De Bruidshoek

De Bruidshoek Ook benieuwd naar feedback over de webshop De Bruidshoek? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company470
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen De Bruidshoek met 9.4/10. Gebaseerd op 470 ervaringen.
Zeer goed (9/10)
Hoe is uw ervaring bij het uitzoeken van de trouwjurk of het trouwpak?
Zeer goed (9/10)
Hoe is uw ervaring bij de pasafspraken?
Kwaliteit van het atelier
Zeer goed (9/10)
Hoe is uw ervaring met de uitleg en tips bij de laatste pasafspraak?
Zeer goed (9/10)
Hoe is uw ervaring met het afleveren van de kleding?
Persoonlijke aandacht
Zeer goed (9/10)
Nakomen van afspraken en de informatievoorziening
Zeer goed (9/10)
Tijd die er voor de afspraken is gereserveerd
Communicatie met de winkel

Antoinette
Antoinette

Ruim aanbod
Heel lief en leuk personeel wat goed meedenkt

Double check qua maten lingerie passetjes
Voorzichtig zijn met beugels in een torselet om deze vast te zetten, gezien mijn ervaring dat deze er daarna aan de andere kant uitprikte.

Reactie De Bruidshoek:

Goedemiddag Antoinette,

Dit hebben wij nog nooit meegemaakt tot voor kort, je bent nu inmiddels de tweede waarbij dit is gebeurd. Ik zou daarom graag je torselet willen zien zodat ik dit terug kan koppelen aan de leverancier. Ik stuur je een e-mail met wat verdere instructies.

mvg

Bart van de Bruidshoek

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Over het algemeen erg goed. zeer prettig geholpen. goede uitleg qua pratische info betreft het lopen/zitten etc. met de jurk. fijn dat er veel mogelijkheden waren en mee werd gedacht qua accessoires die ik wilde hebben. .
helaas 2 minpuntjes doordat een beugel uit het torselet stak (tijdens de passessie stak deze er aan de andere kant uit, maar is toen vast gezet, hierdoor kwam er blijkbaar teveel druk aan de andere kant) na een halve dag waardoor deze in mijn huid prikte en een wond + bloeduitstorting heeft veroorzaakt. .
daarnaast kreeg ik 2 soorten lingerie te passen, ik koos voor degene die het meest lekker zat, beide zou dezelfde maat zijn. uiteindelijk bij mijn lingerie was de hipster veel kleiner, blijkbaar had ik in de winkel 2 verschillende maten gepast en heb ik daardoor de verkeerde meegekregen.

Geraldine
Geraldine
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Was inderdaad een mooie ervaring. evelien was lief en help veel :).

Meta van Ouwerkerk
Meta van Ouwerkerk

Persoonlijk, veel ervaring, goede sfeer, fijne opstelling, leuke ervaren mensen, je wordt op je gemak gesteld, veel keus qua jurken

Kan ik niet bedenken - weinig leuke schoenen?

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Positieve ervaring. ben echt heel erg tevreden over jullie service. we zijn echt heel prettig geholpen. vanaf het eerste moment voelde ik mij heel erg op mijn gemak en met behulp van jullie ervaring en inschatting heb ik de jurk gevonden. daarnaast vond ik het fijn dat ik elke keer door dezelfde dame vriendelijk en gezellig ben geholpen. daarnaast is mijn jurk echt heel netjes op maat gemaakt. kortom echt super service.

- Hartelijke ontvangst
- Denken mee waar nodig, maar laten de wensen van de bruid(egom) voorop staan.
- Groot assortiment voor de bruid.
- Prettige, ruime, sfeervolle, nette en schone winkel.

- Af en toe merkte ik dat ik met mijn afspraak gebonden zat aan een tijdschema.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer professioneel en hartelijk. goede ontvangst, ze nemen de tijd voor je bezoek, luisteren goed naar je wensen en denken graag mee.

Janet
Janet

De klantvriendelijkheid.

Ik kreeg een corselet mee welke al was gebruikt, het lijkt me goed altijd nieuwe te verkopen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede ervaring met veel persoonlijke aandacht.

Clarissa
Clarissa

Mooie maar ook huiselijke Bruidsmodezaak, de ligging is centraal gelegen, er hangt een gezellige sfeer, Daniëlle die mij tijdens al mijn afspraken heeft geholpen is geweldig, je wordt er altijd warm welkom geheten, de persoonlijke benadering is bijzonder, en de gastvrijheid is om over naar huis te schrijven.

