Klantenservice
Snelheid bezorging

Angelique Leermakers

Super 😀

Sarah Bogers

Mooie producten, makkelijke website, snelle levering en alles netjes verpakt!

Lian Oostdijck

Post nl heeft er een rotzooi van gemaakt, dus heb mijn pakket nog niet

Reactie De Groene Drogist:

Hoi Lian, je bestelling van de 29e december is de volgende dag al bezorgd op het aangegeven afhaalpunt en 4 januari opgehaald. Ik begrijp daarom niet goed wat PostNL verkeerd heeft gedaan. Als je... Hoi Lian, je bestelling van de 29e december is de volgende dag al bezorgd op het aangegeven afhaalpunt en 4 januari opgehaald. Ik begrijp daarom niet goed wat PostNL verkeerd heeft gedaan. Als je meer informatie voor ons hebt, mag je dit altijd nog even aan ons mailen.

Eveline de Vos

Snelle levering en netjes verpakt

Valerie

Compleet en vlot geleverd

G.S. Mijnhout

Fijne shop met ruime keus en mooie natuurlijke en biologische kwaliteitsproducten

Jeannette

Mooie producten, zeer uitgebreid, vegan friendly. Zeker aan te raden 😀👍

patricia revyn

Vlotte bestelling en levering

Eefje ter Burg

Prima, duidelijke website

Lucie Dekker

Goede bestelling alleen ik snap niet dat jullie die plastic schuimpjes gebruiken in de verpakking als je jezelf market als de groene drogist. Die shampoo en conditioner waren niet echt breekbaar ofzo.

Reactie De Groene Drogist:

We vermelden het ook in de email die je krijgt als je... We gebruiken als opvulmateriaal bio-mais korrels van 100% plantaardig zetmeel🌱 die 100% composteerbaar zijn en gewoon in de GFT-bak♻️ mogen.
We vermelden het ook in de email die je krijgt als je pakket is ingepakt, maar we kunnen ons voorstellen dat je die gemist hebt.