Je aankoop wordt beschermd

Hilleke

Op 10 februari heb ik mijn trouwjurk gevonden bij De Bruidshoek. De jurken die ik had opgezocht waren totaal niet zoals ik had verwacht. Gelukkig hiel Anique mij goed en heb ik nu de mooiste jurk...

Anique haalde de zaak ondersteboven en zelfs een andere collega ging helpen om precies die ene jurk te vinden die ze in gedachten hadden na mijn omschrijving van wat ik mooi vind.

Youro van Alem

Ik heb samen met mijn ouders mijn trouwpak hier uitgekozen. Een hele fijn ervaring omdat het van begin tot eind helemaal goed verzorgd was. Een hele prettige sfeer en een fijne omgeving om rustig je...

Heel persoonlijk
Genoeg tijd ingepland om je niet op te jagen
Ruime keuze

Andrea van der Burg

Mooie winkel met prettige medewerkers. We werden leuk ontvangen, namen echt de tijd voor mij. En uiteindelijk mijn jurk daar gekocht.

Ongedwongen sfeer en geen glade verkooppraatjes. Gewoon eerlijk en oprecht

Jasper

Hele leuke dag gehad bij de Bruidshoek en super geholpen door Kim! Wel jammer dat mijn eerste keus niet mogelijk was.

Het enthousiasme van Kim werkt aanstekelijk!

Kevin

Mooie winkel waar de tijd voor je wordt genomen.

Veel aanbod en veel kennis aanwezig bij de verkopers. Enthousiast team!

Super! Vanessa was ontzettend fijn! Ze luisterde perfect naar mijn wensen en heeft puur op basis hiervan en mijn reacties op de jurken de perfecte jurk voor mij gevonden!
Ook mijn vriendinnen,...

Heel persoonlijk, gezellig maar doelgericht. Heel fijne sfeer en ook andere medewerkers waren ontzettend betrokken.

Prettige ervaring, prettig ontvangen

Goede communicatie. Wel lastig dat niet veel jurken in mijn maat (38-40) waren, waardoor je moeilijk kan beoordelen of een jurk mooi zit.

Marga

Super service, oprecht geïnteresseerd personeel. Ik ben super geholpen, mocht alles passen wat ik wilde. Uiteindelijk mijn droomjurk gevonden. Nog steeds helemaal happy!

Tijd om alles te mogen passen. Er wordt echt naar je geluisterd en heel aardig personeel.

Heel fijn! Ik was wat zenuwachtig maar de sfeer is prettig en ze hebben verstand van zaken.

De sfeer, de kunde, prettige benadering, interesse en verstand van aken.

Sabrina

Afgelopen maandag geweest om mijn droom jurk uit te zoeken!
Onwijs leuk ontvangst en door de goeie hulp van Danielle onwijs goed geslaagd.
Danielle heeft echt naar me wensen geluisterd...

het Welkom de uitnodig per email.

De sfeer in de winkel!