Klantenservice
Snelheid bezorging

Demi Schaaij

Goede service snel geleverd alleen jammer dat het zo lang duurt voor dat er weer kleuren op voorraad komen

Hele mooie producten, snelle levering en je kunt altijd monsters bestellen. Erg fijn.

Pascal Claeys

Ik zocht begin dit jaar lippenbalsem van HURRAW. DGD bleek deze te verkopen dus ik werd klant. Ik heb nu 3 bestellingen gedaan en die verliepen feilloos. Heel mooi overzicht op de website, alles... Ik zocht begin dit jaar lippenbalsem van HURRAW. DGD bleek deze te verkopen dus ik werd klant. Ik heb nu 3 bestellingen gedaan en die verliepen feilloos. Heel mooi overzicht op de website, alles netjes beschreven, makkelijke afhandeling en betaling. Zeer goede communicatie per email, en als je een informatie vraagt staat het team je vriendelijk en correct te woord. Hele goede ervaringen en niks negatiefs op te merken.

Ik ben erg tevreden met De Groene Drogist.

Fantastische klantenservice, fijn en goed contact gehad. En boden me een alternatief omdat de zeep die ik wilde niet voorradig was.
Eindelijk een zeep waar ik niet allergisch voor ben

Eldert

Ruime keuze en snelle levering

Evelien

Eindelijk mijn eigen haarkleur weer terug!
Door Surya henna cream!
Bedankt groene drogist!

Esther

Alle heerlijkste producten in één drogist, ik vind het altijd een feestje om bij De Groene Drogist te winkelen. Heel gemakkelijk en super klantvriendelijk.
Toen ik een vraag had werd er...
Toen ik een vraag had werd er persoonlijk gereageerd en fijn meegedacht, men heeft ook echt verstand van de producten die men verkoopt.

Snel en goede service, snelle levering. Goed verpakt. Veel variatie in artikelen