Iris de Raadt

Onwijs goed geholpen en een fijne omgeving om je droomjurk te passen!

Klankvriendelijkheid, uitstraling winkel, prachtige jurken

Leuke middag gehad bij de bruidshoek in Leiden. Met als afsluiting een heerlijke high tea en een glas champagne. 8 jurken gepast en jurk 7 is het geworden😊

- Goede service,
- Voor iedereen was wils
- Geen lemiet op de jurken die je mag passen,
- Heerlijke high tea

Valentina

Super lieve medewerkster ben onwijs goed geholpen super blij met de jurk😃 kortom hele goede service

Ik werd helemaal aangekleed zoals het hoort dat had ik bij een andere winkel niet, ook werd er veel aandacht gegeven aan mij vragen gesteld heel leuk

Stephanie

Heel prettig! ontzettend leuk geholpen door Kim. Ik was een beetje nerveus over of ik de juiste jurk zou vinden, maar de vierde jurk die Kim mij liet zien was dé jurk.

Hele leuke mensen met een persoonlijke benadering. Ik vond dit onzettend prettig en wij (zowel mijn vriendinnen, familie als ikzelf) hebben een ontzettend leuke dag gehad met een perfect resultaat!

Goed, vriendelijk gezellig

Goede service, en mooi bedrijf

Selma Jansen

Een warm, betrokken bedrijf. De medewerkers zijn professioneel en geven je alle ruimte om ‘Bruid’ te zijn!

Meedenkend
Betrokken
Klantgericht

Geweldige leuke middag gehad bij de bruidshoek, ook goed geholpen en goed advies gekregen. 8 jurken gepast en het is de 7e jurk geworden. Bij het kiezen van de jurk kregen we een glas champagne en...

- Goeie service
- Voor ieder wat wils
- Intresse

Marielle

Mooie winkel. Heel vriendelijk personeel. Goede sfeer.

Luisteren heel goed naar wat je zelf wilt en mooi vindt. Kijken ook goed naar je wat bij je past. Heel geduldig en vriendelijk.

Karlijn Eindhoven

Ik ben geweldig geholpen tijdens mijn zoektocht maar de perfecte jurk! Iedere keer als ok terug denk aan de ervaring word ik weer helemaal blij!

Ondanks de grootte van de winkel tich privacy door de slimme opzet
Kundig personeel dat de tijd voor je neemt
Veel keus uit prachtige jurken