J.Verdonk

Klant cv instalatie

betrouwbaar

Ricquier

De Zoveelste die niet in Zeeuws Vlaanderen komt !

Zou het niet weten.

Frits Smit

Jammer. Offerte 062022 kon niet uitgevoerd worden door droevige voorbereiding. Van enige klantvriendelijke opvolging is geen sprake.

Niet gevonden

E van Rossum

Niet klantvriendelijk

Waarheid verdraaien

C. Bos

Nieuwe cv ketel geplaatst. Alles naar tevredenheid uitgevoerd.

Mooie prijs, en snel geholpen.

Nieuwdorp

Offerte aangevraagd voor zonnepanelen maar pas na paar weken antwoord daarna nog paar vragen ivm offerte weer weken wachten op antwoord
Conclusie ik ga hier niet mee in zee
Hoe zit het...
Conclusie ik ga hier niet mee in zee
Hoe zit het als je keer storing heb enz dan ook weken wachten
Dus naar andere instalateur die wel antwoord geeft binnen 2 dagen

Reactie De Eilanden Installatie Techniek:

Beste heer Nieuwdorp,
Beste heer Nieuwdorp,
U heeft 20 juni een offerte gehad van ons, waarna u nog een vraag had. We hebben u daarna op 7 juli 2 x gemaild, en op 8 juli nog een keer. Dit is inderdaad erg laat, maar door de enorme drukte op de verkoop afdeling momenteel, konden we u helaas niet eerder een reactie geven. Onze excuses hiervoor. We wensen u in ieder geval alvast veel plezier met u nieuwe pv-systeem.

Kievit

Super doen wat ze beloven fijn vakkundig personeel

Goede afwerking

Hans Kruijt

Vandaag antwoord op mijn mail ontvangen en aangepaste offerte mogen ontvangen.
Dank hier voor.

Is de afspraak nagekomen.

Ganseman

Keurig bedrijf en juiste prijs kwaliteit verhouding

Vakkundig geïnstalleerd en scherpe prijs

Wim van Rutten

Sorry

Ik was teleurgesteld omdat ik geen contact of reactie kreeg van De Eilanden. Vandaag een zeer nette en duidelijke offerte in mijn mailbox ontvangen. Dus ik was te gehaast met mijn eerdere review.... Ik was teleurgesteld omdat ik geen contact of reactie kreeg van De Eilanden. Vandaag een zeer nette en duidelijke offerte in mijn mailbox ontvangen. Dus ik was te gehaast met mijn eerdere review. Mijn welgemeende excuses voor mijn eerdere review, ik neem mijn woorden terug.