Er hangt een hele fijne en ontspannen sfeer in de winkel, die direct te voelen is bij binnenkomst. Het passen van jurken is natuurlijk al een feestje en soms een beetje spannend, maar in deze winkel...

Heel aardig personeel en iedereen denkt goed mee. Voor mij was de optie om mijn eerste favoriete jurk naar de winkel te laten komen heel fijn. Op die manier kon ik de twee jurken heel goed vergelijken.

Romy

Een hele leuke ervaring om mijn droomhuwelijk te vinden. Ze luisteren goed naar wat je wilt en wat je ook zeker niet wilt. Met het budget werd goed rekening gehouden.

Kijken goed naar je lichaamsbouw, luisteren naar je wensen en gaan niet het budget over.

Zita

Warme ontvangst, goed geholpen, ruime keuze aan jurken. Er wordt ook gedacht aan alle accessoires die de bruid nog mooier maakt.

Deskundig, betrokken, aandacht voor de bruid

Er wordt goed naar je geluisterd en erg gezellig šŸ¤—

Ze nemen echt goed de tijd voor je!

Karin

Het was een fijne ervaring om hier in alle rust mijn jurk uit te zoeken. De bruidshoek heeft zoveel keuze en mooie merken. De bruidshoek is mooi ingericht met een catwalk door de winkel. De sfeer is...

Fijn personeel, denkt goed mee en er wordt niks gepusht en ze nemen alle tijd voor je.

Manon

Zeer prettige ervaring.
Zeer gastvrij, helemaal niet opdringerig.

Ze blijven net zolang met je mee denken en zoeken totdat je zeker weet dat jij jou jurk hebt gevonden.

Al meerdere keren met vriendinnen mee geweest bij hun zoektocht naar een jurk. Altijd als een goeie ervaring gezien. Nu mocht ik zelf voor mijn jurk gaan kijken. De afspraak maken is makkelijk. De...

Top ervaring! Heel leuk en professioneel geholpen door Anick. Fijne sfeer en je voelt je prettig:).

Ze nemen de tijd voor je. En kwalitatief hele mooie jurken.

Line

Hele fijne paservaring gehad bij de Bruidshoek, mede dankzij Vanessa. Er werd goed meegedacht en alle tijd genomen. Ook werd er moeite gedaan om te laten zien hoe bepaalde delen van de jurk konden...

Persoonlijke behandeling. Er wordt goed meegedacht. Niets is te gek. Mooie winkel met voor iedereen een rustige plek om te passen.

Eline

Ik ben twee keer langs geweest om jurken te passen. Ze hebben alle tijd voor me genomen en goed naar mijn wensen geluisterd. Het was beide keren een fijne ervaring.

De medewerkers zijn erg vriendelijk en klantgericht. Ze laten je op je gemak voelen wat bij het passen van een bruidsjurk wel belangrijk is.