John

Gisteren is onze warmtepomp geplaatst en volgende week nog wat afrondende werkzaamheden. Ik neem niet snel de moeite om een bericht te sturen over installatiewerkzaamheden, maar in dit geval doe ik... Gisteren is onze warmtepomp geplaatst en volgende week nog wat afrondende werkzaamheden. Ik neem niet snel de moeite om een bericht te sturen over installatiewerkzaamheden, maar in dit geval doe ik dat wel.

Mijn complimenten voor jullie medewerkers. Wij hebben heel wat bedrijven over de vloer gehad en over het algemeen waren we tevreden en waren de mensen hartstikke aardig, maar die jongens die jullie gisteren naar ons gestuurd hebben die moet je koesteren als bedrijf. Wat een aanwinsten!

Zelden zulke nette jongens meegemaakt. Los van dat ze hun werk goed doen en aardig zijn, maar hoe ze communiceren en zich gedragen op zon dag is echt wel van een ander niveau dan bij de meesten bedrijven. Dingen als “koffie moeten we eerst verdienen” maar gewoon de hele attitude.

Super! Hartelijk dank daarvoor

Fijne medewerkers met verstand van zaken

Bestebreurtje

Prima , klant vriendelijke geholpen. De 2 heren koffie met wat lekkers aan geboden.
Attentie punt! tyraps afval van platte dak/ dakgoten verwijderen zal veel verstoppingen en ellende verhelpen in de toekomst.

Voor de rest ben ik over de plaatsen en afwerking tevreden

Dit gaat over de Zonnenpaneelen team.

Wacht nog wel op de link van de zonnepanelen opbrengst

Snel geplaatst

Fred Meijer

Te veel dingen gaan mis. Tijdsafspraken met monteurs hebben geen zin, want in de 3 keer dat er een afspraak was, kwamen de monteurs 30 minuten tot 2 uur vroeger dan het afgesproken tijdvak. Storing... Te veel dingen gaan mis. Tijdsafspraken met monteurs hebben geen zin, want in de 3 keer dat er een afspraak was, kwamen de monteurs 30 minuten tot 2 uur vroeger dan het afgesproken tijdvak. Storing voor 10 uur gemeld, worden helemaal niet dezelfde dag opgelost, aangezien het kapotte onderdeel dan wel op voorraad dient te zijn. Monteur had het juiste gereedschap niet bij zich. Foutieve (te hoge) factuur werd gestuurd en een persoonlijke benadering als er dingen fout gaan is ver te zoeken.

Betaalbaar

Jas platvoet

Een kennis van mij die had ook een cv ketel door jullie laten plaatsen en die was ook zeer antoesjast en dat was voor mij reden een cv ketel bij jullie te bestellen.

U ziet een en al sterk nu hoop ik dat deze net zolang mee gaat als mijn vorige cv ketel

J.W.M.Kanij

Snelle reactie op Offerte aanvraag.iedem op opdracht.En prima uitvoering.

Prima Monteur

fam. de la Rambelje

Goeie ervaring, alles ging volgens afspraak

Duidelijk uitleg

Alex

Vriendelijk personeel

Komen hun afspraken na

J.W. (Willem) Smitt.

Wij hadden eerst bij andere bedrijven geïnformeerd
en zijn daar niet bij verder gegaan.
Waar het precies aan ligt kan ik niet goed verklaren,
maar van meet af aan hadden we bij De...
Wij hadden eerst bij andere bedrijven geïnformeerd
en zijn daar niet bij verder gegaan.
Waar het precies aan ligt kan ik niet goed verklaren,
maar van meet af aan hadden we bij De Eilanden een goed gevoel.
Dat werd bevestigd door de vriendelijke telefonische contacten,
het huisbezoek van Kevin Verkade,
alsmede de 2 vlot werkende fijne installateurs (Bart en Mark)
die ook constructief meedachten vwb de plaatsing van het totale
zonnepanelenpakket. Het is keurig verzorgd.
Wij zijn er erg blij mee. En, het werkt heel goed.
Uw bedrijf aanbevelen bij anderen, ja zeker.

De contacten verliepen vlot, duidelijk en vriendelijk.
Het huisbezoek verliep informatief
en meedenkend vwb het vinden van oplossingen.
Dat tijdens de installatie voor een deel De contacten verliepen vlot, duidelijk en vriendelijk.
Het huisbezoek verliep informatief
en meedenkend vwb het vinden van oplossingen.
Dat tijdens de installatie voor een deel
een andere oplossing werd gekozen
is door ons helemaal niet als storend ervaren.

D.H.A.Philipsen

Goede ik ervaring mbt montage.
Slechte ervaring met de nazorg en service.
Een uur na de montage van de nieuwe cv ketel hadden wij een flinke lekkage aan de cv leiding.
Oorzaak een...
Goede ik ervaring mbt montage.
Slechte ervaring met de nazorg en service.
Oorzaak een knelring 20mm half op het einde aangedraaid waardoor deze flink begon lekte. (kan gebeuren).
Nou dachten wij laten wij het storingsnummer bellen op vrijdag 17:15 zelfde dag van de montage.
Word de verbinding elke keer verbroken (4x). Wij hebben het nummer nog een keer gecheckt. Dit wekt geen goede indruk voor de komende storingen. Wij hebben nu onze twijfels of een onderhoudscontract hier wel zo een goed idee is. De lekkage wat tot beneden het trapgat en het huis is 3 verdiepingen.
Bellen had geen zin meer het vertrouwen is al beschadigd.
Uiteindelijk heb ik het zelf maar opgelost en heb bij de bouwmarkt een nieuwe knelring gekocht. Ben zelf van mening dat dit niet de bedoeling is. Een gemiste kans lijkt mij.

Vriendelijk en netjes. Montage over het algemeen goed op de lekkende beschadigde en niet meer te gebruiken knelring na.

Brouwer

Installatie zonnepanelen, warmtepomp en CV ketel.
Installatie zonnepanelen, warmtepomp en CV ketel.
Warmtepomp en ketel super en snel gedaan. Zonnepanelen heeft 4 bezoeken gekost, zaken niet op voorraad of vergeten, werk niet correct afgewerkt en weer terug moeten komen.
Jammer van alle extra tijd en energie. Uiteindelijk werkt alles wél en genieten we van de zonne-opbrengst ....:)

Technisch goed, communicatie en planning kan beter