Ganseman

Keurig bedrijf en juiste prijs kwaliteit verhouding

Vakkundig geïnstalleerd en scherpe prijs

Wim van Rutten

Sorry

Ik was teleurgesteld omdat ik geen contact of reactie kreeg van De Eilanden. Vandaag een zeer nette en duidelijke offerte in mijn mailbox ontvangen. Dus ik was te gehaast met mijn eerdere review.... Ik was teleurgesteld omdat ik geen contact of reactie kreeg van De Eilanden. Vandaag een zeer nette en duidelijke offerte in mijn mailbox ontvangen. Dus ik was te gehaast met mijn eerdere review. Mijn welgemeende excuses voor mijn eerdere review, ik neem mijn woorden terug.

Wim van Rutten

CV ketel moet vervangen worden. Gezien goede reviews denken wij aan De Eilanden.
Telefoon na lange tijd in de wacht maar opgegeven. Aanvraagformulier voor offerte ingediend, geen reactie. Toen nog een mail gestuurd voorzien van foto's met verzoek offerte, ook niks op gehoord. Hebben het waarschijnlijk te druk. Jammer.

Geen.

Reactie De Eilanden Installatie Techniek:

Beste heer van Rutten,
Bedankt voor uw feedback.
U heeft afgelopen donderdag een offerteaanvraag met foto's ingediend bij ons voor een nieuwe
cv-ketel, waarvoor onze dank. De offerte...
Beste heer van Rutten,
Bedankt voor uw feedback.
cv-ketel, waarvoor onze dank. De offerte heeft u inmiddels van ons ontvangen per mail. Door de enorme drukte momenteel kunnen we u helaas niet altijd de zelfde dag direct een reactie terug geven. Onze excuses hiervoor.

Bevaart P.W.M.

Goede ervaring, eerst een voorbezoek gehad. De monteurs waren goed op de hoogte van de afspraken en ze waren overigens keurig optijd.
Nette jongens en klant vriendelijk.

Als...
Nette jongens en klant vriendelijk.

Als voormalig scheeps electrician ligt de lat voor het aansluiten van de kast misschien wat hoger dan gemiddeld.

De pv kast is niet netjes met een stappen boor aangeboord maar hier is een vierkant gat ingezaagd of geharkt dat vind ik een beetje teleurstellend. Ook het aansluiten op de bestaande installatie had naar mijn idee wat meer aandacht verdiend.

Al met al een paar verbeter puntjes.

Maar toch een dikke voldoende.

Stipt op tijd en klantvriendelijk.

Ben Kaan

Prettig klantvriendelijk prima service.

Totale uitvoering bestelling installeren panelen after sales

Ronald van den Eijnden

Van A tot Z correct en deskundig geregeld door aardige vaklui!

Komen alle afspraken na!

Lopez

Hartelijk dank voor de plaatsing van de CV ketel door de zeer vakkundige Tristan met til hulp van zijn collega! Knap dat zulke jonge mensen zo'n klus in hun eentje klaren! Top!

Vakkundig gemonteerd

Emily Groeneweg

Je merkt dat het erg druk is momenteel bij de bedrijven die zonnepanelen en warmtepompen verkopen. Ondanks dat je enig geduld moet hebben word je altijd erg vriendelijk geholpen aan de telefoon. Na... Je merkt dat het erg druk is momenteel bij de bedrijven die zonnepanelen en warmtepompen verkopen. Ondanks dat je enig geduld moet hebben word je altijd erg vriendelijk geholpen aan de telefoon. Na een schouw bij ons thuis hebben wij besloten met de Eilanden verder te gaan voor 14 zonnepanelen en een 8Kw warmtepomp. Niets dan lof over de werkwijze van de monteurs. We zullen onze ervaring dan ook zeker delen met familie en vrienden. Ga zo door !

Vakbekwaam, klantvriendelijk

Bastein

In de afgelopen jaren heb ik twee keer producten bij De Eilanden afgenomen. De eerste keer een Remeha ketel en een nieuw ventilatiesysteem. Het werkt goed, snel geleverd en gemonteerd, maar... In de afgelopen jaren heb ik twee keer producten bij De Eilanden afgenomen. De eerste keer een Remeha ketel en een nieuw ventilatiesysteem. Het werkt goed, snel geleverd en gemonteerd, maar verlieten de klus terwijl de klant met een puinhoop achterbleef.

Omdat wij over het algemeen tevreden waren, namen wij ook zonnepanelen af bij De Eilanden.

De installatie daarvan verliep moeizaam en dakpannen waren niet goed teruggezet. Tevens kon De Eilanden ons onvoldoende helpen met de applicatie van de zonnepanelen. Nu ruim anderhalf jaar later nog geen applicatie om het verbruik per zonnepaneel in te zien.

Verschillende pogingen ondernam ik om de juiste documentatie van de applicatie te krijgen. Zonder succes.

Onlangs stuurde ik een aantal berichten of zij mij alsnog kunnen helpen met de applicatie. Aanleiding hiervoor is dat twee andere huishoudens met beiden ieder 2 zonnepanelen minder en van hetzelfde type merk en product een stuk meer opwekken. Terwijl wij allen dezelfde ligging naar de zon hebben.

Het vermoeden is dat er zonnepanelen defect zijn of niet geschakeld staan aan de andere zonnepanelen. Echter kan ik dit niet controleren zonder de applicatie.

Nu verschillende pogingen via de mail gedaan om in contact te komen met het bedrijf. Na drie weken nog geen tegenreactie.

Mijn oom vroeg gisteren een offerte op via hetzelfde mailadres, voila na nog geen half uur een tegenreactie.

Ben het zo zat hoe De Eilanden na levering en installatie bij de klant, de klant laat zitten.

Snelle levering en installatie.

De Rond

Eerder dit jaar eind januari heeft Uw bij ons een nieuwe cv installatie geleverd en afgemonteerd!
We willen U graag laten weten we tot heden zeer tevreden zijn met het product!
Maar wat...
We willen U graag laten weten we tot heden zeer tevreden zijn met het product!
Maar wat ik persoonlijk nog positiever vond is Uw visite plaatje van deze zeer vakbekwame medewerkers .
Zij hebben mij verbaast met hun beleefdheid in de omgang naar elkaar en naar ons!
ook nooit met lege handen lopen en alles efficiënt plannen van hoe en wat.
Dus ook van hun logistieke vaardigheden mag U trots zijn hoe zij dit alles doen!
Maar als ik nu weleens bovenkom bij onze nieuwe installatie en zie hoe alles er netjes afgemonteerd uit ziet, gewoon strak werk!
Daarom vinden wij dan dit ook maar eens kenbaar gemaakt moet worden!
( iets wat niet bij alle collega bedrijven zo gaat naar helaas onze ervaringen)

Maar ook onze buren De Fam. Wijnen ( nr 27) waren en zijn zeer tevreden over uw medewerkers!
Zo ook Dhr. T. Tousaint ( nr 29) zijn erg blij met U als bedrijf voor nieuw en uw inzet voor vakkundig onderhoud! een jaar eerder heeft U daar ook al de cv vervangen.
En nu ook gekozen voor het onderhoud en dat in uw handen gelegd.

Dus daarom na enige tijd wij dit alles aan U wilden laten weten.

Onze grote dank aan JOB en Mike😉

vriendelijk en vakkundig