JOLANDA STRIK

Goed. Alleen jammer dat mijn jurk binnen 1 week elders voor 40%goedkoper werd aangeboden.

Linda

Fijne ervaring, geholpen door Bionda. Heel spontane vrouw en mij heel snel op gemak stelde. Toch best spannend zo’n dag, maar ze maakt er een feestje van. En heeft uiteindelijk voor mij de juiste... Fijne ervaring, geholpen door Bionda. Heel spontane vrouw en mij heel snel op gemak stelde. Toch best spannend zo’n dag, maar ze maakt er een feestje van. En heeft uiteindelijk voor mij de juiste jurk gevonden.

Mooie selectie bruidsjurken, mooie winkel, voelt heel speciaal allemaal

Klantgericht, ongedwongen en uitstekend advies. Gastvrij en vriendelijk ontvangen: geen druk ervaren om direct te moeten beslissen/verkopen

Persoonlijke aandacht, goed advies, mogelijkheid om kleding te proberen waar je zelf niet als eerste aan denkt

Ik vond het zelf toch een beetje opdringerig overkomen en alles moest snel. Dat vind ik jammer. Het gaat om de mooiste dag van je leven en dan wil je dat ook zo ontspannen mogelijk ervaren.

Alle vragen die ik stelde werden wel beantwoord. Dat is natuurlijk erg fijn!

Prima service, leuk geholpen, fijne sfeer

Uitstekende service

Vriendelijk personeel en oprechte langdurige aandacht

Mooie zaak met ruim assortiment aan jurken en accesoires. Vriendelijke bejegening, mooie pasruimte genoeg tijd voor het uitproberen van verschillende jurken. Hele goede ervaring!

Vriendelijk personeel, ruim assortiment, mooie pasruimte, makkelijk te vinden/parkeren. Er wordt voor gezorgd dat je een bijzondere dag hebt.

Michel

Ik ben bij de Bruidshoek geweest voor het passen en op maat laten maken van mijn trouwpak.

Zeer vriendelijk en hele goede service

Jessica

Een afspraak gemaakt om jurken te passen bij De Bruidshoek, op aanraden van een vriendin en een collega. Allereerst heel fijn een bevestiging gekregen op mijn mailtje, werd even netjes gebeld en... Een afspraak gemaakt om jurken te passen bij De Bruidshoek, op aanraden van een vriendin en een collega. Allereerst heel fijn een bevestiging gekregen op mijn mailtje, werd even netjes gebeld en kreeg nog mooie kaarten thuisgestuurd om op te sturen naar mijn Bridal Crew om ze uit te nodigen voor het jurken passen. Via internet mijn top 3 aan jurken ingestuurd en deze werden voor mij klaar gehangen zodat ik die als eerste kon passen.

Op de dag van mijn afspraak gezellig ontvangen, kopje koffie en thee erbij. Claudia en Danitia hebben me fantastisch geholpen. Uitleg gegeven over van alles, ze maakten er echt een feestje van. Stelden me ook gerust want ik was hartstikke zenuwachtig. Uiteindelijk dé jurk gevonden (uiteindelijk iets totaal anders dan wat ik dacht mooi te vinden, Claudia en Danitia wisten beter wat ik zocht dan ik zelf) en Yes to the dress gezegd met een glaasje prosecco. Alle informatie over bestellen, passen etc ook op papier meegekregen om na te lezen en je kunt altijd contact opnemen als iets niet duidelijk is. Het is toch jammer dat ik na 5 jurken klaar was, zo'n feestje is het om jurken te passen bij De Bruidshoek.

Vriendelijk, goede service, heel veel keuze. Je voelt je heel welkom en niets is te gek.

Heel fijn bedrijf met professionele medewerkers.

Ontzettend klantgericht. Er wordt echt gekeken naar de wijze waarop ik als klant me het beste geholpen voelde.