Emily Groeneweg

Je merkt dat het erg druk is momenteel bij de bedrijven die zonnepanelen en warmtepompen verkopen. Ondanks dat je enig geduld moet hebben word je altijd erg vriendelijk geholpen aan de telefoon. Na... Je merkt dat het erg druk is momenteel bij de bedrijven die zonnepanelen en warmtepompen verkopen. Ondanks dat je enig geduld moet hebben word je altijd erg vriendelijk geholpen aan de telefoon. Na een schouw bij ons thuis hebben wij besloten met de Eilanden verder te gaan voor 14 zonnepanelen en een 8Kw warmtepomp. Niets dan lof over de werkwijze van de monteurs. We zullen onze ervaring dan ook zeker delen met familie en vrienden. Ga zo door !

Vakbekwaam, klantvriendelijk

Bastein

In de afgelopen jaren heb ik twee keer producten bij De Eilanden afgenomen. De eerste keer een Remeha ketel en een nieuw ventilatiesysteem. Het werkt goed, snel geleverd en gemonteerd, maar... In de afgelopen jaren heb ik twee keer producten bij De Eilanden afgenomen. De eerste keer een Remeha ketel en een nieuw ventilatiesysteem. Het werkt goed, snel geleverd en gemonteerd, maar verlieten de klus terwijl de klant met een puinhoop achterbleef.

Omdat wij over het algemeen tevreden waren, namen wij ook zonnepanelen af bij De Eilanden.

De installatie daarvan verliep moeizaam en dakpannen waren niet goed teruggezet. Tevens kon De Eilanden ons onvoldoende helpen met de applicatie van de zonnepanelen. Nu ruim anderhalf jaar later nog geen applicatie om het verbruik per zonnepaneel in te zien.

Verschillende pogingen ondernam ik om de juiste documentatie van de applicatie te krijgen. Zonder succes.

Onlangs stuurde ik een aantal berichten of zij mij alsnog kunnen helpen met de applicatie. Aanleiding hiervoor is dat twee andere huishoudens met beiden ieder 2 zonnepanelen minder en van hetzelfde type merk en product een stuk meer opwekken. Terwijl wij allen dezelfde ligging naar de zon hebben.

Het vermoeden is dat er zonnepanelen defect zijn of niet geschakeld staan aan de andere zonnepanelen. Echter kan ik dit niet controleren zonder de applicatie.

Nu verschillende pogingen via de mail gedaan om in contact te komen met het bedrijf. Na drie weken nog geen tegenreactie.

Mijn oom vroeg gisteren een offerte op via hetzelfde mailadres, voila na nog geen half uur een tegenreactie.

Ben het zo zat hoe De Eilanden na levering en installatie bij de klant, de klant laat zitten.

Snelle levering en installatie.

De Rond

Eerder dit jaar eind januari heeft Uw bij ons een nieuwe cv installatie geleverd en afgemonteerd!
We willen U graag laten weten we tot heden zeer tevreden zijn met het product!
Maar wat...
We willen U graag laten weten we tot heden zeer tevreden zijn met het product!
Maar wat ik persoonlijk nog positiever vond is Uw visite plaatje van deze zeer vakbekwame medewerkers .
Zij hebben mij verbaast met hun beleefdheid in de omgang naar elkaar en naar ons!
ook nooit met lege handen lopen en alles efficiënt plannen van hoe en wat.
Dus ook van hun logistieke vaardigheden mag U trots zijn hoe zij dit alles doen!
Maar als ik nu weleens bovenkom bij onze nieuwe installatie en zie hoe alles er netjes afgemonteerd uit ziet, gewoon strak werk!
Daarom vinden wij dan dit ook maar eens kenbaar gemaakt moet worden!
( iets wat niet bij alle collega bedrijven zo gaat naar helaas onze ervaringen)

Maar ook onze buren De Fam. Wijnen ( nr 27) waren en zijn zeer tevreden over uw medewerkers!
Zo ook Dhr. T. Tousaint ( nr 29) zijn erg blij met U als bedrijf voor nieuw en uw inzet voor vakkundig onderhoud! een jaar eerder heeft U daar ook al de cv vervangen.
En nu ook gekozen voor het onderhoud en dat in uw handen gelegd.

Dus daarom na enige tijd wij dit alles aan U wilden laten weten.

