Kievit

Super doen wat ze beloven fijn vakkundig personeel

Goede afwerking

Hans Kruijt

Vandaag antwoord op mijn mail ontvangen en aangepaste offerte mogen ontvangen.
Dank hier voor.

Is de afspraak nagekomen.

Ganseman

Keurig bedrijf en juiste prijs kwaliteit verhouding

Vakkundig geĆÆnstalleerd en scherpe prijs

Wim van Rutten

Sorry

Ik was teleurgesteld omdat ik geen contact of reactie kreeg van De Eilanden. Vandaag een zeer nette en duidelijke offerte in mijn mailbox ontvangen. Dus ik was te gehaast met mijn eerdere review.... Ik was teleurgesteld omdat ik geen contact of reactie kreeg van De Eilanden. Vandaag een zeer nette en duidelijke offerte in mijn mailbox ontvangen. Dus ik was te gehaast met mijn eerdere review. Mijn welgemeende excuses voor mijn eerdere review, ik neem mijn woorden terug.

Wim van Rutten

CV ketel moet vervangen worden. Gezien goede reviews denken wij aan De Eilanden.
Telefoon na lange tijd in de wacht maar opgegeven. Aanvraagformulier voor offerte ingediend, geen reactie. Toen nog een mail gestuurd voorzien van foto's met verzoek offerte, ook niks op gehoord. Hebben het waarschijnlijk te druk. Jammer.

Geen.

Reactie De Eilanden Installatie Techniek:

Beste heer van Rutten,
Bedankt voor uw feedback.
U heeft afgelopen donderdag een offerteaanvraag met foto's ingediend bij ons voor een nieuwe
cv-ketel, waarvoor onze dank. De offerte...
Beste heer van Rutten,
Bedankt voor uw feedback.
cv-ketel, waarvoor onze dank. De offerte heeft u inmiddels van ons ontvangen per mail. Door de enorme drukte momenteel kunnen we u helaas niet altijd de zelfde dag direct een reactie terug geven. Onze excuses hiervoor.

Bevaart P.W.M.

Goede ervaring, eerst een voorbezoek gehad. De monteurs waren goed op de hoogte van de afspraken en ze waren overigens keurig optijd.
Nette jongens en klant vriendelijk.

Als...
Nette jongens en klant vriendelijk.

Als voormalig scheeps electrician ligt de lat voor het aansluiten van de kast misschien wat hoger dan gemiddeld.

De pv kast is niet netjes met een stappen boor aangeboord maar hier is een vierkant gat ingezaagd of geharkt dat vind ik een beetje teleurstellend. Ook het aansluiten op de bestaande installatie had naar mijn idee wat meer aandacht verdiend.

Al met al een paar verbeter puntjes.

Maar toch een dikke voldoende.

Stipt op tijd en klantvriendelijk.

Ben Kaan

Prettig klantvriendelijk prima service.

Totale uitvoering bestelling installeren panelen after sales

Ronald van den Eijnden

Van A tot Z correct en deskundig geregeld door aardige vaklui!

Komen alle afspraken na!

Lopez

Hartelijk dank voor de plaatsing van de CV ketel door de zeer vakkundige Tristan met til hulp van zijn collega! Knap dat zulke jonge mensen zo'n klus in hun eentje klaren! Top!

Vakkundig gemonteerd

Emily Groeneweg

Je merkt dat het erg druk is momenteel bij de bedrijven die zonnepanelen en warmtepompen verkopen. Ondanks dat je enig geduld moet hebben word je altijd erg vriendelijk geholpen aan de telefoon. Na... Je merkt dat het erg druk is momenteel bij de bedrijven die zonnepanelen en warmtepompen verkopen. Ondanks dat je enig geduld moet hebben word je altijd erg vriendelijk geholpen aan de telefoon. Na een schouw bij ons thuis hebben wij besloten met de Eilanden verder te gaan voor 14 zonnepanelen en een 8Kw warmtepomp. Niets dan lof over de werkwijze van de monteurs. We zullen onze ervaring dan ook zeker delen met familie en vrienden. Ga zo door !

Vakbekwaam, klantvriendelijk