Melory stoppelenburg

Super goede ervaring! Vandaag m'n trouwjurk uitgekozen met als afsluiting een heerlijke hightea
Medewerkers zijn zeer vriendelijk en deskundig.

•Winkel is erg netjes en overzichtelijk.
•Medewerkers zijn er echt voor de bruid en bruidegom, laten alles passen wat je wil passen.
•Ontspannen sfeer ze nemen echt de tijd voor je!

Karin

Ontzettend goede ervaring! Prachtige winkel en mooi ingericht. Heel goed deskundig geholpen en ook veel gelachen.
Al passende gingen we steeds meer de juiste kant op, samen nog door de winkel...

Uitstraling
Collectie
Deskundigheid
Personeel;

Claudia Ganzinotti

Gisteren naar de bruidshoek geweest, wat een warm bad was dat. Ik ben fantastisch geholpen en ik heb mijn droomjurk gevonden. Na een aantal jurken gepast te hebben wist ze die ene jurk te vinden met...

Servicegericht
Goed luisteren
Inzicht wat bij iemand past
Verbinden met de klant

Iris de Raadt

Onwijs goed geholpen en een fijne omgeving om je droomjurk te passen!

Klankvriendelijkheid, uitstraling winkel, prachtige jurken

Leuke middag gehad bij de bruidshoek in Leiden. Met als afsluiting een heerlijke high tea en een glas champagne. 8 jurken gepast en jurk 7 is het geworden😊

- Goede service,
- Voor iedereen was wils
- Geen lemiet op de jurken die je mag passen,
- Heerlijke high tea

Valentina

Super lieve medewerkster ben onwijs goed geholpen super blij met de jurk😃 kortom hele goede service

Ik werd helemaal aangekleed zoals het hoort dat had ik bij een andere winkel niet, ook werd er veel aandacht gegeven aan mij vragen gesteld heel leuk

Stephanie

Heel prettig! ontzettend leuk geholpen door Kim. Ik was een beetje nerveus over of ik de juiste jurk zou vinden, maar de vierde jurk die Kim mij liet zien was dé jurk.

Hele leuke mensen met een persoonlijke benadering. Ik vond dit onzettend prettig en wij (zowel mijn vriendinnen, familie als ikzelf) hebben een ontzettend leuke dag gehad met een perfect resultaat!

Goed, vriendelijk gezellig

Goede service, en mooi bedrijf

Selma Jansen

Een warm, betrokken bedrijf. De medewerkers zijn professioneel en geven je alle ruimte om ‘Bruid’ te zijn!

Meedenkend
Betrokken