Onze grote dank aan JOB en Mike😉

vriendelijk en vakkundig

Adrie Cameron

Bij ons heeft Job, van het installatie bedrijf de eilanden geweest, om een nieuwe CV te plaatsen.
ik kan niet meer dan lovend zijn over deze jonge man, en het bedrijf de eilanden waar hij bij werkzaam is.

perfect geplaats en heel netjes werk af geleverd, en alles heel netjes op geruimd.
en niet te vergeten ook nog snel gewerkt.
ik dacht daar is hij wel enkele uren mee bezig, maar nee binnen...
en niet te vergeten ook nog snel gewerkt.
ik dacht daar is hij wel enkele uren mee bezig, maar nee binnen 2,5 was het gefikst.
perfect job!!!!

Kraan

Gisteren is jullie monteur Job bij ons geweest voor de installatie van een nieuwe Remeha verwarmingsketel.

Naast de duidelijke offerte die we hebben ontvangen en het prettige...

Naast de duidelijke offerte die we hebben ontvangen en het prettige telefoongesprek dat ik met jullie heb gehad,
wil ik een groot compliment aan Job geven. Ondanks een aantal ‘verassingen’ die hij tijdens de installatie tegen
kwam, is hij daar op een zeer professionele wijze mee omgaan en heeft alle uitdagingen keurig opgelost.

Daarnaast is Job een zeer vriendelijke, ter zaken kundige jongeman die netjes en duidelijk kan communiceren
en een hele goed indruk heeft achtergelaten.

duidelijk en vakkundig

Igor

Terrible company. The customer service is a mess. They don't meet their promises, refuse to give clear information to customers and if you are a foreigner like me, stay away from them. They make it... Terrible company. The customer service is a mess. They don't meet their promises, refuse to give clear information to customers and if you are a foreigner like me, stay away from them. They make it clear that they don't like you.
I have a device with a 2 years warranty that was defective after the first year. When I called to have it fixed, I was informed that there is no mechanic to fix it unless I pay for it, because I didn't buy the subscription service. I HAVE A WARRANTY BUT CAN NOT USE IT. It is unbelievable. Then I decided to hire the subscription against my will in order to have it fixed. Next day I had a mechanic here and 3 days later a bill to be paid for the visit, even though I signed the subscription as I was requested. It is hell to get something done with this company. Every time I needed them, I had soo many headaches that I decided to go to court in order to solve my problems.

Misinformation, rude staff and surprise fees.

Reactie De Eilanden Installatie Techniek:

Dear Mr Furlan,
we do not understand your response because we believe we have helped you properly.
Dear Mr Furlan,
We placed your boiler 1,5 years ago and did not take out a subscription and reported a malfunction
Your boiler still has 0.5 year warranty but you had problems with your tado system, this has been solved by us.
Now you are angry because a small bill has been sent for our work, we regret that.

Rene

Rene.
Rene.
Wat was ik blij met dit bedrijf. Oude ketel plotseling in storing en 15 jaar oud. Onderhoud contract verlopen. Via deze mooie en vooral duidelijke website een ketel uitgezocht contact gehad via telefoon en mail offerte ondertekend en de volgende dag de ketel geplaatst. Top bedrijf met behulpzame mensen. Hulde.

Communicatie en doen we ze beloven.

Pedro Barroso

Herstel datum! Op 24 februari heeft monteur Martin een nieuwe cv-ketel geplaatst. Een prima werkje heeft heeft hij achter gelaten wat ons mede zijn hard werken en opgewekte houding hebben ons... Herstel datum! Op 24 februari heeft monteur Martin een nieuwe cv-ketel geplaatst. Een prima werkje heeft heeft hij achter gelaten wat ons mede zijn hard werken en opgewekte houding hebben ons aangemoedigd onderhavige recensie te plaatsen. De-Eilanden! Koesteren die man!

No nonses, vakbekwam.

Barroso

Op 24 januari heeft monteur Martin een nieuwe cv-ketel geplaatst. Een prima werkje heeft heeft hij achter gelaten wat ons mede zijn hard werken en opgewekte houding hebben ons aangemoedigd... Op 24 januari heeft monteur Martin een nieuwe cv-ketel geplaatst. Een prima werkje heeft heeft hij achter gelaten wat ons mede zijn hard werken en opgewekte houding hebben ons aangemoedigd onderhavige recensie te plaatsen. De Eilande! Koesteren die man!

No nonses, vakbekwam,

Steen

Door de verkoop afdeling ( Arjen) perfect geholpen.
Binnen een dag zaten wij er weer warm bij nadat onze ketel was gaan lekken. Monteur Mike en Jimmy hebben pracht werk geleverd.

Duidelijk, scherp en proffesioneel