S van Utrecht

Ik ben zeer tevreden met de service die ik heb ontvangen van De Eilanden installatie team. De monteurs waren niet alleen deskundig en efficiënt, maar ook buitengewoon klantvriendelijk. Ze hebben... Ik ben zeer tevreden met de service die ik heb ontvangen van De Eilanden installatie team. De monteurs waren niet alleen deskundig en efficiënt, maar ook buitengewoon klantvriendelijk. Ze hebben alles duidelijk uitgelegd en ervoor gezorgd dat ik volledig op de hoogte was van wat er gedaan werd.

Daarnaast wil ik ook de administratie- en salesafdeling complimenteren. Elke keer dat ik contact had, werd ik zeer vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Ze waren altijd bereid om mijn vragen te beantwoorden en hebben me uitstekend geholpen bij het vinden van de juiste CV installatie.

Kortom, een geweldige ervaring met een bedrijf dat klanttevredenheid duidelijk hoog in het vaandel heeft staan. Ik beveel hen van harte aan!

Klantvriendelijk en vakbekwaam.

Karin

Zeer tevreden over het hele traject van aanvraag tot uitvoering.

Via kennissen werd De Eilanden geadviseerd. We hebben een aanvraag gedaan via de website en kregen al snel een offerte voor een warmtepomp en zonnepanelen. Vragen werden snel beantwoord, en de... Via kennissen werd De Eilanden geadviseerd. We hebben een aanvraag gedaan via de website en kregen al snel een offerte voor een warmtepomp en zonnepanelen. Vragen werden snel beantwoord, en de afspraak voor een opname bij ons thuis was snel gemaakt. De monteurs die de warmtepomp en de zonnepanelen hebben geplaatst waren zeer vriendelijk en vakkundig. Ik kan dan ook iedereen dit bedrijf aanbevelen. Van A tot Z zijn we zeer tevreden.

Ferry Waagmeester

Prima ervaring met installatie van CV en warmtepomp. Fijne monteurs met goede instelling.

Ondanks een storing in de installatie netjes opgelost door leverancier Remeha

J.Voogt

Secure opname van te verrichten werkzaamheden en heel snel gedetailleerde offerte. Plaatsing waarbij monteurs e.e.a. keurig uitlegden en overleg inzake de werkzaamheden of eventuele aanpassingen.... Secure opname van te verrichten werkzaamheden en heel snel gedetailleerde offerte. Plaatsing waarbij monteurs e.e.a. keurig uitlegden en overleg inzake de werkzaamheden of eventuele aanpassingen. Directe ontvangst van aanvraag subsidie door bedrijf geregeld.

Zie bovenstaand, alles liep voorspoedig en naar volle tevredenheid.

v.d Marel P.

Goede informatie en service

Goed tevreden over levering

Aad van Schouwen

Nieuwe verwarmingsketel laten plaatsen

prima ketel en keurige plaatsing door monteur

Ton Vogelaar

Goede communicatie en netjes alle afspraken nagekomen.

Communicatie , vriendelijk personeel ook de installateurs