Tom Winkler

We hadden een wespennest onder het garagedak bij de voordeur. Hinderlijke plek. Dus toen we het ontdekten hebben op woensdagavond een bericht ingesproken en werden de volgende dag rond 9 uur... We hadden een wespennest onder het garagedak bij de voordeur. Hinderlijke plek. Dus toen we het ontdekten hebben op woensdagavond een bericht ingesproken en werden de volgende dag rond 9 uur teruggebeld voor een afspraak. Om kwart voor 10 stond Fabiola voor de deur. Wat snel... en na een korte inspectie was het eigenlijk zo gepiept. De wespen waren in verwarring en na een kwartier was het rustig. Geen wesp meer te zien en nu hopen dat ze wegblijven. Maar we hebben garantie en dat geeft een prettig gevoel. Goede service en snel verholpen. Bedankt.

Erik Mastenbroek

De dakdekker vond twee wespennesten in de spouwmuur, daarom de bestrijdingsbrigade gebeld die de volgende ochtend al kon komen. Het echte werk was snel klaar en na een paar uurtjes geen wesp meer te... De dakdekker vond twee wespennesten in de spouwmuur, daarom de bestrijdingsbrigade gebeld die de volgende ochtend al kon komen. Het echte werk was snel klaar en na een paar uurtjes geen wesp meer te zien. De wespen zijn - een week later - niet meer teruggekomen.

van Rijswijk

Snel en prettig geholpen

van der sterren Marianne

Heel snel en goed werk verricht.

Ingrid van Adrichem

Snel gekomen goed werk geleverd. Wespennest verwijdert

Laura de Gier

Snel geregeld!

f. Mazenier

Zowel bij de buren als bij ons een wespennest behandelt achter het waterbord. Moeilijk toegankelijk. Gisteren pas gedaan maar zover we het nu kunnen bekijken met een positief resultaat.

Ben Reijersen

Wij hadden een wespennest tussen het dak van ons dakkapel. Op maandag gebeld, dinsdag kwamen zij gelijk langs, op woensdag al geen wesp meer te zien. Top service. Kreeg ook nog tips hoe mieren in de... Wij hadden een wespennest tussen het dak van ons dakkapel. Op maandag gebeld, dinsdag kwamen zij gelijk langs, op woensdag al geen wesp meer te zien. Top service. Kreeg ook nog tips hoe mieren in de tuin te bestrijden. Lukt dit niet zelf, dan kunnen zij ook deze bestrijden.

Pertijs

Binnen 1 week verholpen van een wespennest" top ".Gelijk geen wesp meer gezien gelukkig.?