Esther Wander
Aanbeveling
Wat een ontzettende fijne ervaring. Ondanks de hitte kwam meneer Suikers mij te hulp en wist hij, door zijn kennis en hetgeen hij deed, mij gerust te stellen en het probleem op te lossen. Hij nam de tijd alles goed uit te leggen en vragen te beantwoorden. Ook hielp hij zoeken naar hoe de beestjes in mijn huis konden komen. Dit is zeker een aanrader, vakkundig, vriendelijk een goede dosis humor en zo hulpvaardig, geen moeite was teveel. Zo blij mee, ik durf echt met een gerust hart te gaan slapen. Niet twijfelen gewoon meneer Suikers bellen. Nogmaals bedankt 😉
- Verrichte dienst
- Wespen/Bijen verwijderen




