De Fietsvakantiewinkel

De Fietsvakantiewinkel Ook benieuwd naar feedback over de webshop De Fietsvakantiewinkel? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company5019
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen De Fietsvakantiewinkel met 9.1/10. Gebaseerd op 5019 ervaringen.

Tanja Odijk
Tanja Odijk

Heel overzichtelijk ingedeeld per catergorie.

ZoekbaRheid per merk.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn ervaring is goed. ik hen eeb fietsboek boek besteld en had deze binnen een week in de bus.

Jan lelijveld
Jan lelijveld

Goede voorlichting, snelle levering, klantvriendelijk.

Meer gelegenheden om de winkel persoonlijk te bezoeken.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

In het verleden heb ik al diverse keren kaarten en andere info bij de fietsvakantiewinkel aangeschaft. een prima verkooppunt voor zijn fietsvakanties.

Voldoende (6/10)

De bestelling had gemakkelijk in een kleine enveloppe gepast, dan was een grote kartonnen doos niet nodig geweest. Scheelt weer in de kosten.

Score voor De Fietsvakantiewinkel:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima, de prijs voor 2 kunststof navigatie houdertjes is best wel hoog € 10 per stuk is veel.

Zeer goed (9/10)

Ik belde met een vraag over de levering en kreeg snel en duidelijk antwoord.

Ik had eerst een aantal spullen besteld en van dat pakket kreeg ik een track&trace code. Daarna had ik kort voor vertrek nog 2 boeken besteld en kreeg ik maar geen code. Ik dacht toen dat er iets mis was. Toen ik belde bleek het een brievenbuspakket te zijn waarvoor je geen code krijgt. Dat zouden jullie eventueel nog wat duidelijker kunnen communiceren.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik ben dit jaar voor het eerst op fietsvakantie gegaan en was dus nog onervaren. de informatie op fietswinkel.nl is dan heel prettig en volledig om je goed te oriënteren. ik heb daar veel aan gehad. ik vind het ook prettig dat de beschrijvingen bij producten niet standaard zijn maar zijn toegeschreven naar de vakantiefietser zodat je goede keuzes kunt maken.

Xx

Xx.

Goed (8/10)

Goed gericht op de doelgroep van recreatieve fietsers in brede zin

Infodesk hapert soms een beetje, maar uiteindelijk komt het na aandringen wel goed
Levering kan soms wat sneller

Heel goed.

Sybren Verschoor
Uitstekend (10/10)
Sybren Verschoor

Snelle levering maar ook geen enkel probleem bij retoruneren en geld ook snel weer terug op rekening !!

Score voor De Fietsvakantiewinkel:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Koop en retourneren van fietsgids .

José
Uitstekend (10/10)
José
Score voor De Fietsvakantiewinkel:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle service, en een goed product.

Petran Pluk
Petran Pluk

er is veel informatie te vinden op de website. vragen worden met zorg beantwoordt.

Dat via de website de bestelling te volgen is.
als er een nalevering moet komen dan dit ook via de website te volgen is met een vermoedelijk aflever datum.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij hebben begin van dit jaar ons als lid ingeschreven bij europa fietsvakantiewinkel. gelijk bij de eerste aankoop vonden wij dat wij een prettige behandeling kregen. afgelopen week hebben wij een bestelling gemaakt met een aantal zaken bij de aflevering bleek een brander niet geleverd te kunnen worden jammer. op de pakbon was er met een pen bijgeschreven dat het brandertje in de midden van aug- geleverd gaat worden. dinsdag de telefoon gepakt in het gesprek werd direct erkent dat de nalevering nog moest worden afgehandeld, aansluiten een mail ontvangen met de mededeling dat het brandertje inderdaad midden volgende week geleverd gaat worden. maar gistermiddag vrijdag 11-8 was de pakketdienst bij ons om de brander af te leveren. hiermee wil ik maar zeggen dat ik het een prettig bedrijf vind en er netjes gewerkt wordt. mijn dankt voor de goede zorgen.

Prima.

Bedrijfsinformatie

De Fietsvakantiewinkel heeft de meest uitgebreide Webshop daar waar het gaat om fietskaarten, -gidsen en fietsvakantiemateriaal. Veel informatie over de routes, kaartindelingen en kaartbeelden zodat u precies kunt zien wat er is en wat bij uw fietsvakantie past.
Adres
Marithaime 13B