Rene

Helaas hebben wij vandaag op een cv ketel zitten wachten die niet is gekomen. Dit vanwege een slechte planning/prioriteiten vanuit De Eilanden. We hebben zelf na een uur moeten bellen waar ze... Helaas hebben wij vandaag op een cv ketel zitten wachten die niet is gekomen. Dit vanwege een slechte planning/prioriteiten vanuit De Eilanden. We hebben zelf na een uur moeten bellen waar ze bleven, want zelfs een belletje dat het vandaag niet ging lukken ging er niet van af. En dit allemaal terwijl de afspraak al bijna een maand gepland staat en wij hier vandaag een vrije dag voor hebben opgenomen. Tijdens het bellen tonen ze geen klantvriendelijkheid en bieden geen enkele compensatie. Erg teleurgesteld en ontevreden. Ze zijn ons als nieuwe klant hierdoor kwijtgeraakt. Wij zullen de Eilanden niet aanbevelen. Jammer.

Reactie De Eilanden Installatie Techniek:

Beste heer Knorr,
Bedankt voor uw Feedback.
Beste heer Knorr,
Bedankt voor uw Feedback.
Onze monteur die zou komen liep ontzettend uit op zijn eerste klus. Dit was helaas niet voorzien. De monteur heeft u hierover gebeld, en u was erg boos. We hebben u gevraagd, of de monteur de cv-ketel a.s. zaterdag bij u mocht komen plaatsen, maar u wilde de order liever annuleren. We doen ons uiterste best in deze enorm drukke tijden, waarbij er wel eens iets net anders loopt dan gepland. Onze excuses hiervoor.

J.Verdonk

Klant cv instalatie

betrouwbaar

Ricquier

De Zoveelste die niet in Zeeuws Vlaanderen komt !

Zou het niet weten.

Frits Smit

Jammer. Offerte 062022 kon niet uitgevoerd worden door droevige voorbereiding. Van enige klantvriendelijke opvolging is geen sprake.

Niet gevonden

E van Rossum

Niet klantvriendelijk

Waarheid verdraaien

C. Bos

Nieuwe cv ketel geplaatst. Alles naar tevredenheid uitgevoerd.

Mooie prijs, en snel geholpen.

Nieuwdorp

Offerte aangevraagd voor zonnepanelen maar pas na paar weken antwoord daarna nog paar vragen ivm offerte weer weken wachten op antwoord
Conclusie ik ga hier niet mee in zee
Hoe zit het...
Conclusie ik ga hier niet mee in zee
Hoe zit het als je keer storing heb enz dan ook weken wachten
Dus naar andere instalateur die wel antwoord geeft binnen 2 dagen

Reactie De Eilanden Installatie Techniek:

Beste heer Nieuwdorp,
Beste heer Nieuwdorp,
U heeft 20 juni een offerte gehad van ons, waarna u nog een vraag had. We hebben u daarna op 7 juli 2 x gemaild, en op 8 juli nog een keer. Dit is inderdaad erg laat, maar door de enorme drukte op de verkoop afdeling momenteel, konden we u helaas niet eerder een reactie geven. Onze excuses hiervoor. We wensen u in ieder geval alvast veel plezier met u nieuwe pv-systeem.

Kievit

Super doen wat ze beloven fijn vakkundig personeel

Goede afwerking

Hans Kruijt

Vandaag antwoord op mijn mail ontvangen en aangepaste offerte mogen ontvangen.
Dank hier voor.

Is de afspraak nagekomen.

Ganseman

Keurig bedrijf en juiste prijs kwaliteit verhouding

Vakkundig geïnstalleerd en scherpe prijs