P van der Helm

Medewerker welke de installatie heeft aangelegd keurig en beleefd en zeer adequaat .

Deze monteur moeten jullie zuinig op zijn , in z,n eentje zonnepanelen installeren. en ook op deze zelfde dag een split Airco installeren . Nogmaals wees zuinig op hem !

André van der Meer

Voor ons een degelijk betrouwbaar bedrijf waar je afspraken mee kan maken en deze ook nagekomen worden.

Services

Gerard

Proffesionel, klantvriendelijk, behulpzaam

Afspraak is afspraak, werken met kennis.

WP

Fijne contacten, goed afgeleverd werk

Prettige communicatie, bereikbaar indien nodig, komen afspraken na.

P Haumersen

Geen enkel probleem gevonden

flexibel en meedenkend

Ykema

Bedrijf is slecht bereikbaar en communicatie verloopt moeizaam
Plaatsing zonnepanelen werd door 2 keurige zeer vriendelijke monteurs gedaan.
Helaas bleek na een hevige regenval dat er 2...
Bedrijf is slecht bereikbaar en communicatie verloopt moeizaam
Plaatsing zonnepanelen werd door 2 keurige zeer vriendelijke monteurs gedaan.
Helaas bleek na een hevige regenval dat er 2 dakpannen niet correct waren teruggeplaatst dus lekkage
Na telefonisch contact werd ons verteld pas na 2 dagen geholpen te kunnen worden omdat ze niemand hadden die het dak op kon .
Omdat er meer regen werd verwacht is mijn man 71 zelf het dak opgegaan om pannen terug te leggen
Toen er iemand kwam was hij verbaasd dat hij hieroverniet eerder was geinformeerd

Vakmanschap monteurs en klantvriendelijkheid van monteurs

H. van Koert

Zeer prettig, ook met de monteurs.

Maakt waar wat er verteld wordt.

Straatman

3 jaar geleden een nieuwe verwarmingsketel gekocht incl. een onderhoudscontract. Slechts 1 keer is het bedrijf voor onderhoud geweest en ik heb wel elk jaar keurig betaald. Nu krijg ik eerst een... 3 jaar geleden een nieuwe verwarmingsketel gekocht incl. een onderhoudscontract. Slechts 1 keer is het bedrijf voor onderhoud geweest en ik heb wel elk jaar keurig betaald. Nu krijg ik eerst een Email dat de prijzen per jaar fors omhoog gegaan zijn, vervolgens krijg ik een paar dagen later een mail dat het contract ontbonden wordt, omdat de aanrijroute te ver zou zijn. Wat een slecht verhaal en wat een onbetrouwbare leverancier. Ik heb de ketel juist daar gekocht vanwege het onderhoudscontract.

Niet

J.Sikkema

Onderhoudsbeurt ketel als onderdeel van een onderhoudscontract De eerste keer kwam een correcte monteur, die zorgvuldig en netjes het onderhoud heeft uitgevoerd. Reed in een auto van het bedrijf,... Onderhoudsbeurt ketel als onderdeel van een onderhoudscontract De eerste keer kwam een correcte monteur, die zorgvuldig en netjes het onderhoud heeft uitgevoerd. Reed in een auto van het bedrijf, dus ik neem aan dat het toen een eigen monteur was.
Deze keer echter kwam er een monteur in een eigen bus en met een shirt van een ander installatie bedrijf. Blijkbaar een zzp er aan wie het klusje was uitbesteed. Voordat hij begon , wist deze meneer te vertellen dat de ketel vervangen moest worden omdat hij oud was. Dit heeft hij diverse keren herhaald en blijkbaar was dat het enige dat hij kon zeggen, want een gewoon gesprek was niet met hem te voeren. Hij had duidelijk geen ervaring met deze ketel, want het belangrijkste punt van aandacht, afvoer condenswater heeft hij niet schoongemaakt. Terwijl ik in de veronderstelling was dat hij zijn gereedschap naar de bus bracht om daarna nog even de gemaakte troep op te ruimen, stapte hij in de bus en was weg. Ik mocht zelf blijkbaar zijn rotzooi opruimen.
Heb direct contact opgenomen met het bedrijf en mijn ongenoegen gemeld, maar vond de reactie redelijk lauw: " we nemen er notitie van".
In de loop van de middag nog eens gebeld met de vraag wat er aan gedaan ging worden. Daar kwam niet echt veel uit, maar als ik dan wilde kon er wel een andere monteur komen. Over 3 weken al.......
Al met al een zeer teleurstellende ervaring.
Johan Sikkema

Fam. Overdevest

Vorige week donderdag en vrijdag hebben wij 25 zonnepanelen laten installeren verdeeld over onze overkapping en ons woonhuis zoals besproken met de Eilanden. De installatie bleek toch wat complexer... Vorige week donderdag en vrijdag hebben wij 25 zonnepanelen laten installeren verdeeld over onze overkapping en ons woonhuis zoals besproken met de Eilanden. De installatie bleek toch wat complexer dan gedacht en vooral de route van de overkapping naar het woonhuis cq de meterkast. Maar dankzij de vakkundigheid van Rico en Wesley is dit keurig netjes opgelost en geinstalleerd. De panelen liggen super strak op de daken en de kabelroutes zijn zorgvuldig weggewerkt. Kortom een top duo die we iedereen aan kunnen bevelen en ook nog heel prettig in omgang zijn.

Ja, de juiste installatie methode!