Silvana Zegwaart

De bruidshoek heeft mij een geweldige beleving geven. Ik voelde mij een echt bruidje.
Met zo veel opties en mogelijkheden wist zij precies de juist jurken eruit te pakken.

Ze geven je het gevoel dat er geen klok bestaat en je in de wolken kan weg dromen en je volledig kan genieten van het moment. Een goed begin ! Voor de dag van je leven.

Judith

Een bruiloft plannen betekent keuzes maken. Veel keuzes maken. En als je daar niet heel sterk in bent, dan is het zo ontzettend fijn dat iemand je daar bij helpt! Door goed te luisteren naar je... Een bruiloft plannen betekent keuzes maken. Veel keuzes maken. En als je daar niet heel sterk in bent, dan is het zo ontzettend fijn dat iemand je daar bij helpt! Door goed te luisteren naar je wensen en heel snel door te hebben wat je vooral niet wilt aantrekken... Dankjewel Vanessa voor je geweldige hulp!!

Zeer professionele medewerkers, die ook nog eens heel lief voor je zijn in een stressvolle tijd..

Gemoedelijke sfeer, niet opdringerig

Ik ben beide keren heel vriendelijk geholpen. De medewerkers komen heel eerlijk en geduldig over.

Jelena

Een paar weken geleden kwam ik voor het eerst bij de Bruidshoek. Ik werd ontzettend goed geholpen door verkoopster Kimberly die heel goed wist te luisteren naar mijn voorkeuren en wensen. Met veel... Een paar weken geleden kwam ik voor het eerst bij de Bruidshoek. Ik werd ontzettend goed geholpen door verkoopster Kimberly die heel goed wist te luisteren naar mijn voorkeuren en wensen. Met veel oprechte en persoonlijke aandacht werd ik heel fijn begeleid in het vinden van mijn droomjurk. Na een handvol jurken passen, kwam Kimberly uiteindelijk met dé perfecte jurk aanzetten. Eventuele aanpassingen waren geen enkel probleem en er werd actief meegedacht. Mijn gezelschap en ik hebben een hele leuke middag gehad en we kijken met veel plezier terug naar deze dag. Dankjewel team Bruidshoek, voor jullie hartelijke ontvangst en professionele consultancy! Ik kan deze boutiek van harte aan iedereen aanraden.

Deskundige, persoonlijke en no nonsense advies en begeleiding van het personeel. Daarnaast was de sfeer heel erg relax en prettig. Ik voelde mij direct thuis.

Iris

Hele fijne service, er werd erg meegedacht en met veel geduld. Ook voldoende keuze uit jurken. Ook van familie en vrienden achteraf gehoord dat ze het erg leuk vonden.

- ruim aanbod aan jurken, etc.
- prettige service, hulp tijdens passen.

Een hele gastvrije ontvangst en vriendelijk personeel

Vriendelijk eerlijk en fijn geholpen

Sophie

Een warme ontvangst. Er wordt meegedacht, maar vooral geluisterd.

Er werd geluisterd naar wat ik wilde en er werd niet iets aangepraat.

Amrita malhotra

Ontzettend goed! Enorm behulpzaam en luisteren echt naar wat je wil. Eenmaal de jurk gevonden werd het gevierd met een prosecco, topdag gehad

-persoonlijke aandacht
- mooie kwaliteit jurken
- goeie nazorg

Sabine Spreeuw

We zijn hartelijk ontvangen en we voelden ons gelijk op ons gemak. Er is goed naar ons geluisterd en we hebben uitgebreid rond kunnen kijken. Het passen is heel plezierig verlopen. We zijn zeker... We zijn hartelijk ontvangen en we voelden ons gelijk op ons gemak. Er is goed naar ons geluisterd en we hebben uitgebreid rond kunnen kijken. Het passen is heel plezierig verlopen. We zijn zeker heel blij met jullie.

Zie boven

Bij de Bruidshoek hebben ze me super goed geholpen. Ik kon helemaal mezelf zijn en had een super leuke klik met de medewerkster. Het is toch een bijzonder moment als je de jurk vind (en de zoektocht... Bij de Bruidshoek hebben ze me super goed geholpen. Ik kon helemaal mezelf zijn en had een super leuke klik met de medewerkster. Het is toch een bijzonder moment als je de jurk vind (en de zoektocht niet te vergeten). Ze was heel betrokken en kon goed inschatten welke kant ik op wilde, zonder dat ik dat zelf echt goed wist.

Openheid, ontspannen sfeer, vertalen de signalen goed naar de perfecte jurk.