Niet van toepassing

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De bruidshoek is al twee jaar op rij gekozen tot beste bruidsmodezaak van nederland, en ik kan met volle overtuiging zeggen dat ik mij hier volledig bij aansluit. wat een geweldige zaak, en wat voor een kostbare herinneringen komen er bij mij naar boven terwijl ik deze recensie aan het schrijven ben...
de bruidsmodezaak zelf is erg mooi ingericht, maar geeft tegelijkertijd ook een gezellige en huiselijke sfeer. de medewerkers geven je een warm welkom, en het gevoel dat je niet zomaar een van die vele aanstaande bruiden bent maar noemen je ook echt bij naam. shoutout naar bart haha :)! voor de zoektocht naar mijn droomjurk was het plan om van tevoren met een klein aantal mensen een impressie te krijgen van de zaak en alvast een aantal bruidsjurken te passen, en om dan uiteindelijk met mijn entourage van tien personen mijn bruidsjurk te bekijken en krijgen van mijn wijlen opa..
de eerste keer bij de bruidshoek werd ik geholpen door daniëlle, en daar ben ik tot op de dag van vandaag nog dankbaar voor! ze was superlief, oprecht en totaal niet nep, en ontzettend vakkundig. ik was stiekem ook een beetje nerveus, maar daniëlle was heel relaxed en stelde me helemaal op m'n gemak. er waren zoveel prachtige bruidsjurken in de zaak, te kust en te keur, maar de allereerste jurk die ik paste was meteen al the dress; een adembenemende justin alexander signature ballgown! terwijl ik altijd had gedacht dat ik in een mermaid zou trouwen.. en ook al kocht ik de jurk niet meteen, daniëlle deed helemaal niet opdringerig maar gaf simpelweg als advies mee op een persoonlijk kaartje om mijn gevoel te volgen..
het kopen van mijn droomjurk was werkelijk een feest, en wat ik ook erg fijn vond was dat de bruidshoek totaal niet moeilijk deed over het grote aantal mensen die mij hierbij vergezelden. ik had expres zo ingepland dat ik die belangrijke dag weer door daniëlle geholpen zou worden, en verder ook voor alle daaropvolgende pasafspraken. alles werd zo nauwkeurig gedaan, er werd zelfs een extra napas ingepland zodat mijn trouwjurk helemaal perfect zou zitten op de grote dag. en dat zat het ook; mijn jurk was, zat en voelde als een mooie droom! voor iedereen die op zoek is naar een trouwjurk, ga naar de bruidshoek: the place to be to find your wedding dress!!.
lieve daan & alle andere lieve medewerkers van de bruidshoek, jullie hebben ervoor gezorgd dat het kopen van mijn trouwjurk een onvergetelijke ervaring is geweest. jullie krijgen niet alleen van mij maar ook van mijn man een welverdiende 10! met heel veel liefs, marclaris.

Duidelijk veel ervaring

Neem meer de tijd om te achterhalen of de bruid zich echt goed voelt bij de gemaakte keuze van de jurk. Doordat het gehaast ging heb ik uiteindelijk in eerste instantie een jurk gekocht die niet goed bij me pastte

Geoliede machine.

Goed (8/10)

Goed geluisterd en daarop pakken laten passen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Erg tevreden over hoe het gegaan is. ik had geen voorkeur voor een bepaald soort pak en er werd goed geluisterd naar wat ik wel en niet wilde aan de hand van wat ik paste. uiteindelijk uitgekomen bij een mooi pak.

Zeer goed (9/10)

Kennis en interesse van iedereen van de bruidswinkel

Iets meer begeleiding in hoe de jurk goed te leggen op de dag zelf zou prettig zijn geweest voor mijn bruidsdame

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het was prettig om geholpen te worden door de dames van de bruidshoek die precies weten wat er hangt, wat ik zocht en wat mij staat. zo een jurk gekozen die ik nooit had verwacht in een winkel waar een overweldigende hoeveelheid jurken hangen. voor elk wat wils.

Goed (8/10)

Ik had de keuze voor mijn jurk al vrij snel gemaakt maar de jurk was niet in de goede maat. Ze gingen toen alles netjes afspelden, zonder dat het de jurk teveel veranderde, zodat ik toch kon zien hoe de jurk me zou staan als ik goede maat aan zou hebben.

Af en toe merkte ik aan de mederwerkers dat ze het erg druk hadden, waardoor ik ook een gehaast gevoel kreeg.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima ervaring! toen ik de eerste keer langskwam had ik voorbeelden van jurken die ik graag wilde passen. de merken die ze hadden pakten ze er meteen bij en anders zochten ze soortgelijke jurken op. zo kon ik van alles zien hoe het me stond en goed mn keuze maken voor mijn jurk.

Bedrijfsinformatie

Met 30 jaar ervaring is De Bruidshoek de bruidsmode specialist. In onze bruidswinkel vind je gegarandeerd de perfecte jurk en kostuum!
Adres
Vrijheidslaan 45