Anouk

Super!

Fijne, vriendelijke, geduldige en professionele mensen.

Amber

Het was heel gemoedelijk. Je werd goed geholpen en over je ongemakkelijkheden heen geholpen. Er wordt met je mee gedacht en dat is heel fijn, zonder dat er dingen voorgesteld worden die niet bij je... Het was heel gemoedelijk. Je werd goed geholpen en over je ongemakkelijkheden heen geholpen. Er wordt met je mee gedacht en dat is heel fijn, zonder dat er dingen voorgesteld worden die niet bij je passen.

Het meedenken in jouw opties, zonder opties aan te bieden waar je je niet goed bij voelt.

Hoi Amber,
Dank je wel voor je mooie review.
Fijn dat je het zo ontspannen hebt ervaren en dat de dingen die je geadviseerd werden passend bij jou waren.
Ik zie alleen dat je volgens mij...
Hoi Amber,
Dank je wel voor je mooie review.
Ik zie alleen dat je volgens mij een foutje hebt gemaakt in de review, omdat je hebt aangegeven dat je ons niet aanbeveelt aan andere klanten......
Wil je dat nog even aanpassen?
Groeten Robert Jan

Maureen

Erg goed geholpen!

Persoonlijke service en meedenkend.

Dick

Een feest om geholpen te worden door enthousiaste mensen

aandacht voor detail, maar geven je ook de ruimte voor eigen inbreng een fijne ervaring

kalkidan

Heel leuk en enthousiast geholpen door Wendy. ze dacht mee en had snel door welke kant we op gingen.

enthousiast, snelle service en kennis van zaken

Arjan Kool

Heel positief.

Er werd echt goed met je meegedacht

Hoi Arjan,
Dank voor je mooie review en we vinden het een feestje om samen tot de beste keuze te komen.

Allard

Fantastisch

Zeer vriendelijk en aardig personeel, ze nemen alle tijd en weten waarover ze het hebben

Hoi Allard,
Dank je wel voor je mooie woorden.

Marie Louise

Ik heb een geweldige ervaring gehad bij De Bruidshoek. Vanessa is zeer professioneel en door haar warme en vriendelijke begeleiding is onze afspraak een groot feest geweest voor zowel mij als mijn... Ik heb een geweldige ervaring gehad bij De Bruidshoek. Vanessa is zeer professioneel en door haar warme en vriendelijke begeleiding is onze afspraak een groot feest geweest voor zowel mij als mijn dierbaren. Een herinnering om nooit te vergeten met een prachtige bruidsjurk als eindresultaat.

Goede ruimtes en privé settings, zeer professioneel en vriendelijke medewerkers (Vanessa), goed telefonisch en mailcontact van te voren

Hoi Marie Louise.
Dank je wel voor je mooie review.
Je ziet er prachtig uit en je zal de show stelen op je trouwdag :).
Veel plezier met alle voorbereidingen.

Yonca

Geweldig!

Gastvrij, heel behulpzaam, vriendelijke medewerkers

Reactie De Bruidshoek:

Dank je wel voor je enthousiaste review.

Erik

Kundig, vriendelijk, gevat en gezellig.

Voelde ons snel gemakkelijk in zo'n ongebruikelijke setting. Vleugje humor deed naast de kennis en kunde ook wonderen.

Hoi Erik,
Wat een leuke review.
Het leven is al serieus genoeg, dus we moeten wel de lol blijven zien in ons werk vind je ook niet :).