De Bruidshoek

De Bruidshoek Ook benieuwd naar feedback over de webshop De Bruidshoek? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company462
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen De Bruidshoek met 9.4/10. Gebaseerd op 462 ervaringen.
Zeer goed (9/10)
Hoe is uw ervaring bij het uitzoeken van de trouwjurk of het trouwpak?
Zeer goed (9/10)
Hoe is uw ervaring bij de pasafspraken?
Kwaliteit van het atelier
Zeer goed (9/10)
Hoe is uw ervaring met de uitleg en tips bij de laatste pasafspraak?
Zeer goed (9/10)
Hoe is uw ervaring met het afleveren van de kleding?
Persoonlijke aandacht
Zeer goed (9/10)
Nakomen van afspraken en de informatievoorziening
Zeer goed (9/10)
Tijd die er voor de afspraken is gereserveerd
Communicatie met de winkel

Zeer goed (9/10)

Kennis en interesse van iedereen van de bruidswinkel

Iets meer begeleiding in hoe de jurk goed te leggen op de dag zelf zou prettig zijn geweest voor mijn bruidsdame

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het was prettig om geholpen te worden door de dames van de bruidshoek die precies weten wat er hangt, wat ik zocht en wat mij staat. zo een jurk gekozen die ik nooit had verwacht in een winkel waar een overweldigende hoeveelheid jurken hangen. voor elk wat wils.

Goed (8/10)

Ik had de keuze voor mijn jurk al vrij snel gemaakt maar de jurk was niet in de goede maat. Ze gingen toen alles netjes afspelden, zonder dat het de jurk teveel veranderde, zodat ik toch kon zien hoe de jurk me zou staan als ik goede maat aan zou hebben.

Af en toe merkte ik aan de mederwerkers dat ze het erg druk hadden, waardoor ik ook een gehaast gevoel kreeg.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima ervaring! toen ik de eerste keer langskwam had ik voorbeelden van jurken die ik graag wilde passen. de merken die ze hadden pakten ze er meteen bij en anders zochten ze soortgelijke jurken op. zo kon ik van alles zien hoe het me stond en goed mn keuze maken voor mijn jurk.

Sabrina
Sabrina
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Helemaal top! goede service en vriendelijk personeel.

Iwona

It was super experience to choose dress in your shop - after my brief description of what i think i would like, your employee knew exactly what would fit me. the first dress which i've tried was the one - the other 5 dresses i've tried to give have fun trying the dresses. but i still choose the first one.

Maartje Kroeze
Maartje Kroeze

Geven de trouwjurk niet mee tot deze helemaal perfect zit.
Zorgen dat alles netjes is afgewerkt.
Lieve verkopers

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb vanaf het eerste moment dat ik bij de bruidshoek kwam er een fijn en prettig gevoel gehad.

Jacqueline
Jacqueline

Professionele medewerkers, met goede tips en adviezen.

Ik had een soort van kort intake gesprekje verwacht. Even vragen wie je bent, wie mijn verloofde is en wat de plannen zouden zijn. Helaas gingen we meteen over op het passen van de jurken die ik had klaar laten hangen.
Ik vond het jammer dat ik niet even kwijt kon dat er twee belangrijke mensen miste op mijn bruiloft en tijdens het passen van de jurk (mijn vader en schoonmoeder), waardoor het passen voor mij en mijn moeder en zus extra beladen was.
Een tip om toch een kort gesprekje in te plannen met de bruiden.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik ben heel fijn geholpen en kreeg alle ruimte bij het uitzoeken van mijn droomjurk..
in verband met het maken van een 3 d selfie had ik de jurk wat eerder nodig dan de trouwdatum. men hielp aan alle kanten om ruimte in de agenda te maken zodat ik mijn jurk op tijd mee kreeg.

Iris
Iris

Erg vriendelijk en geïnteresseerd

nee

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Erg blij met de service!.

R. v. B.
R. v. B.

Bejegening van medewerkers
Expertise
Snelheid
Goede communicatie

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Fantastische bruidszaak met oog voor de klant zelf en al haar wensen!.
lieve medewerkers, die oprecht en kundig meedenken, heel waardevol!.

Uitstekend (10/10)

Ze helpen je bij het kiezen van de juiste jurk. De service om de jurk helemaal op maat te maken was ook fantastisch

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Hele fijne service en een heel prettig gevoel bij de bezoeken in de winkel. je wordt hartelijk ontvangen en zeer goed geholpen.

Wouter Eikenhout
Wouter Eikenhout

Persoonlijke begeleiding. Niet de verplichting om persé iets te kopen

Ik was tevreden

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We zijn prima geholpen ..fijne medewerkers en een basis voor een top trouwdag!.

Bedrijfsinformatie

Met 30 jaar ervaring is De Bruidshoek de bruidsmode specialist. In onze bruidswinkel vind je gegarandeerd de perfecte jurk en kostuum!
Adres
Vrijheidslaan 45