Petra

In eerste instantie fantastisch geholpen. Helaas werd een week voor de bruiloft mijn schoonmoeder ziek waardoor we de bruiloft hebben moeten afzeggen. Mijn vriend heeft de laatste pasafspraak... In eerste instantie fantastisch geholpen. Helaas werd een week voor de bruiloft mijn schoonmoeder ziek waardoor we de bruiloft hebben moeten afzeggen. Mijn vriend heeft de laatste pasafspraak telefonisch voor mij afgezegd omdat ik te verdrietig was. Drie dagen later (nog voor de bruiloft had moeten plaatsvinden!!!!!) werd ik alweer gebeld of ik asap de jurk wilde komen ophalen. Er was totaal geen empathie voor de situatie en het was ineens allemaal erg zakelijk. Onbegrijpelijk en heel verdrietig :( We hebbengevraagd of de jurk opgestuurd kon worden omdat naar de winkel gaan te confronterend zou zijn... Dat kon uiteindelijk maar zelfs de verzendkosten werden doorberekend. Wat de dag van mn leven had moeten worden is zo ontzettend verdrietig geëindigd en heb daarbij een hele vervelende nasmaak over De Bruidshoek.

Reactie De Bruidshoek:

Beste Petra,
Ik vind het erg jammer om je review te lezen.
Beste Petra,
Ik vind het erg jammer om je review te lezen.
De Corona-tijd is verschrikkelijk en als je tijdens je voorbereidingen dan ook nog eens geconfronteerd wordt met vervelende familieomstandigheden is dat extra naar.
In ons systeem lees ik eerst meerdere keren je huwelijk hebt uit willen / moeten stellen vanwege meerdere ziektegevallen in de familie.
De communicatie is misgegaan omdat je partner namens jou de afspraken afzegt en met ons andere zaken afspreekt dan dat hij tegen jou zegt.
We hadden bijvoorbeeld een terugbel afspraak gemaakt voor 3 dagen later en die netjes nagekomen. Mijn collega had inderdaad kunnen zien dat dit een paar dagen voor je nieuwe trouwdatum zou zijn en even kunnen wachten, maar dit was zo wel afgesproken door je partner. Voor het ophalen van je jurk vond je partner het teveel moeite om naar Leiden te komen rijden vanuit Den Haag en de vraag was of wij de jurk niet op konden sturen. Niets over dat het voor jou te confronterend zou zijn of te emotioneel. Uiteindelijk hebben we dat ook gedaan zonder verzendkosten te rekenen.
Ik vind het erg naar dat je in deze tijd naar alle Corona gedoe ook nog te maken krijgt met zoveel leed in de familie. Ik hoop van harte dat het met de gezondheid van je naasten weer goedkomt en dat je op een later moment toch een mooie trouwdag zult hebben.
Mocht je op dat moment gebruik willen maken van ons atelier dan blijf je van harte welkom.
Robert Jan van Haagen
(directeur)

Marielle

Prachtige jurk gepast en uiteindelijk besteld bij de Bruidshoek. Hierbij erg goed geholpen, vriendelijke medewerkers.
Eenmaal jurk binnen was gekomen na +-4maanden had de binnengekomen jurk...
Eenmaal jurk binnen was gekomen na +-4maanden had de binnengekomen jurk niet de juiste maat.
Nieuwe jurk bestellen ging niet meer. Dus uiteindelijk de jurk gekregen die in de winkel al hing en waarschijnlijk is aangepast door andere klanten. Hier was ik niet blij mee aangezien deze nu niet als nieuw voor mij was.
Korting gevraagd, kreeg ik niet.
Ik was hier absoluut niet tevreden over. Ook 2 dagen voor de bruiloft waren er nog wat mankementen aan de jurk, waar ik uiteindelijk niet mee terug ben gegaan omdat ik daar toen geen tijd en zin meer voor had. (corona stress)
Tip. Kijk tijd eerst de jurk goed na of je er tevreden mee bent voordat je het uit de winkel meeneemt!
Over dit alles toen een review over geschreven.

Inmiddels contact gehad met de Bruidshoek, ik heb een bon aangeboden gekregen voor excuses hoe alles is verlopen. Hierdoor het toch wat beter kunnen afsluiten met een beter en fijner gevoel.

Vriendelijke medewerkers
Afhandeling nadat de jurk besteld was is in mijn situatie een flink min punt geweest... Foute maat en niet tevreden met coupeuse werk.
Uiteindelijk contact gehad...
Vriendelijke medewerkers
Uiteindelijk contact gehad met de Bruidshoek en de situatie goed afgesloten.

Laura

Wat een bijzondere ervaring was het eerste keer passen van de jurken! Verkoopster Kim kon denk ik gedachten lezen, want het was raak bij jurk nummer 4. Ondanks de coronamaatregelen is het alsnog een... Wat een bijzondere ervaring was het eerste keer passen van de jurken! Verkoopster Kim kon denk ik gedachten lezen, want het was raak bij jurk nummer 4. Ondanks de coronamaatregelen is het alsnog een onvergetelijke ervaring geweest met mijn liefste dierbaren. Ik kan niet wachten op de eerste doorpas.

Persoonlijk, klantvriendelijk en professioneel

Manon

Zo een goede ervaring met de Bruidshoek! Het waren iedere keer feestjes om naar de winkel toe te komen. Ook in deze gekke tijden was alles persoonlijk en voelde ik mij er op mijn gemak.

Persoonlijk, zeer vriendelijk en meedenkend personeel.

Amy

26 november heb ik mijn jurk hier uitgezocht, ik ben heel leuk en goed geholpen door Loes! Het enige wat ik jammer vond is dat er achteraf pas kwam dat er ook atelierkosten zijn dit had ik graag... 26 november heb ik mijn jurk hier uitgezocht, ik ben heel leuk en goed geholpen door Loes! Het enige wat ik jammer vond is dat er achteraf pas kwam dat er ook atelierkosten zijn dit had ik graag eerder gehoord aangezien je toch een budget hebt voor je droomjurk.. Maar verder heb ik een super dag gehad super mooie jurk ben zo blij!! En als afsluiting een heerlijke high tea!

Claudia

Ik ben fantastisch geholpen bij de Bruidshoek! Ik ging met een bepaald beeld in mijn hoofd naar de winkel, maar al snel bleek dat het model dat ik voor ogen had totaal niet bij mij paste. Een hoop... Ik ben fantastisch geholpen bij de Bruidshoek! Ik ging met een bepaald beeld in mijn hoofd naar de winkel, maar al snel bleek dat het model dat ik voor ogen had totaal niet bij mij paste. Een hoop verschillende modellen en zo'n 20 jurken later kwam er een heel verrassende jurk als winnaar uit de bus dankzij het goede advies en de hulp van Jooske. Ik had nooit gedacht dat ik bij zo'n soort jurk uit zou komen! Inmiddels ben ik een pas-sessie verder en vind ik mijn jurk alleen maar nog mooier worden. Ik kan niet wachten tot mijn trouwdag! Jooske en de rest van het team: ontzettend bedankt! Ik ga de Bruidshoek bij iedereen aanbevelen!

Mariska van Weert

Mijn prachtige trouwjurk (Lesley, Enzoani) hier gekocht! Na mijn eerste bezoek veel jurken gepast te hebben, zat mijn droomjurk er niet tussen. Deze had ik wel gezien op pinterest. De bruidshoek... Mijn prachtige trouwjurk (Lesley, Enzoani) hier gekocht! Na mijn eerste bezoek veel jurken gepast te hebben, zat mijn droomjurk er niet tussen. Deze had ik wel gezien op pinterest. De bruidshoek heeft de jurk voor mij besteld. Een maand later kon ik hem passen en was ik meteen verliefd. De jurk werd een maat kleiner voor mij besteld en een half jaar later mocht ik terug komen om hem op maat aan te meten. Daarna nog 2 keer terug geweest om hem nog beter op maat te laten maken, ik was zelf namelijk best kritisch. Maar ze gaan door tot je helemaal tevreden bent. Top service en elke keer weer een feestje om je jurk te mogen passen.

Klantvriendelijk, behulpzaam, geduldig.

Aangekomen met de delegatie bij een trouwzaal om een jurk uit te zoeken voor onze dochter( zwanger ) bleek deze gesloten te zijn....we belde in een soort paniek naar de bruidsboeket....even overleg... Aangekomen met de delegatie bij een trouwzaal om een jurk uit te zoeken voor onze dochter( zwanger ) bleek deze gesloten te zijn....we belde in een soort paniek naar de bruidsboeket....even overleg en we mochten toch komen ondanks geen geplande afspraak ...... Zo ontzettend lief en begripvol geholpen....zelf met een extra kussentje onder de jurk gepast , zodat dochter lief kon zien hoe de jurk zou staan op de trouwdag zelf.....ondanks de drukte en onze niet geplande afspraak, was hiervan niets te merken tijdens de pas sessie....Allemaal lieve mensen , ja een mooie middag in een winkel waar een ontzettende goede sfeer aanwezig is....
En ......geslaagd voor een jurk op best een korte termijn......
Top

Zeer klantvriendelijk, geen stres,

De bruidsjurk van mijn dochter hebben we van De Bruidshoek. Onze ervaringen waren toen al heel positief.
Nu ik zelf opnieuw ga trouwen en een jurk nodig had, kwam ik weer bij De Bruidshoek uit. Vanaf het eerste informatieve telefoongesprek tot en met de laatste pasbeurt voelde ik me gehoord en begrepen.

De rust die gegeven wordt om een goede keuze te maken, ook als je nog niet zeker bent van je jurk. Nergens heb ik iets van dwang ervaren. Hierin onderscheidt zich De Bruidshoek van andere... De rust die gegeven wordt om een goede keuze te maken, ook als je nog niet zeker bent van je jurk. Nergens heb ik iets van dwang ervaren. Hierin onderscheidt zich De Bruidshoek van andere bruidszaken.

Verder de betrokkenheid van de medewerkers bij het passen, meedenken en advies geven.

Simone

Een bruidsjurk kopen is een blijvende herinnering voor het leven en Vanessa heeft er absoluut een geweldige dag van gemaakt. Vanaf het begin tot aan het einde, de ervaring en beleving was super! De... Een bruidsjurk kopen is een blijvende herinnering voor het leven en Vanessa heeft er absoluut een geweldige dag van gemaakt. Vanaf het begin tot aan het einde, de ervaring en beleving was super! De jurk die ik heb uitgekozen is precies wat bij mij past en hoewel ik nog voor de eerste-pas en na-pas terug moet komen, kan ik niet wachten om weer bij De Bruidshoek binnen te stappen!

De aanschaf voor een bruidsjurk wordt een echte belevenis dankzij de persoonlijke aandacht die gegeven wordt. Er is een ruime keuze aan bruidsjurken en hoewel dat wellicht overweldigend is, weet het... De aanschaf voor een bruidsjurk wordt een echte belevenis dankzij de persoonlijke aandacht die gegeven wordt. Er is een ruime keuze aan bruidsjurken en hoewel dat wellicht overweldigend is, weet het personeel (tijdens mijn afspraak was dit Vanessa) de juiste jurk eruit te pakken.

De bruidswinkel biedt een fijne, ontspannen en inspirerende omgeving om de juiste jurk te vinden. Eerlijkheid en vakkundigheid is wat je hier als aanstaande bruid zal vinden. Een van de aspecten die ik als aanstaande bruid erg waardeer.