Marco Westbroek

Vandaag zonnepanelen en een nieuwe ketel laten installeren door De Eilanden. De drie monteurs waren netjes op tijd, vriendelijk en professioneel. Alles netjes geinstalleerd en in gebruik genomen.... Vandaag zonnepanelen en een nieuwe ketel laten installeren door De Eilanden. De drie monteurs waren netjes op tijd, vriendelijk en professioneel. Alles netjes geinstalleerd en in gebruik genomen. Zeer tevreden!

Goede, aardige monteurs.
Prima prijs
Afspraak is afspraak

Fred van der Poel

Normaal houden ze zich altijd aan de afspraak. Nu voor het plaatsen van zonnepanelen wilde men voor de 2e keer wegens ziekte afzeggen. Dit was voor mij geen optie en heeft men de planning wat... Normaal houden ze zich altijd aan de afspraak. Nu voor het plaatsen van zonnepanelen wilde men voor de 2e keer wegens ziekte afzeggen. Dit was voor mij geen optie en heeft men de planning wat gewijzigd en kwamen om ca. 14.30 uur Ricardo en Carlo en hebben de panelen keurig netjes gelegd. Ook het aansluiten binnen netjes gemonteerd en laten geen rommel achter.
Uitstekende voorlichting gekregen over de installatie en hoe met tablet de opbrengst is te volgen. Prima technici die hun vak verstaan en uiterst correct en beleefd zijn.

Geven goede voorlichting van wat je krijgt.

Nelly uit Puttershoek

Gisteren 15 zonnepanelen op ons dak laten installeren door twee vakmensen van De Eilanden Techniek.
Ze hebben alles keurig in orde gemaakt en laat nu de zon maar schijnen.

Ze denken met je mee.

Marijke Vael en Piet Kleemans

Door een goed gesprek met dhr. Van Essen senior zijn onze irritaties over De Eilanden glad gestreken. Zoals hij beloofde stond vanmorgen een monteur op de stoep die het mankement repareerde. Heel... Door een goed gesprek met dhr. Van Essen senior zijn onze irritaties over De Eilanden glad gestreken. Zoals hij beloofde stond vanmorgen een monteur op de stoep die het mankement repareerde. Heel blij mee! Geen water meer in de cv kast en de cv-installatie niet meer om de haverklap bijvullen met water. Wij durven er nu op te vertrouwen dat we ook in de toekomst op goede en snelle service van De Eilanden kunnen rekenen.
Marijke Vael en Piet Kleemans
Zierikzee

a.b.j. Ruts

Vandaag nieuwe ketel laten plaatsen en ook de wtw laten schoonmaken. alles prima verlopen. monteur op tijd en alles kundig aangesloten. Beveel monteur Andre aan.

vakmanschap
netjes werken
duidelijke uitleg
alle tijd voor de klant

Marijke Vael

Teleurgesteld in De Eilanden
Teleurgesteld in De Eilanden
Mede op basis van de goede recentie's gingen we vorig jaar september in zee in De Eilanden Installatietechniek en kochten daar onze nieuwe Atag cv ketel. Tot nu toe zijn we zeer teleurgesteld in het bedrijf. Dat begon al bij de installatie van de ketel omdat de monteur de vuil afscheider en lucht afscheider, die we erbij bestelden, niet bij zich had. Hij had die informatie niet doorgekregen zei hij er wilde er ook niet voor terug gaan omdat onze cv-kast te klein zou zijn om die onderdelen aan te brengen. Een dag na de montage begon onze vakantie. Toen we na twee weken thuis kwamen stond de vloer van de cv ruimte vol water. De nieuwe cv ketel lekte. De weekendstoringsdienst constateerde dat een onderdeel niet goed was vastgedraaid en kon het euvel snel verhelpen, maar toch. Gisteren werden we geconfronteerd met de derde slordigheid. Het Service abonnement dat we bij de aankoop van de ketel afsloten bleek niet verwerkt te zijn in de administratie van het bedrijf. We ontdekten dat doordat we opnieuw een lekkage hadden. Niet van de cv ketel. Het binnenwerk van de thermostaatkraan van de vloerverwarming verdeler is lek constateerde men bij De Eilanden op basis van de foto's waar ze om vroegen. Geen reden om het euvel snel te komen verhelpen want de vloerverwarming is immers geen onderdeel van de cv-ketel vindt men bij De Eilanden. Ofwel geen onderdeel van het serviceabonnement. En dan hoeft er kennelijk ook geen service verleend te worden. Kortom, we kunnen het uitzoeken met onze lekkage. Steeds de cv bijvullen omdat die aangeeft te leeg te zijn en het lekwater in de cv-kast opruimen. Want ze willen pas dinsdag komen, vijf dagen nadat we belden!! Ook de manier waarop ik aan de telefoon te woord werd gestaan door Bernice Beukelman was niet echt meelevend. Ik moest niet moeilijk doen want het hoorde niet bij het serviceabonnement en we zaten toch niet in de kou? IS DIT DE SERVICE WAAR DE EILANDEN PRAT OP GAAT? Ben zeer teleurgesteld!
Marijke Vael
Zierikzee

Rega Sie

Wij kunnen het bedrijf aan iedereen aanbevelen. Ze hebben voor ons een warmtepomp, cv en zonnepanelen geplaatst. Ze waren 1 van de weinigen die online een offerte hadden afgegeven. Vervolgens kwamen... Wij kunnen het bedrijf aan iedereen aanbevelen. Ze hebben voor ons een warmtepomp, cv en zonnepanelen geplaatst. Ze waren 1 van de weinigen die online een offerte hadden afgegeven. Vervolgens kwamen ze eerst nog even kijken of het voor die prijs ook uit te voeren was. Dit was bij ons het geval.

Ze hebben het werk in 1 dag gedaan en hebben alle troep netjes meegenomen. Wel liepen we tegen een probleem aan met de omvormer van de zonnepanelen. Die was iets te zwaar, waardoor die bij bewolkt weer niet aanging. Dit hebben ze netjes opgelost door 2 kleinere omvormers te plaatsen. Dit alles zonder extra kosten.

In winter zijn ze ook nog terug geweest om de dempers van de warmtepomp te vervangen, om de resonantie te beperken. Ook dit zonder extra kosten.

Klantvriendelijk, denken met je mee en komen hun afspraken na.

Frans te Ridderkerk

In 1e instantie goed advies: ca. 3 jaar terug informatie ingewonnen over het wel of niet preventief vervangen van de CV ketel(HR).
In tegenstelling tot andere installateurs was het advies van...
In tegenstelling tot andere installateurs was het advies van de Eilanden dat als er geen problemen zijn gewoon laten hangen.
Dus nog een aantal jaren plezier van de ketel gehad.
Naar aanleiding van lekkage in overleg besloten de Remeha ketel na ca. 19 jaar te vervangen.
Duidelijke offerte en afspraken en het allerbelangrijkste een professionele monteur die in mijn ogen vakwerk heeft geleverd. Zeer tevreden over de installatie en het ketel advies.

Advies en uitvoering van de installatie door top monteur.

Werken rommelig.
Onderdelen bij montage niet aanwezig.
Slecht luisteren.
komen in de aftersale nog e.e.a. tekort

goede informatie .
prettig personeel / monteurs