Piet Gommans

Op alle punten prima

Goed advies en correcte levering volgens afspraak

Borst

Goede ervaring, kundige installateur, die alleen was. Hetgeen voor hem lastiger was.

Vakkundig, vriendelijk

Theo

Goede afspraken en kwaliteit. Door de drukte soms minder makkelijk bereikbaar. Het gevraagde produkt is grotendeels geinstalleerd. Ik kan de werking echter nog niet goed controleren omdat ik nog... Goede afspraken en kwaliteit. Door de drukte soms minder makkelijk bereikbaar. Het gevraagde produkt is grotendeels geinstalleerd. Ik kan de werking echter nog niet goed controleren omdat ik nog geen app gegevens heb ontvangen.

Betrouwbaar en goed

Grinwis

We hebben een hele tijd geduld moeten hebben, maar het was het wachten waard. Vandaag onze warmtepomp aangesloten. Wat een vak bekwaamde monteurs. Echt een visitekaartje voor het bedrijf!!!! Een... We hebben een hele tijd geduld moeten hebben, maar het was het wachten waard. Vandaag onze warmtepomp aangesloten. Wat een vak bekwaamde monteurs. Echt een visitekaartje voor het bedrijf!!!! Een dikke 10!

Vakbekwaam, vriendelijk en vooral duidelijk

van Buuren

Ervaren monteur die van aanpakken houdt. Vriendelijk en op tijd.

Ervaring met een vriendelijk woord. Niet lullen maar gaan.

Best

Snelle montage. Monteur maakt wel wat rommel en de hardstenen plavuizen zijn behoorlijk bekrast. Het zou toch een kleine moeite zijn om de vloer met iets af te dekken.

Werken efficient en de prijs is laag. Monteur heeft veel kennis van zaken.

Hoogendoorn Piet

Goed bedrijf deskundig en kwalitatief hoogstaand.

Correct en netjes

Johan Suichies

Bij de Eilanden zonnepanelen bestelt en deze liggen nu op het dak, prima communicatie en wanneer ik hun bel et vragen krijg ik altijd een vriendelijk respons.

Duidelijk, prima service.

Kastelein

Voor onze zonnepanelen gekozen voor De Eilanden Installatie Techniek. Daar hebben we geen spijt van. Duidelijke offerte, duidelijke afspraken die ook nagekomen worden. De zonnepanelen zeer snel en... Voor onze zonnepanelen gekozen voor De Eilanden Installatie Techniek. Daar hebben we geen spijt van. Duidelijke offerte, duidelijke afspraken die ook nagekomen worden. De zonnepanelen zeer snel en vakkundig geïnstalleerd. Jammer dat de monteur niets wilde drinken!

Duidelijkheid, Snel, nakomen afspraken.

Ben Schulze

Wisselend. Slechte of geen reactie op mail. Goed telefonische communicatie. Altijd even vriendelijk en vaak ook effectief en doortastend. Wel is afdeling verkoop telefonisch door de drukte erg... Wisselend. Slechte of geen reactie op mail. Goed telefonische communicatie. Altijd even vriendelijk en vaak ook effectief en doortastend. Wel is afdeling verkoop telefonisch door de drukte erg slecht bereikbaar. Snelle installatie zonnepanelen, langzame afhandeling aanmelding monitor app.

Mondelinge communicatie en afhandeling afspraken