Ron Dijkshoorn

1e keer dat ik met De Eilanden in contact kwam. Zeer tevreden. Netjes gewerkt, snel gewerkt. Alles overeenkomstig afspraak.

zie hierboven

Verkoop vriendelijk en deskundig
Gaf goed aan waarom aanbieding zus of zo
Levering en montagetijd volgens afspraak
Snelle levertijd!
Deskundige en vriendelijke monteurs

Deskundigheid
Zeer open

Deskundig , correct en voorkomende vaklui.

Ja snelle antwoorden op vragen en duidelijke vlot geleverde offerte.

Service staat mij goed. Ook emailcontacten (in plaats van telefonische contacten) uitstekend.

Aad van Dongen

Telefonische contacten : heel goed. Installateurs zijn heel professioneel aan het werk geweest en hebben een tot nu toe prima product geinstalleerd en afgeleverd.

Bij de installatie van de ontluchtingspijp naar het dak deden zich onverwachte moeilijkheden voor die zij op een professionele manier hebben opgelost.

Wanninkhof

Na eerdere ervaring bij zoon, die uitstekend was, wij de stap gemaakt met buurman.

Ja , snel duidelijk en snel antwoord op vragen en een goede aanbieding. Zeer ervaren monteurs die hun vak verstaan. Na installatie alles opgeruimd door monteurs. Petje af voor montage en de rest. Lekker pinnen dus geen gedoe met contant geld.

Prima service en een goede prijs

Tijdens telefonisch contact plezierige en kundige mede werker aan de lijn. Regelde op verzoek direct de factuur die na installatie betaald mocht worden. Monteur was precies op tijd. Jammer dat hij...

Fons Heijmans

Waren keurig op tijd en de werkzaamheden zijn goed uitgevoerd.

Prijs/kwaliteit

JG Koes

Tot nu toe alleen goed

Razend snel reactie op offerte aanvraag, alles binnen een uur geregeld