Simone

Een bruidsjurk kopen is een blijvende herinnering voor het leven en Vanessa heeft er absoluut een geweldige dag van gemaakt. Vanaf het begin tot aan het einde, de ervaring en beleving was super! De... Een bruidsjurk kopen is een blijvende herinnering voor het leven en Vanessa heeft er absoluut een geweldige dag van gemaakt. Vanaf het begin tot aan het einde, de ervaring en beleving was super! De jurk die ik heb uitgekozen is precies wat bij mij past en hoewel ik nog voor de eerste-pas en na-pas terug moet komen, kan ik niet wachten om weer bij De Bruidshoek binnen te stappen!

De aanschaf voor een bruidsjurk wordt een echte belevenis dankzij de persoonlijke aandacht die gegeven wordt. Er is een ruime keuze aan bruidsjurken en hoewel dat wellicht overweldigend is, weet het... De aanschaf voor een bruidsjurk wordt een echte belevenis dankzij de persoonlijke aandacht die gegeven wordt. Er is een ruime keuze aan bruidsjurken en hoewel dat wellicht overweldigend is, weet het personeel (tijdens mijn afspraak was dit Vanessa) de juiste jurk eruit te pakken.

De bruidswinkel biedt een fijne, ontspannen en inspirerende omgeving om de juiste jurk te vinden. Eerlijkheid en vakkundigheid is wat je hier als aanstaande bruid zal vinden. Een van de aspecten die ik als aanstaande bruid erg waardeer.

Heel goed geholpen bij de Bruidshoek en in hele korte tijd de perfecte jurk gevonden. Ik heb een super ochtend gehad.

Personeel luistert goed naar de wensen van de bruid en laat jurken zien die daarop aansluiten.

R Pieters

Een zaak waar gezelligheid en vakmanschap nog leeft.
Niet opdringing, maar nemen de tijd voor je met gezellig en vakkundig personeel, zij laten je trouwdag al deels belevenđź‘Ť

Vakmanschap, vriendelijkheid en een mooie collectie trouwpakken.

Renatewagner@live.nl

Mooie winkel, veel privacy met passen, uitgebreide keuze, goed geholpen door Daphne.

Zie boven

Mijn ervaringen waren super! Goede service en hulp en een breed assortiment!

Assortiment
Service
Hulp bij het kiezen van de juiste jurk
Vriendelijk

Fijn en professioneel geholpen. Ik voelde mij goed op mijn gemak tijdens de afspraak. Er werd geluisterd en ik heb de perfecte jurk gevonden.

Ik werd heel erg professioneel en vriendelijk geholpen.

Renate wagner

Ik ben goed geholpen. Achteraf wilde ik graag nog een keer extra passen, dit ook geen probleem, topservice!

Heel fijn ingericht, privacy, veel keus, kundige doeltreffende verkoopster.

Judith

Heel erg goed geholpen! De jurk die ik zocht zat erbij! Zeer goede service :)

Veel keuze, goede service!

Estrella

Gekozen voor de Bruidshoek door gelezen klantenervaringen en door hun beschreven benaderingswijze en manier van werken. Ik heb er beslist geen spijt van! Het was mijn eerste afspraak voor het passen... Gekozen voor de Bruidshoek door gelezen klantenervaringen en door hun beschreven benaderingswijze en manier van werken. Ik heb er beslist geen spijt van! Het was mijn eerste afspraak voor het passen van trouwjurken en ben ook direct geslaagd. Rianca’s hulp was voortreffelijk. Zij luisterde goed naar mijn wensen en geen enkele jurk die ik heb aangehad vond ik niet mooi. Ze liet voldoende ruimte tussen pasmomenten, gaf mijn moeder en schoonmoeder ook op een leuke manier aandacht en heeft mij op geen enkel moment ongemakkelijk laten voelen. Budget was niet besproken maar zij had al een idee van mijn budget door een 3tal jurken dat ik al klaar had laten hangen. Geen verassingen dus!
Ik kan niet wachten tot mijn eerste pas afspraak in januari!!

Klantvriendelijk, luisterend vermogen, open, eerlijk, niet opdringerig

Ik heb hele goede ervaringen bij de Bruidshoek. Hele aardige behulpzame medewerkers en alle tijd en rust voor hun klanten.

Professionaliteit, ervaring en zeer klantvriendelijk.