J.de Vlieger

goede prijs/kwaliteit verhouding

Igor Furlan

Don't trust this company
Don't trust this company
Don't trust this company. They sell broken products and don't replace it in case of problems. They will avoid contact, create excuses and try to convince you to keep the broken product as it is. I really regret to buy on this company. I am trying to get the money back, what is impossible, as they don't respond to your e-mails.

Create excuses to don't fix your problem

de Man

Zeer vakkundig en zeer behulpzaam

Beste medewerker Eilanden installatie.

Graag wil ik bij deze u informeren over het volgende.

De monteur die bij mij de ketel heeft geïnstalleerd kwam bij over als zeer...
Beste medewerker Eilanden installatie.

Graag wil ik bij deze u informeren over het volgende.

De monteur die bij mij de ketel heeft geïnstalleerd kwam bij over als zeer vakkundig en zeer behulpzaam. Deze meneer heeft zich opgesteld als een echte ambassadeur voor uw bedrijf. Hij was erg geduldig en kon alle vragen die ik stelde duidelijk en begrijpelijk en eerlijk uitleggen.

Peter

Vandaag zonnepanelen laten plaatsen. Jongens waren zeer vriendelijk en in no time klaar. Alles netsjes en schoon achter gelaten. Petje af. Prima service.

Snel en acuraat. Zeer vriendelijk.

Van der Maas

Hierbij wil ik even een recensie achterlaten voor de mannen die vandaag bij ons de zonnepanelen gemonteerd hebben. Ricardo en zijn collega ( waarvan ik even zijn naam kwijt ben, begint met een C ? )... Hierbij wil ik even een recensie achterlaten voor de mannen die vandaag bij ons de zonnepanelen gemonteerd hebben. Ricardo en zijn collega ( waarvan ik even zijn naam kwijt ben, begint met een C ? ) hebben mooi werk afgeleverd! Bij aankomst hebben we meteen overleg gevoerd over de plaatsing van de panelen en zaten ze in no-time op het dak om de boel in te meten. Daardoor toch op een ander legplan gekomen die naar hun ervaring een betere opbrengst zou moeten realiseren. De werkzaamheden zijn snel en keurig uitgevoerd. Als ik had geweten dat de panelen zo strak op het dak lagen had ik heel het dak wel vol laten gooien.

Het is even afwachten na de volgende regenbui of alles op zolder ook droog blijft, maar daar heb ik eigenlijk wel vertrouwen in. Voor nu super tevreden! Blij dat ik voor de eilanden heb gekozen.

Mooi werk afgeleverd. Snel en keurig uitgevoerd.

Schuch

In januari oude cv ketel vervangen voor een nieuwe( Remeha), 2 vriendelijke en kundige monteurs hebben dit gedaan. Alles is volgens afspraak gegaan wat via de mail was besproken( ook het vervangen... In januari oude cv ketel vervangen voor een nieuwe( Remeha), 2 vriendelijke en kundige monteurs hebben dit gedaan. Alles is volgens afspraak gegaan wat via de mail was besproken( ook het vervangen buis rookkanaal) Top gedaan!!

Scherpe offerte cv ketel, vriendelijk, snel mail contact.

Beukelaars

Snelle mailcontact. Duidelijke en goede offerte.
De nieuwe cv ketel en afzuig box zijn snel en netjes geplaatst. Keurige monteurs hebben als schoon achter gelaten.
Hellemaal top !!!

Duidelijke en goede offerte

Jalink

Nieuwe cv ketel en zonneboiler vakkundig geplaatst na duidelijke offerte en goed advies is installatie prima verlopen, goede uitleg en alles keurig schoon achter gelaten alles top een grote pluim... Nieuwe cv ketel en zonneboiler vakkundig geplaatst na duidelijke offerte en goed advies is installatie prima verlopen, goede uitleg en alles keurig schoon achter gelaten alles top een grote pluim van ons

Duidelijkheid en advies

Bosma

Vriendelijke en vakkundige mensen

Snel geholpen

H.J.B. Hoitingh

Gemaakte afspraken zijn geheel nagekomen.

Het afgeleverde werk ziet er netjes uit