Eelco vd Kamp

Uitermate snelle oplossing van m’n wespennest in de schuur… vakkundig personeel die met plezier haar werk doet

Van den Broek

Vakkundig en snel. De bestrijder kon snel komen en was een kwartiertje bezig met het wespennest. Na een paar dagen waren er al geen wespen meer te bekennen. Voor de zekerheid een week gewacht maar... Vakkundig en snel. De bestrijder kon snel komen en was een kwartiertje bezig met het wespennest. Na een paar dagen waren er al geen wespen meer te bekennen. Voor de zekerheid een week gewacht maar we kunnen weer heerlijk in de tuin zitten. Erg fijn en we raden de Bestrijdingsbrigade dan ook zeker aan! Ook heel fijn dat we garantie hebben die het hele seizoen duurt mochten er toch weer wespen komen.

Van Berkel

Zeer positief. De bestrijder was zeer kundig. Bekeek alle mogelijke oorzaken en heeft waar mogelijk aanpassingen verricht. Heeft verder nog advies gegeven waar mogelijk de muizen de woning kunnen... Zeer positief. De bestrijder was zeer kundig. Bekeek alle mogelijke oorzaken en heeft waar mogelijk aanpassingen verricht. Heeft verder nog advies gegeven waar mogelijk de muizen de woning kunnen binnendringen. In zijn geheel genomen een aanrader.

Cissy Kemper

Prima geholpen door Fabiola,neemt de tijd

Marit

Komen snel langs, eerlijk advies gekregen.

Peter Vermeulen

We zijn prima geholpen. Vrijdag avond Marco gebeld en maandag gekomen. Hij gaf een uitleg en is de ladder opgegaan om de wespen onder de dakpannen te bestrijden. Dinsdagmiddag zogoed als geen... We zijn prima geholpen. Vrijdag avond Marco gebeld en maandag gekomen. Hij gaf een uitleg en is de ladder opgegaan om de wespen onder de dakpannen te bestrijden. Dinsdagmiddag zogoed als geen rondvliegende wespen meer. Super!

knuffeltje

Afspraak snel gemaakt deskundig bestreden

M. Koomen

Goede service. Komen snel langs en probleem snel bestreden.

c Van Benthem

Fantastisch