Gina

Bestelling was niet aangekomen. Na een mailtje erover belde iemand mij op zondag om dit meteen te corrigeren. De volgende dag had ik mijn bestelling in de bus. Ontzettend vriendelijk.

Casper

Door geknoei van PostNL en/of het afhaalpunt pakketje (aantoonbaar) niet ontvangen. Prima contact met Theo en een even prima oplossing: pakketje werd opnieuw verzonden. Bij ontvangst van het 2e... Door geknoei van PostNL en/of het afhaalpunt pakketje (aantoonbaar) niet ontvangen. Prima contact met Theo en een even prima oplossing: pakketje werd opnieuw verzonden. Bij ontvangst van het 2e pakket was tegelijk ook het 1ste pakket terecht! Opnieuw perfect contact en prettig afgehandeld. Hier kunnen andere (online) bedrijven nog veel van leren!

Lilian Datthijn

Heel goede ervaring

Mark

Na foutje in bestelling snelle terugbetaling. Stond de volgende dag weer op mijn rekening

van Hemert

Top service, snelle levering, veel voorraad

Tom Hiatt

Helemaal top!

Sanne

Hele goede ervaring. Beste aanbieder qua prijs van veel producten en snelle betrouwbare levering.

Lilian

Uitstekend, bestelling snel geleverd!

Jacqueline Dallau

Wát een service heb ik ontvangen bij deze mensen. Mijn pakket was door TNT post niet bezorgd, geheel buiten de schuld van De Gezondheidslijn. Inmiddels heb ik mijn artikelen in huis. Ik ben dik... Wát een service heb ik ontvangen bij deze mensen. Mijn pakket was door TNT post niet bezorgd, geheel buiten de schuld van De Gezondheidslijn. Inmiddels heb ik mijn artikelen in huis. Ik ben dik tevreden. Een 10!