Hoe is uw ervaring bij het uitzoeken van de trouwjurk of het trouwpak?
Hoe is uw ervaring bij de pasafspraken?
Kwaliteit van het atelier
Hoe is uw ervaring met de uitleg en tips bij de laatste pasafspraak?
Hoe is uw ervaring met het afleveren van de kleding?
Persoonlijke aandacht
Nakomen van afspraken en de informatievoorziening
Tijd die er voor de afspraken is gereserveerd
Communicatie met de winkel

Jenneke Weijermars

Halverwege mijn zwangerschap een jurk uit gaan zoeken om een jaar later in te kunnen trouwen. Nooit gedacht dat ik op dat moment zo snel een mooie jurk uit zou kiezen. Met behulp van de ideetjes van...

vriendelijke mensen, denken altijd mee voor oplossingen bij eventuele problemen

Controleren van de jurk na vermaken. Bij mij zat er nog een speld in mijn bolero die bij aantrekken in mijn rug stak.'s ochtends dus nog snel het jasje een stukje moeten openmaken om de speld te kunnen verwijderen.

Anne

Ik was er vrij snel uit welke jurk ik wilde. De eerste die ik paste, voelde gelijk goed. Daarna ben ik nog 3 keer langs geweest om te zorgen dat de jurk ook echt perfect zat. De bruidshoek weet...

Doorzettingsvermogen. Ze geven niet op totdat de jurk perfect zit.

Geen.

In eerste instantie prettig, later wat minder.

Persoonlijke benadering

Kwaliteit/ advies

Heel goed! Fijn, kundig en geduldig

Meity

Van meerdere inmiddels getrouwde bruiden had ik De Bruidshoek geadviseerd gekregen. Na het bezoeken van de website was ik meteen enthousiast. Heel vriendelijk, klantgericht en uitnodigend. Ook vond...

Ruime keuze, klantvriendelijkheid, geduld, professionaliteit, goede begeleiding.

Ik had aan het einde van mijn eerste bezoek toch nog wat twijfels over de keuze van de jurk. Helaas had ik wel het idee dat hier te makkelijk over heen gestapt werd en de champagne al gepakt werd. Ik kon niet meer terug voor mijn gevoel. Ik kreeg niet het gevoel dat ik de mogelijkheid had om nog na te denken of een week later van jurk te veranderen. Toen heb ik nog enkele weken getwijfeld. Maar opeens was de twijfel weg en was ik daarna super blij met mijn keuze. Ik voelde mij op de trouwdag echt een prinses!

Robin

De Bruidshoek biedt een prettige sfeer, waar tijd en ruimte voor je wordt gemaakt en je professioneel wordt geadviseerd.

De Bruidshoek is erg goed bereikbaar voor bruiden in de stress. Ze beantwoorden je vragen, adviseren en denken graag met je mee. Erg prettig!

Als bruid kan het voelen alsof je een jurk 'moet' kiezen wanneer je met je hele entourage naar je 1e afspraak komt. Natuurlijk draait het om het goed verkopen van jurken maar soms is het goed om een bruid te vertellen dat ze niet hoeft te kiezen 'vandaag'. Een nachtje erover slapen kan voor de rust zorgen die wat stress bespaart.

De marco

Fantastische zaak
Schoondochter een mooie bruidsjurk gekocht, maar helaas 1 maand na aankoop krijgt ze het trieste bericht dat ze acute leukemie heeft, dus bruiloft volgend jaar kan niet door...

Marlies

Mijn ervaring met de bruidshoek is heel positief! Ik werd heel goed geholpen door Miranda en was erg blij met haar. Ze gaf geen uitgesproken mening voordat ik zelf een mening had gevormd.

Michelle Abeling-Willems

Een geweldig bedrijf, met een ontzettend fijne medewerkers!
Prachtige jurken, en een super service!

Heel erg fijn en goed geholpen! Goede service, en er word goed geluisterd!

Heel erg fijn en goed geholpen! Op de laatste afspraak na heerlijk genoten van de service en de gastvrijheid!
Helaas bij de laatste afspraak, het gevoel gekregen dat ik zo snel mogelijk maar weer moest gaan en mijn jurk mee moest nemen.
In de voorgaande afspraak waren nog een aantal kleine aanpassingen, waardoor aangegeven dat we hem bij ophalen nog even zouden passen en goed zouden kijken of alles goed zat, hierbij kreeg ik een andere medewerker dan de vorige keer en die gaf zowel mij als mijn moeder een vervelend gevoel.
Het was even snel de jurk aan en weer uit en mee alsjeblieft. Ik hoop dat dit in het vervolg misschien kan worden verbeterd voor andere bruiden en ook bij de laatste afspraak de tijd word genomen!

Mooie grote collectie en winkel. Er mochten veel mensen mee naar de afspraak. Het is fijn dat je van te voren op de website al kan aangeven welke jurken je wilt passen.

Er mogen veel vrienden en familieleden mee. Er mogen gewoon foto's gemaakt worden.

Meer opties in schoenen en lingerie.