Paul

Technisch denk ik wel goed. Maar administratief gaat het te vaak mis. Ik geef al twee jaar aan dat men mails voor mijn zoon naar hem moet sturen en niet naar mij. Maar het verandert niets.

Vriendelijke monteurs, scherp geprijsd en goed kennis van de ketels die men plaatst

Arie en Yvonne

Goede begeleiding in het maken van een keus welke CV ketel het beste past. Duidelijke prijsafspraak, geen verborgen kosten.

Nette installateurs, alles opgeruimd en goede controle of alles werkte.

J. de Witte

Wij zijn zeer tevreden over het installeren van de nieuwe CV-ketel. Hij is vakkundig door uw medewerker geplaatst. Netjes gewerkt en werkplek schoon opgeleverd. Verder hopen wij op een goede...

Heel tevreden.

Afspraken worden nagekomen, er wordt niet meer beloofd dan haalbaar is.

wj scheygrond

Zeer goed

komt afspraken na

Installatie van de zonnepanelen is naar wens verlopen. Ondanks de harde wind zijn de monteurs aan de slag gegaan en hebben zij de klus geklaard. Toppie ! Nu maar wachten tot de zon gaat schijnen.

Duidelijke offerte en goed advies gehad. De monteurs waren twee vriendelijke jongens, die mooi werk hebben afgeleverd.

Plaatsing van de ketel is na wat hobbels naar wens verlopen. Maar bij vragen word je onbeschoft behandeld en als je vraagt terug gebeld te worden, gebeurt dat nooit! Ook mails worden niet...

Reactie De Eilanden Installatie Techniek:

Beste mevrouw Scheefhals,

Bedankt voor uw feedback, maar wel heel erg onterecht.

Wij hebben aan uw cv-ketel netjes een periodieke onderhoudsbeurt uitgevoerd. Nu komt u bij ons met een schademelding van een verstopte riolering in uw woning, omdat volgens uw mening onze onderhoudsmonteur dit had moeten constateren bij de onderhoudsbeurt aan de ketel. We hebben u meerdere malen geprobeerd uit te leggen, dat uw riolering in de woning niets te maken heeft met de cv-ketel. Schijnbaar wilt u dit nog steeds maar niet begrijpen en houd u ons nog steeds verantwoordelijk voor iets, waar wij niks mee te maken hebben. U bent echt zeer onredelijk, en naar mijn mening een schrik voor elke ondernemer. Ik druk me hier nog heel zacht bij uit ! Uw riool zat verstopt en wat heeft dit met onderhoud aan een cv-ketel te maken ?

Wij vinden service naar onze klanten zeer belangrijk en proberen dit ook altijd zo goed mogelijk te doen. U bent helaas een zeer onredelijke klant die geheel onterecht heel hoog van de toren loopt te blazen. Zulke mensen kunnen wij eigenlijk geen klant noemen en zijn we inderdaad liever kwijt dan rijk zijn, vandaar dat we het serviceabonnement met u per direct hebben beëindigd.

Team onderhoud en service

Jan W

Goede bedrijfs voering, prima communicatie en aanwezig op de afgesproken datum en tijd om een nieuwe CV ketel te monteren, Vakmensen en zeer vriendelijk in de omgang, André en Johan bedankt en een...

Vakmensen.

Ik heb goede ervaring. Eerste contact was telefonisch. Duidelijke offerte. Goede afspraken die worden nagekomen.
Personeel is netjes zowel aan de telefoon als bij de installatie..

Ze werken netjes en nemen de tijd voor uitleg.