Best

Snelle montage. Monteur maakt wel wat rommel en de hardstenen plavuizen zijn behoorlijk bekrast. Het zou toch een kleine moeite zijn om de vloer met iets af te dekken.

Werken efficient en de prijs is laag. Monteur heeft veel kennis van zaken.

Hoogendoorn Piet

Goed bedrijf deskundig en kwalitatief hoogstaand.

Correct en netjes

Johan Suichies

Bij de Eilanden zonnepanelen bestelt en deze liggen nu op het dak, prima communicatie en wanneer ik hun bel et vragen krijg ik altijd een vriendelijk respons.

Duidelijk, prima service.

Kastelein

Voor onze zonnepanelen gekozen voor De Eilanden Installatie Techniek. Daar hebben we geen spijt van. Duidelijke offerte, duidelijke afspraken die ook nagekomen worden. De zonnepanelen zeer snel en... Voor onze zonnepanelen gekozen voor De Eilanden Installatie Techniek. Daar hebben we geen spijt van. Duidelijke offerte, duidelijke afspraken die ook nagekomen worden. De zonnepanelen zeer snel en vakkundig geïnstalleerd. Jammer dat de monteur niets wilde drinken!

Duidelijkheid, Snel, nakomen afspraken.

Ben Schulze

Wisselend. Slechte of geen reactie op mail. Goed telefonische communicatie. Altijd even vriendelijk en vaak ook effectief en doortastend. Wel is afdeling verkoop telefonisch door de drukte erg... Wisselend. Slechte of geen reactie op mail. Goed telefonische communicatie. Altijd even vriendelijk en vaak ook effectief en doortastend. Wel is afdeling verkoop telefonisch door de drukte erg slecht bereikbaar. Snelle installatie zonnepanelen, langzame afhandeling aanmelding monitor app.

Mondelinge communicatie en afhandeling afspraken

Liebau

Uitstekend , nette prijs en vlot afgewerkt

Prijs en de kwaliteit van het werk ,monteurs met kennis van zaken

Schrofer

Fantastisch

Meedenken. Installeren zoals afgedproken

Voetverzorging barendrecht

Vriendelijkheid

Verploegen

Goede nette vakkundige monteur klein probleem de thermostaat werkte niet op de ketel en die zou de andere dag geplaatst worden wat ook is gebeurd.ik had alleen de avond van plaatsing ruim 11 cub gas... Goede nette vakkundige monteur klein probleem de thermostaat werkte niet op de ketel en die zou de andere dag geplaatst worden wat ook is gebeurd.ik had alleen de avond van plaatsing ruim 11 cub gas verbruikt daar de verwarming stond te loeien en de kamertemperatuur 24 graden was en ik deze niet kon verlagen dit was hij vergeten te zeggen ik heb uiteindelijk alle stekkers er uit getrokken tot de monteur de nieuwe thermostaat had opgehangen.ben toch heel tevreden alleen niet vergeten dit te vertellen als je weg gaat.

Vriendelijk en vakkundig

Rene

Helaas hebben wij vandaag op een cv ketel zitten wachten die niet is gekomen. Dit vanwege een slechte planning/prioriteiten vanuit De Eilanden. We hebben zelf na een uur moeten bellen waar ze... Helaas hebben wij vandaag op een cv ketel zitten wachten die niet is gekomen. Dit vanwege een slechte planning/prioriteiten vanuit De Eilanden. We hebben zelf na een uur moeten bellen waar ze bleven, want zelfs een belletje dat het vandaag niet ging lukken ging er niet van af. En dit allemaal terwijl de afspraak al bijna een maand gepland staat en wij hier vandaag een vrije dag voor hebben opgenomen. Tijdens het bellen tonen ze geen klantvriendelijkheid en bieden geen enkele compensatie. Erg teleurgesteld en ontevreden. Ze zijn ons als nieuwe klant hierdoor kwijtgeraakt. Wij zullen de Eilanden niet aanbevelen. Jammer.

Reactie De Eilanden Installatie Techniek:

Beste heer Knorr,
Bedankt voor uw Feedback.
Beste heer Knorr,
Bedankt voor uw Feedback.
Onze monteur die zou komen liep ontzettend uit op zijn eerste klus. Dit was helaas niet voorzien. De monteur heeft u hierover gebeld, en u was erg boos. We hebben u gevraagd, of de monteur de cv-ketel a.s. zaterdag bij u mocht komen plaatsen, maar u wilde de order liever annuleren. We doen ons uiterste best in deze enorm drukke tijden, waarbij er wel eens iets net anders loopt dan gepland. Onze excuses hiervoor.