Jeroen

Installatie is uiteindelijk netjes afgemaakt.

Lekkage is verholpen. Aardige en open monteur. Problemen zijn later netjes opgelost en bedrijf neemt zeker verantwoording voor fouten.

Gwendolyn

Goede prijs, snelle levering en vakbekwame mensen! Gewoon doen!

Ik ontving direct een duidelijke en scherpe offerte, na akkoord werden we snel uit de brand geholpen door een aardige en vakbekwame installateur. Heeft alles duidelijk uitgelegd en wij hebben weer... Ik ontving direct een duidelijke en scherpe offerte, na akkoord werden we snel uit de brand geholpen door een aardige en vakbekwame installateur. Heeft alles duidelijk uitgelegd en wij hebben weer een mooie zuinige HR ketel en een heerlijk warm huis! Kortom een bedrijf waar je blij van wordt in deze tijd. Ik raad iedereen De Eilanden Installatie Techniek aan!

Johan en Heleen Verheij

Nadat de oude ketel het had begeven, gebeld met De Eilanden en per omgaande een offerte gekregen voor een nieuwe ketel en nu een paar dagen later, een nieuwe CV ketel die door Mike en Job netjes is... Nadat de oude ketel het had begeven, gebeld met De Eilanden en per omgaande een offerte gekregen voor een nieuwe ketel en nu een paar dagen later, een nieuwe CV ketel die door Mike en Job netjes is geïnstalleerd. Heel blij mee.

Snelle service, vriendelijkheid en alles keurig volgens afspraak.

Van keulen

Offerte voor vervangen van cvketel is snel en correct toegezonden.
Monteur Tristan (van het type niet l..llen maar poetsen) heeft in zijn eentje in 2,5 uur de hele klus geklaard. Prima gedaan.

Snel en corrrect.

M

Plaatsen van de ketel is naar volle tevredenheid gedaan. Onderhoud wordt jaarlijks uitgevoerd door vriendelijke monteurs.

kars

We zijn blij met de nieuwe CV ketel. Rest mij nog te zeggen dat uw monteur alle lof verdient voor zijn werkzaamheden en ook als persoon.

zeer tevreden

Pat

Ongekende service!
Wat een geweldige, vriendelijke en professionele mensen! Zo'n dienstverlenend bedrijf is nog zeldzaam!
Ik kan bladzijdes schrijven over de problemen die ik had en de...
Ongekende service!
Ik kan bladzijdes schrijven over de problemen die ik had en de service die de Eilanden mij hadden verleend maar niemand wil zo lang lezen...
Enfin, vanaf het eerste telefoontje met de commerciële afdeling, monteurs en met name de dame (ivm privacy regels noem ik geen namen,
maar haar naam begint met een S...) van de storingsdienst, de service en hulp die zij had gegeven is niet te beschrijven, deze klantvriendelijke
vrouw weet wat dienstverlening is!
Nogmaals, allemaal bedankt dat jullie mij, zo snel, uit de kou hebben geholpen!

Fantastische service!

Van der AA

Compliment, ook van mijn vader van 93, dat het gisteren nog gelukt is om een nieuwe cv ketel te plaatsen. Minder dan 12 uur nadat jullie onderhoudsmonteur had vastgesteld dat er een nieuwe ketel... Compliment, ook van mijn vader van 93, dat het gisteren nog gelukt is om een nieuwe cv ketel te plaatsen. Minder dan 12 uur nadat jullie onderhoudsmonteur had vastgesteld dat er een nieuwe ketel moest komen brandde de kachel al weer.
De monteur (Johan als ik het goed onthouden heb) deed zijn werk razendsnel en hij is zelfs in het donker het dak op gegaan om de schoorsteenpijp te vervangen!

snelle montage na afgekeurde ketel

S.T.Walma

Tristan, jongeman, heeft onze 20 jaar oude ketel met boiler vervangen door een Remeha ketel. De hele dag aan het werk geweest zonder pauze, echt een topper. Alles perfect aangesloten en nu veel meer... Tristan, jongeman, heeft onze 20 jaar oude ketel met boiler vervangen door een Remeha ketel. De hele dag aan het werk geweest zonder pauze, echt een topper. Alles perfect aangesloten en nu veel meer ruimte in het ketelhok.

Een opvallend sterk punt is dus Tristan, die alles heeft gefikst zonder gezeur.

Wallenburg

Hallo hierbij wil ik even melden dat de cv netjes uit gewisseld is door de monteur

Netjes en correct