Lucas Hoekman

Fantastisch, kunnen luisteren en vertalen naar wens

komen alle afspraken na op afspraak

Richard Schepers

Storing omvormer zonnepanelen perfect opgelost door Joey . Moest eigenlijk wachten op RMA melding bij Goodwe voor omruilen omvormer maar Joey had een nieuwe omvormer in de auto en heeft deze alvast... Storing omvormer zonnepanelen perfect opgelost door Joey . Moest eigenlijk wachten op RMA melding bij Goodwe voor omruilen omvormer maar Joey had een nieuwe omvormer in de auto en heeft deze alvast omgeruild. Toppie!!

Meedenken met de klant en met een goede oplossing komen waar de klant happy van wordt.

Jan Kuntkes

De montage was gewoon goed.
De monteurs hadden de juiste mentaliteit bij zeer slechte weersomstandigheden.
De administratieve afhandeling liet echter te wensen over.
Ik had ruim voor...
De montage was gewoon goed.
De monteurs hadden de juiste mentaliteit bij zeer slechte weersomstandigheden.
De administratieve afhandeling liet echter te wensen over.
Ik had ruim voor de montage een proforma rekening opgevraagd i.v.m. mijn verduurzaamheidslening.
Echter is dit deel niet goed verwerkt bij de administratie en niet duidelijk gecommuniceerd naar ons.

De monteur gaf na de montage aan dat de factuur binnen een week verstuurd zou worden en dat hierbij wij een link doorgestuurd zouden krijgen voor de aanmelding voor de saldering.
Dit liep echter anders en na 3,5 week kregen wij een aanmaning dat wij nog niet betaald hadden.
Het bleek dat er i.p.v een proforma factuur een factuur was aangemaakt.
Dit is niet gevraagd door mij en zeker niet zo gecommuniceerd door de Eilanden.

Er is wel excuses aangeboden maar ik voel me toch een beetje als wanbetaler weggezet door de Eilanden.
Misschien is een keer bellen naar een klant i.p.v. gelijk dreigfacturen te sturen.
Jammer dat dit zo moet worden afgerond.

Montage was goed.

A.H. van de Logt

Zeer slecht in communicatie, geen antwoord op mail en oneindige wachttijden bij telefonisch contact met zeer irritante harde muziek.

De monteurs die bij ons gewerkt hebben zijn zonder meer super!

Reactie De Eilanden Installatie Techniek:

Beste heer van de Logt,
Beste heer van de Logt,
Onderstaande mail van 3 mei, is de laatste mail die we van u gehad hebben. Hierop hebben wij gereageerd, en u uitgelegd, dat de ketel eens per twee jaar onderhoud krijgt. U heeft toen terug geantwoord, dat u dit niet goed gelezen had. De telefoon is inderdaad soms erg druk, en het muziekje, ben ik met u eens is hard en irritant.
Uw mail van 3 mei:
Goede morgen, dank u voor het snel sturen van de factuur, we zijn heel blij met de nieuwe zonnepanelen die door uw monteur zijn gemonteerd en keurig verzorgd aangesloten. Alle afval netjes opgeruimd en zelfs de installatie op de telefoon heeft gedaan, een compliment zeker waard.
Waar we minder tevreden over zijn is het tijdig onderhoud van onze CV ketel dat inmiddels ruim vijftien maanden geleden is en waarvoor al eerder een mail is gestuurd. De kosten voor het onderhoudscontract zijn wel afgeschreven dus daar kan het niet aan liggen.
Moet ik nu ook zo lang wachten om deze factuur te betalen ?
We zullen u zo even bellen, om te kijken waar we u mee kunnen helpen.

J. Wel

Deze week zonnepanelen en een warmtepomp laten plaatsen.
Na telefonisch contact is er vrij snel (na 1,5 week) iemand geweest voor de opname en binnen 3 weken was alles geplaatst!
De...
Deze week zonnepanelen en een warmtepomp laten plaatsen.
De aardige monteurs deden goed hun werk met enthousiasme voor het vak.
Zeker gezien de scherpe prijzen en de goede service raad ik dit bedrijf echt aan!

Groeten een zeer tevreden klant.

Vakkundigheid, scherpe prijzen, goede kwaliteit, snelle service en duidelijke afspraken!

Batenburg boekhoudingen & belastingadvies

Zonder overleg kabeldoorvoer in de muur en de dakgoot geboord. Dakgoot lekt nu en het ziet er niet uit

Afspraken nakomen

Kruis

Installatie Zonnepanelen tegelijk met warmtepomp en Airco, is fijn om dit bij 1 adres uit te laten voeren.

Meerdere disciplines tegelijk uitvoerboer, eigen goede monteurs, klachten worden direct aangepakt.

Fam. Bos

Wederom goed en volgens afspraak. Zijn al jaren klant, en altijd goed geholpen. Nu zonnepanelen aangeschaft, en het hele traject van offerte tot uitvoering verliep soepel. Ben er blij mee.

Doen wat ze zeggen, duidelijke communicatie en No nonsense.

Kraaijeveld

Redelijk positief

komen afspraken na

J.J. van den Driest

Prima, alles verliep volgens planning

stiptheid, klantvriendelijkheid