Patricia en Richard

Wat heb ik een meer dan goed gevoel an deze prachtige bruidswinkel overgehouden! Bij aankomst welkom geheten door een vriendelijke vrouw, die mij en mijn vriendin naar een knus hoekje in deze grote... Wat heb ik een meer dan goed gevoel an deze prachtige bruidswinkel overgehouden! Bij aankomst welkom geheten door een vriendelijke vrouw, die mij en mijn vriendin naar een knus hoekje in deze grote winkel begeleidde. Het feestje begon voor mij daardoor al direct. Een heerlijk koffietje erbij in een gezellige setting. Toen meldde zich een verkoopster. Ellen stelde zich aan ons voor en was vanaf dat moment degene met wie ik gedurende het jurkentraject contact zou houden. Er was direct een klik met haar waardoor ik mij ook minder gespannen voelde. Het is niet niks voor een 2e keer trouwen en weer een jurk uitzoeken.
Zij luisterde goed naar mijn wensen en dat kon je goed merken omdat de jurken steeds `beter` werden naarmate ik aangaf waarom ik de een mooier vond dan de andere. Geen gepush, rustig in haar advies en ze had kennis van zaken! Bij de 5e jurk was het raak maar ik legde haar uit dat ik nog naar 1 andere zaak wilde gaan waardoor ik dan of 100% zeker van mijn keuze zou zijn, of dat ik toch een mooiere trouwjurk zou zien. Wat reageerde zei daar sportief en begripvol op. Dat voelde zo ontzettend fijn.
Lang verhaal kort, wat was het een drama bij de bruidswinkel waar ik daarna ben gaan kijken! Ik zal je de verhalen besparen. Je raadt het al, ik weer op een holletje terug naar De Bruidshoek, naar Ellen. De keuze was gemaakt. Ook het kostuum van mijn man is daar gekocht.
Ik, wij zijn razend enthousiast en hebben ons zo mooi en geweldig gevoeld in onze mooie kleding. Dank Bruidshoek, dank je Ellen en medewerkers mede dankzij jullie hebben wij ons de hele dag geweldig gevoeld! Jullie zijn top.
De Bruidshoek is een echte aanrader!

Liefs Patricia en Richard

Super advies gehad. Knusse en sfeervolle zaak. Leuk personeel.
Kennis van zaken, denken goed mee.

Geesje van der Putten

Van top tot teen in de puntjes geregeld. Wat een goede service. Nemen de tijd voor je en denken mee over wat er bij je past.

Service
Eerlijk
Mooie winkel

Laura Does

Zeer goed!!

Nemen de tijd

Marco en Merlin

Zowel man als vrouw hier ontzettend goed geholpen en prachtig aangekleed voor onze bruiloft. Er werd uitgebreid de tijd genomen, en je gaat pas de deur uit als álles perfect is. Echt een aanrader!

Willemijn

Fijne zaak! Er wordt echt de tijd genomen om het juiste te vinden en wij zijn beiden heel tevreden met het resultaat.

Fleur

Hele fijne medewerkers en een hele fijne sfeer om in alle rust een jurk uit te zoeken die je past.

Medewerkers kunnen zich goed inleven in wat bij de persoon past.

Erik

Een bedrijfscultuur die alleen uit is op een ding en dat is geld verdienen.
Een bedrijfscultuur die alleen uit is op een ding en dat is geld verdienen.
Gelijk 50% aanbetalen, pas afspraak zsm waardoor je dus een op maat gemaakt pak hebt die als je iets afvalt of aankomt niet meer past.
Totaal geen medeleven of wat, alleen de euro's tellen.
Kleine tip, niet naar binnen gaan en zeker niets kopen.

Nicoline De Fretes

Het was echt een geweldige ervaring. Alle dames die er werken zijn enthousiast, lief en bovenal enorm gezellig! Zelf ben ik geholpen door Vanessa. Vanaf het eerste moment hadden we een klik wat een... Het was echt een geweldige ervaring. Alle dames die er werken zijn enthousiast, lief en bovenal enorm gezellig! Zelf ben ik geholpen door Vanessa. Vanaf het eerste moment hadden we een klik wat een enorm lieve vrouw is dit!! Samen met haar expertise, ervaring en lieve karakter zijn we gekomen tot mijn droomjurk. Ik raad iedereen aan hier te gaan kijken voor een jurk.

Ervaring, expertise, vriendelijkheid, openheid en gezelligheid!

Petra vd Plas

Ik kijk terug naar een super leuke tijd. De meiden zijn ontzettend lief en erg gezellig. ze nemen echt alle tijd voor je. Ik heb een maatje meer en ook dit was zeker geen probleem.
Ook mijn...
Ook mijn man heeft echt een fantastisch pak en is daar ook echt super bij geholpen.
Toppers we mis jullie nu al.!!
(Tot snel om nog even een leuke foto te maken in onze mooie jurk en pak)

Luisteren goed naar wat je wil. Nemen de tijd voor je. Zorgen er echt voor dat het een speciale tijd voor je is!!

Maaike Goudzwaard

Allemaal lieverds!
Allemaal lieverds!
Tijdens het uitzoeken van mijn droomjurk geholpen door Vanessa, echt een topper. Jullie krijgen dan ook zeker een kaartje door de bus :) Neemt de tijd en aandacht voor je en naasten. Gezellige sfeer, super service en denken met je mee.
Ik kijk voor altijd terug naar een hele leuke tijd in de zoektocht naar mijn jurk, dank jullie wel. Jurk zat als gegoten en voelde me prachtig.

Gezellige sfeer, persoonlijke aandacht