Jose Schouten

Prima. Je kunt rustig rondkijken en je wordt, als je er aan toebent, perfect en vriendelijk geholpen. Men neemt alle tijd.

Huisman

We wilden eigenlijk naar Pronto, maar toen we naar boven liepen zagen we bij De Groot stoelen staan waar we naar op zoek waren. Vervolgens zijn we uitstekend te woord gestaan en uitstekend geholpen.

W. Brouwer

Onze ervaring is erg goed bevallen. Mooie eethoekstoelen gekocht.

Hagen

Een mooi bedrijf waar we goed geslaagd zijn voor onze meubelen, we wisten al wat wij wouden, maar we werden verder heel goed geadviseerd.

W. Zonne

Prettige zaak met enorm veel keuze!
Je krijgt voldoende tijd om eerst rustig zelf rond te kijken en daarna is het personeel erg behulpzaam.

Ellenbroek

We hebben ‘n (best wel dure) bank gekocht waarvan er na 12 dagen al stiksel losliet. Gelukkig waren we ervoor verzekerd en is het probleem nu opgelost.

Reactie De Groot Wonen:

Geachte heer, mevrouw Ellenbroek,

Vervelend om te lezen dat er na 12 dagen een stiksel is losgelaten. Wel fijn om te horen dat het zo snel is hersteld.

Ook zonder verzekering was dit probleem opgelost hoor. U heeft gewoon 2 jaar volledige garantie.

Heel veel plezier gewenst met uw nieuwe bankstel.

Team de Groot Wonen

familie Berlee

Heel goed in klantvriendelijkheid

M.G. Uenk

Onze ervaring met de Groot Wonen is perfect verlopen , netjes geholpen , alles mooi op tijd en prima afgeleverd door leuke vakmensen,

Langerak

Mooi en net bedrijf doen wat ze zeggen. Goede kwaliteit meubels en zeer goede service.