Walther Breeman

Kwam keurig op tijd, klus was snel geklaard. Sindsdien geen last meer van wespen

Erik

Fabiola heeft ons snel en goed van het wespenprobleem afgeholpen. De wespen zaten op een lastige plek om erbij te komen. Door haar positieve wijze van denken en handelen was e.e.a. zo klaar. Zij... Fabiola heeft ons snel en goed van het wespenprobleem afgeholpen. De wespen zaten op een lastige plek om erbij te komen. Door haar positieve wijze van denken en handelen was e.e.a. zo klaar. Zij denkt gelukkig niet in problemen zoals andere bedrijven die ik eerder gebeld heb. Ook heeft zij tussentijds goede informatie gegeven. Een echte aanrader!!

W. van Woerkom

Fabiola heeft ons naar volle tevredenheid snel en deskundig van wespen in een wespennest verlost. Tevens adequate uitleg gegeven en zaken verduidelijkt. Op een zeer prettige manier.

Marjolein van Zummeren

Super snel gekomen en goed en vriendelijk geholpen!

De Jonge

Het ging vlug en soepel. Meneer wist precies wat te doen.

Inge

Fabiola is een echte topper. We zijn snel geholpen met een wespengrondnest. Dit bleek moeilijk te bestrijden en had een paar bezoekjes nodig. Complimenten voor Fabiola, vakkundig, vriendelijk en ze... Fabiola is een echte topper. We zijn snel geholpen met een wespengrondnest. Dit bleek moeilijk te bestrijden en had een paar bezoekjes nodig. Complimenten voor Fabiola, vakkundig, vriendelijk en ze gaat door tot het echt weg is.

Ricardo

Geweldig en snel

backelant

Deskundig , vriendelijk en kwam afspraken na

Burks

Gebeld over wespenplaag. Volgende dag is het nest vakkundig door Fabiola ingespoten met poeder. Dag later geen wespen meer.
Dit bedrijf is een aanrader!

Heleen Geluk

Deskundig, goede uitleg en vriendelijk