Joester

Zeer netjes, snel en vriendelijk gewerkt. En we zijn zeer tevreden met het geleverde werk.

netjes en vriendelijk

M.Kap

Niet goed, niet te bereiken, slecht gemotiveerde monteurs, slecht geregelde afspraken, helaas geen goede beoordeling

3 x lijkt scheepsrecht...?

Tim Kraaijvanger

We hebben in december geinformeerd over een nieuwe CV-ketel. Telefonisch werd ik goed ingelicht en ik ontving een duidelijke, heldere offerte. Eigenlijk verliep alles volgens afspraak. Na de... We hebben in december geinformeerd over een nieuwe CV-ketel. Telefonisch werd ik goed ingelicht en ik ontving een duidelijke, heldere offerte. Eigenlijk verliep alles volgens afspraak. Na de installatie bleek 1 muur nat te zijn. Een oude leiding in de muur (naar de cv-ketel) was gaan lekken. Hier kon De Eilanden niets aan doen; het ging om een oude verkeerd gemonteerde leiding in de muur. Direct deze leiding verwijderd en afgedopt en diezelfde dag nog stond De Eilanden op de stoep om de leiding te vervangen. Heel fijn!

Afspraak is afspraak, fijne afterservice

Van Dis

Op deze manier wil ik jullie als bedrijf een compliment geven betreft de afhandeling van de radiator die ik heb gekregen. Jullie service en communicatie, zowel aan de telefoon als met de monteurs is... Op deze manier wil ik jullie als bedrijf een compliment geven betreft de afhandeling van de radiator die ik heb gekregen. Jullie service en communicatie, zowel aan de telefoon als met de monteurs is echt super. Je wordt heel netjes te woord gestaan en iedereen is vriendelijk.

Ik dacht er word al genoeg geklaagd en gezeurd, dus een dik compliment voor jullie bedrijf is dan ook zeker op zijn plaats. Ik zal jullie zeker aan bevelen,

goede service en vriendelijk

De eilanden

Afspraak is. Afspraak. Perfect geregeld. Top monteur die in korte tijd de ketel verving Bedankt

De juiste adviezen. De beste concurrerende prijs. Monteur met de juiste kennis en ervaring.

Bollenaar

Heel hartelijk bedankt voor de goede plaatsing van de Hr ketel .
Vakkundige monteur zeer bekwaam .
Dit kom je niet vaak meer tegen .

Vakkundig

Bollenaar

Dank voor de kundige en snelle montage van de door mij bestelde zonnepanelen! Wij zijn hier zeer tevredenheid over; de monteurs waren vakkundig, snel, aardig en ze hadden plezier in hun werk!

vakkundig en vriendelijk

Hillenaar

Topservice

Vriendelijk
Vakbekwaam
Prijsconcurrerend

Ingrid Roest

In november zijn Mike & Mike ( jong talent) hard bezig geweest teneinde bij ons alle leidingen te vervangen en een CV te installeren.
Naar volle tevredenheid! We zitten er weer warmpjes bij...
Naar volle tevredenheid! We zitten er weer warmpjes bij ;)
Top gasten en nog hartstikke gezellig ook.

vakkundig.

De Eilanden Installatie Techniek

Top service! In ons huis is door de vorige eigenaar zes jaar geleden een verwarmingsketel geïnstalleerd. Toen wij een servicebeurt lieten uitvoeren door ons eigen installatiebedrijf, werd ons... Top service! In ons huis is door de vorige eigenaar zes jaar geleden een verwarmingsketel geïnstalleerd. Toen wij een servicebeurt lieten uitvoeren door ons eigen installatiebedrijf, werd ons verteld dat er indertijd twee fouten zijn gemaakt bij de installatie. Ondanks dat wij zelf de installatie niet hebben laten doen, hebben wij contact opgenomen met De Eilanden. De eerste reactie was: als wij fouten hebben gemaakt, dan zullen wij die herstellen, ook als u bij ons indertijd geen klant was. We hebben foto's gestuurd en nog geen week later hoorden wij dat de fouten zijn bevestigd door De Eilanden en dat die kosteloos door De Eilanden zullen worden hersteld. Dat vinden wij TOP. Geen poging om er onder uit te komen, wel verantwoordelijkheid nemen en een probleem oplossen, ook na zes jaar en ook al waren wij toen de opdrachtgever niet.

Eerlijke service, neemt verantwoordelijkheid.