Tromp

Vorig jaar aluminium overkapping laten plaatsen,Onervaren personeel, niets anders dan lekkage, zijwanden en spie te kort en niet goed afgewerkt .nu weer geweest en weer 3 weken wachten tot ze... Vorig jaar aluminium overkapping laten plaatsen,Onervaren personeel, niets anders dan lekkage, zijwanden en spie te kort en niet goed afgewerkt .nu weer geweest en weer 3 weken wachten tot ze materiaal hebben ,totaal niet tevreden over dit bedrijf, had beter iets van internet kunnen plukken

Mikro Bouw in t Harde

Mikro bouw b v
Top bedrijf , vriendelijke medewerkers en vakmensen

Familie Dijkstra

Mooi bedrijf vakkundig personeel denken mee betrokken betrouwbaar

KARIN uit Wilsum

Goed bedrijf denken met je mee ik ben zeer tevreden eigen idee wordt zeer gewaardeerd en geeft weer inspiratie , zoeken mee samen naar de mogelijkheden.
Karin heeft een prachtig buitenverblijf...
Karin heeft een prachtig buitenverblijf wat samen met de Houtburcht tot stand is gekomen

Familie Bont

Een schutting compleet maatwerk, ja vind daar maar een goed bedrijf bij. Nou die hebben we gevonden hoor. Na een paar prettige gesprekken met Jan-Rene besloten om de opdracht te plaatsen. Johan en... Een schutting compleet maatwerk, ja vind daar maar een goed bedrijf bij. Nou die hebben we gevonden hoor. Na een paar prettige gesprekken met Jan-Rene besloten om de opdracht te plaatsen. Johan en Gert-Jan hebben vervolgens het perfect voorbereide maatwerk naar volle tevredenheid gemonteerd. Kortom: TOPBEDRIJF!!!!!!

Willem en Diana

Mooi stukje vakwerk afgeleverd

Herman Post

Altijd klantvriendelijk. Denken goed met je mee... prettige sfeer onder het personeel, dat uitstraald naar buiten toe...

Zijderveld

Leuk zaken mee kunnen doen! In de showtuin en binnen was genoeg te zien en de veranda die wij zochten stond daar ook!
Jonge verkoper heeft ons geholpen, maar hij wist ons wel duidelijk alles...
Jonge verkoper heeft ons geholpen, maar hij wist ons wel duidelijk alles uit te leggen. De montage liet wel even op zich wachten, zat 8 weken tussen, maar het is overal druk nu. Het staat prachtig en we kunnen met dit mooie weer al volop genieten. Ik kan ze zeker aanbevelen.

E. Boer

Prima advies, meedenken met de klant.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Prachtig eindresultaat.

Henriette

Een leuk bedrijf met verstand van zaken! Goed en duidelijk advies gekregen en op het afgesproken tijdstip alles bezorgd.