Karin

Wat een top bedrijf! Vorige week zaterdag is mijn ketel geplaatst. Alles, vanaf aanvraag offerte, de snelheid waarmee gehandeld werd en een afspraak gemaakt kon worden, de tijd die er voor m’n... Wat een top bedrijf! Vorige week zaterdag is mijn ketel geplaatst. Alles, vanaf aanvraag offerte, de snelheid waarmee gehandeld werd en een afspraak gemaakt kon worden, de tijd die er voor m’n vragen werd uitgetrokken, de vriendelijkheid, de duidelijke en professionele uitleg, de plaatsing, de prijs, de nazorg ( ik had nog een vraag na de plaatsing) met één woord: TOP! Ik zou zeggen: zoek niet verder, hier moet je zijn voor je ketel.

Vriendelijkheid, professionaliteit, goede prijs, ze nemen ruim de tijd voor je vragen en ze geven duidelijke uitgebreide uitleg, goede nazorg, supersnelle plaatsing.

De Groot

Vrijdag de 15e october is mijn cv ketel verplaatst door 2 van uw installeurs, Ik wilde graag nog even mijn complimenten oversturen naar deze 2 medewerkers, ze waren zeer vriendelijk en hebben... Vrijdag de 15e october is mijn cv ketel verplaatst door 2 van uw installeurs, Ik wilde graag nog even mijn complimenten oversturen naar deze 2 medewerkers, ze waren zeer vriendelijk en hebben uitstekend werk verricht, zeer tevreden.

Vriendelijk en verstaan hun vak

Weeterings

Inmiddels is de CV ketel 2 weken operationeel en ik kijk terug op een zeer kwalitatieve professionele installatie en afhandeling. Gewoonweg klasse!

professioneel bedrijf van A tot Z.

Talen

Vanochtend is de jaarlijkse controle uitgevoerd aan onze onlangs geplaatste nieuwe CV ketel. De controle is uitgevoerd door Wolter Drost en de monteur vond dat de montage perfect op de... Vanochtend is de jaarlijkse controle uitgevoerd aan onze onlangs geplaatste nieuwe CV ketel. De controle is uitgevoerd door Wolter Drost en de monteur vond dat de montage perfect op de voorgeschreven manier is uitgevoerd.
Dit wilde ik u toch even meedelen.

Alles naar wens uitgevoerd

Fam. W.Bravenboer

Prima klantervaring

Afspraken worden nagekomen

Richard, Puttershoek

Na onze aanvraag voor een vervangende ketel volgde al snel een zeer nette offerte, welke naadloos aansloot op onze wensen.
De heren op kantoor waren altijd bereid om uitgebreid (aanvullend)...
De heren op kantoor waren altijd bereid om uitgebreid (aanvullend) advies en tekst en uitleg te verschaffen.
Beantwoorden per mail mag soms wat vlotter, maar als je snel antwoord wil: Een telefoontje is zo gepleegd.

André heeft vandaag bij de plaatsing zijn vakmanschap eer aan gedaan: Binnen enkele uren was de installatie gedaan, inclusief een aanpassing aan de rookgasafvoer.

Bedankt voor de goede service!

Vriendelijk, voordelig, duidelijk en snel

Mw Mensink

Fijne monteur vandaag nieuwe ketel geplaatst.
De monteur André kent zijn vak een aanrader.

Snelle service en netjes

fam Schuurbiers

Onze hartelijke dank voor de fijne en snelle levering en plaatsing van de CV ketel.
Complimentjes aan de monteur die bij ons de CV ketel geplaatst heeft.

complimenten!

Wilbers

Ik wil, als zeer tevreden klant, mijn waardering uitspreken over de uitvoering van de order.
Telefonisch contact en facturering allemaal keurig.
De monteur die de ketel heeft geïnstalleerd...
Telefonisch contact en facturering allemaal keurig.
De monteur die de ketel heeft geïnstalleerd verdient een zeer groot compliment: netjes, vriendelijk en betrouwbaar.
Hulde.

prima!

P nieuwenhuijse

Gisteren onze nieuwe CV ketel geplaatst alles netjes volgens afspraak gedaan . Super

Snelle reactie op offerte aanvraag