De Grote Speelgoedwinkel

De Grote Speelgoedwinkel Ook benieuwd naar feedback over de webshop De Grote Speelgoedwinkel? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company6644
Uitstekend (10/10)
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen De Grote Speelgoedwinkel met 9/10. Gebaseerd op 6644 ervaringen.

Jason Luces
Jason Luces

Prijs, kwaliteit, handeling en mogelijkheid om te bestellen vanuit verre landen.

geen idee wat verbeterd zou moeten worden

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Service was geweldig. ik heb mijn bestelling vanuit het buitenland gedaan , en alles verliep simpel en snel. mijn nichtje ontving haar verjaardags kadootje en was heel erg blij.

Marjon Brouwer
Goed (8/10)
Marjon Brouwer

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling

Vanuit beslist.nl kwam ik niet op de site van uw winkel. Daarom geen ervaring met de site. Het zou prettiger zijn via de site te bestellen dan rechtstreeks via de pagina beslist, omdat je nu geen beeld hebt van de achterliggende winkel. Twijfel of de bestelling wel goed was gegaan.
Verpakkingsmateriaal was adequaat maar ziet er niet erg professioneel uit.

Score voor De Grote Speelgoedwinkel:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Tevreden over levering van bestelde product.

Megens
Voldoende (6/10)
Megens

Duidelijke site

Gratis verzenden voor kleine bedragen.

Score voor De Grote Speelgoedwinkel:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Mijn dochter kreeg een bon kado twv 10 euro. waarvan ze dus al 5 euro verzendkosten kwijt is. jammer. verder wel netjes op tijd bezorgd. maar voor kleine bedragen kadobonnen geen aanrader.

j.van der Want
Prima (7/10)
j.van der Want

de telefonische klantenservice

omschrijving op de website , als er een serie wordt afgebeeld dan graag naam per auto vermelden op site en bestel formulier

Score voor De Grote Speelgoedwinkel:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

2 hotwheels autootjes star wars gekocht, onduidelijk welke van de serie nog aanwezig waren (als verzamelaar wel belangrijk), gebeld met uitstekende behulpzame klanten service, waarna de bestelling plaatsvond.

Cindy
Cindy

Genoeg keus snel geleverd

Super snel.

R.H. Maandag
R.H. Maandag

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering en goede productomschrijving. ik heb een goede ervaring met speelgoedwinkel.nl.

Ina mourik

Heel goed hoe de grote speelgoed winkel dat doet! bezorgen op tijd! en na aankoop geen spijt! met heel veel zin springt mijn dochter op haar opblaas slipper het water in!.

Schepers
Schepers

Zeer goed.

CJ
CJ

duidelijke info

Gebruik gemaakt van de inpak service- dit kan beter: papier was te krap en gescheurd

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Voor het eerst iets besteld- tevreden; mooie site.

Marije
Goed (8/10)
Marije

Wakeboard met afbeelding dolfijn stond op de site maar die hadden ze niet, dat vond ik jammer, maar ze hebben wel gelijk gebeld om dat aan te geven. De verschillende producten die ik besteld had lagen los in een grote doos, dus dat schoof heen en weer, daardoor kans op beschadigingen, zat een grote make up koffer in maar ook een blikken spaarpot. Ik had geluk dat er geen deuken in de spaarpot zat.

Score voor De Grote Speelgoedwinkel:4/5

Goede ervaring.

Bedrijfsinformatie

In De Grote Speelgoedwinkel vind je een uitgebreid assortiment speelgoed van groot tot klein. Playmobil, lego, spelletjes, auto’s, poppen, knuffels, muziek, puzzels, kleding, boeken en leercomputers, je kunt het zo gek niet bedenken of het is te koop bij de www.grotespeelgoedwinkel.nl. Natuurlijk shop je hier tegen de meest scherpe prijzen en kun je regelmatig profiteren met de actiecodes van leuke kortingen, ook op de top aanbiedingen.
Adres
It Noard 3