Bastein

In de afgelopen jaren heb ik twee keer producten bij De Eilanden afgenomen. De eerste keer een Remeha ketel en een nieuw ventilatiesysteem. Het werkt goed, snel geleverd en gemonteerd, maar verlieten de klus terwijl de klant met een puinhoop achterbleef.

Omdat wij over het algemeen tevreden waren, namen wij ook zonnepanelen af bij De Eilanden.

De installatie daarvan verliep moeizaam en dakpannen waren niet goed teruggezet. Tevens kon De Eilanden ons onvoldoende helpen met de applicatie van de zonnepanelen. Nu ruim anderhalf jaar later nog geen applicatie om het verbruik per zonnepaneel in te zien.

Verschillende pogingen ondernam ik om de juiste documentatie van de applicatie te krijgen. Zonder succes.

Onlangs stuurde ik een aantal berichten of zij mij alsnog kunnen helpen met de applicatie. Aanleiding hiervoor is dat twee andere huishoudens met beiden ieder 2 zonnepanelen minder en van hetzelfde type merk en product een stuk meer opwekken. Terwijl wij allen dezelfde ligging naar de zon hebben.

Het vermoeden is dat er zonnepanelen defect zijn of niet geschakeld staan aan de andere zonnepanelen. Echter kan ik dit niet controleren zonder de applicatie.

Nu verschillende pogingen via de mail gedaan om in contact te komen met het bedrijf. Na drie weken nog geen tegenreactie.

Mijn oom vroeg gisteren een offerte op via hetzelfde mailadres, voila na nog geen half uur een tegenreactie.

Ben het zo zat hoe De Eilanden na levering en installatie bij de klant, de klant laat zitten.

Snelle levering en installatie.

Score voor De Eilanden Installatie Techniek: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: