De bruidsjurk van mijn dochter hebben we van De Bruidshoek. Onze ervaringen waren toen al heel positief.
Nu ik zelf opnieuw ga trouwen en een jurk nodig had, kwam ik weer bij De Bruidshoek...

De rust die gegeven wordt om een goede keuze te maken, ook als je nog niet zeker bent van je jurk. Nergens heb ik iets van dwang ervaren. Hierin onderscheidt zich De Bruidshoek van andere bruidszaken.

Verder de betrokkenheid van de medewerkers bij het passen, meedenken en advies geven.

Simone

Een bruidsjurk kopen is een blijvende herinnering voor het leven en Vanessa heeft er absoluut een geweldige dag van gemaakt. Vanaf het begin tot aan het einde, de ervaring en beleving was super! De...

De aanschaf voor een bruidsjurk wordt een echte belevenis dankzij de persoonlijke aandacht die gegeven wordt. Er is een ruime keuze aan bruidsjurken en hoewel dat wellicht overweldigend is, weet het personeel (tijdens mijn afspraak was dit Vanessa) de juiste jurk eruit te pakken.

De bruidswinkel biedt een fijne, ontspannen en inspirerende omgeving om de juiste jurk te vinden. Eerlijkheid en vakkundigheid is wat je hier als aanstaande bruid zal vinden. Een van de aspecten die ik als aanstaande bruid erg waardeer.

Heel goed geholpen bij de Bruidshoek en in hele korte tijd de perfecte jurk gevonden. Ik heb een super ochtend gehad.

Personeel luistert goed naar de wensen van de bruid en laat jurken zien die daarop aansluiten.

R Pieters

Een zaak waar gezelligheid en vakmanschap nog leeft.
Niet opdringing, maar nemen de tijd voor je met gezellig en vakkundig personeel, zij laten je trouwdag al deels belevenđź‘Ť

Vakmanschap, vriendelijkheid en een mooie collectie trouwpakken.

Renatewagner@live.nl

Mooie winkel, veel privacy met passen, uitgebreide keuze, goed geholpen door Daphne.

Zie boven

Mijn ervaringen waren super! Goede service en hulp en een breed assortiment!

Assortiment
Service
Hulp bij het kiezen van de juiste jurk
Vriendelijk

Fijn en professioneel geholpen. Ik voelde mij goed op mijn gemak tijdens de afspraak. Er werd geluisterd en ik heb de perfecte jurk gevonden.

Ik werd heel erg professioneel en vriendelijk geholpen.

Renate wagner

Ik ben goed geholpen. Achteraf wilde ik graag nog een keer extra passen, dit ook geen probleem, topservice!

Heel fijn ingericht, privacy, veel keus, kundige doeltreffende verkoopster.

Judith

Heel erg goed geholpen! De jurk die ik zocht zat erbij! Zeer goede service :)

Veel keuze, goede service!

Estrella

Gekozen voor de Bruidshoek door gelezen klantenervaringen en door hun beschreven benaderingswijze en manier van werken. Ik heb er beslist geen spijt van! Het was mijn eerste afspraak voor het passen...

Klantvriendelijk, luisterend vermogen, open, eerlijk, niet opdringerig