Klantgericht, ongedwongen en uitstekend advies. Gastvrij en vriendelijk ontvangen: geen druk ervaren om direct te moeten beslissen/verkopen

Persoonlijke aandacht, goed advies, mogelijkheid om kleding te proberen waar je zelf niet als eerste aan denkt

Ik vond het zelf toch een beetje opdringerig overkomen en alles moest snel. Dat vind ik jammer. Het gaat om de mooiste dag van je leven en dan wil je dat ook zo ontspannen mogelijk ervaren.

Alle vragen die ik stelde werden wel beantwoord. Dat is natuurlijk erg fijn!

Prima service, leuk geholpen, fijne sfeer

Uitstekende service

Vriendelijk personeel en oprechte langdurige aandacht

Mooie zaak met ruim assortiment aan jurken en accesoires. Vriendelijke bejegening, mooie pasruimte genoeg tijd voor het uitproberen van verschillende jurken. Hele goede ervaring!

Vriendelijk personeel, ruim assortiment, mooie pasruimte, makkelijk te vinden/parkeren. Er wordt voor gezorgd dat je een bijzondere dag hebt.

Michel

Ik ben bij de Bruidshoek geweest voor het passen en op maat laten maken van mijn trouwpak.

Zeer vriendelijk en hele goede service

Jessica

Een afspraak gemaakt om jurken te passen bij De Bruidshoek, op aanraden van een vriendin en een collega. Allereerst heel fijn een bevestiging gekregen op mijn mailtje, werd even netjes gebeld en...

Vriendelijk, goede service, heel veel keuze. Je voelt je heel welkom en niets is te gek.

Heel fijn bedrijf met professionele medewerkers.

Ontzettend klantgericht. Er wordt echt gekeken naar de wijze waarop ik als klant me het beste geholpen voelde.

Karin

Een paar weken geleden heb ik mijn bruidsjurk uitgezocht bij de Bruidshoek. Van het begin tot het eind wordt je goed verzorgd. Van een kopje koffie tot proscecco als de jurk uitgekozen is. Ik heb 6...

Vriendelijk, behulpzaam en duidelijk. Er is een ruime keuze aan jurken en ze nemen de tijd voor je. Ik voelde mij niet opgejaagd of verplicht een jurk aan te schaffen.

R. Schavemaker

Bij de bruidshoek gekomen omdat ik goede verhalen had gehoord. Eenmaal een afspraak gemaakt werd ik heel vriendelijk geholpen en werd met mijn wensen meegedacht.

Zeer gastvrij