Fam. de Visser

Goede offerte gemaakt. Duidelijk, en eerlijk.

Afspraken goed nagekomen. Ervaren en professionele werknemers.

Frank van Gils

Goede communicatie & Kundige montage

Schout

Zijn blij met de zonnepanelen en warmtepomp ,er zou sneller op mail gereageerd kunnen worden + telefonisch de telefoon beantwoorden kan soms lang duren.

Dat het geheel snel geplaatst kon worden

Van gorkum

Plaatsen van zonne panelen

Harde werkers,goede communicatie met de mannen ,en alles netjes gemonteerd.

Schinkel

Goed en duidelijke afspraken

Goed en duidelijke afspraken

J. K.

Net bedrijf, vriendelijke monteurs, houden zich aan afspraken, Nette prijs.

Net bedrijf, vriendelijke monteurs, houden zich aan afspraken, Nette prijs en perfect afgewerkt.

John

Gisteren is onze warmtepomp geplaatst en volgende week nog wat afrondende werkzaamheden. Ik neem niet snel de moeite om een bericht te sturen over installatiewerkzaamheden, maar in dit geval doe ik... Gisteren is onze warmtepomp geplaatst en volgende week nog wat afrondende werkzaamheden. Ik neem niet snel de moeite om een bericht te sturen over installatiewerkzaamheden, maar in dit geval doe ik dat wel.

Mijn complimenten voor jullie medewerkers. Wij hebben heel wat bedrijven over de vloer gehad en over het algemeen waren we tevreden en waren de mensen hartstikke aardig, maar die jongens die jullie gisteren naar ons gestuurd hebben die moet je koesteren als bedrijf. Wat een aanwinsten!

Zelden zulke nette jongens meegemaakt. Los van dat ze hun werk goed doen en aardig zijn, maar hoe ze communiceren en zich gedragen op zon dag is echt wel van een ander niveau dan bij de meesten bedrijven. Dingen als “koffie moeten we eerst verdienen” maar gewoon de hele attitude.

Super! Hartelijk dank daarvoor

Fijne medewerkers met verstand van zaken

Bestebreurtje

Prima , klant vriendelijke geholpen. De 2 heren koffie met wat lekkers aan geboden.
Attentie punt! tyraps afval van platte dak/ dakgoten verwijderen zal veel verstoppingen en ellende verhelpen in de toekomst.

Voor de rest ben ik over de plaatsen en afwerking tevreden

Dit gaat over de Zonnenpaneelen team.

Wacht nog wel op de link van de zonnepanelen opbrengst

Snel geplaatst

Fred Meijer

Te veel dingen gaan mis. Tijdsafspraken met monteurs hebben geen zin, want in de 3 keer dat er een afspraak was, kwamen de monteurs 30 minuten tot 2 uur vroeger dan het afgesproken tijdvak. Storing... Te veel dingen gaan mis. Tijdsafspraken met monteurs hebben geen zin, want in de 3 keer dat er een afspraak was, kwamen de monteurs 30 minuten tot 2 uur vroeger dan het afgesproken tijdvak. Storing voor 10 uur gemeld, worden helemaal niet dezelfde dag opgelost, aangezien het kapotte onderdeel dan wel op voorraad dient te zijn. Monteur had het juiste gereedschap niet bij zich. Foutieve (te hoge) factuur werd gestuurd en een persoonlijke benadering als er dingen fout gaan is ver te zoeken.

Betaalbaar

Jas platvoet

Een kennis van mij die had ook een cv ketel door jullie laten plaatsen en die was ook zeer antoesjast en dat was voor mij reden een cv ketel bij jullie te bestellen.

U ziet een en al sterk nu hoop ik dat deze net zolang mee gaat als mijn vorige cv ketel