Brouwer

Vriendelijke snelle hulp! Helaas geen nest gevonden...

G.C.Baas Eemzoom

Keurige mevrouw vriendelijk en gauw geklaard

Hamstra

Wespennest verwijderd. Nu gelukkig van de wespen af.
Snelle en goede service.

Johan van Dijk

Wespennest in de spouwmuur.
Snelle service en keurig uitgelegd wat er gaat gebeuren. Als na 7 dagen de wespen niet weg zijn, komen ze weer langs. Top!

Henny van der Werff

Snelle reactie gehad op mijn vraag om een wespennest te verwijderen. Op maandag 12 september stond Fabiola voor de deur. Ze stond me zeer vriendelijk te woord en ze legde precies uit wat ze ging... Snelle reactie gehad op mijn vraag om een wespennest te verwijderen. Op maandag 12 september stond Fabiola voor de deur. Ze stond me zeer vriendelijk te woord en ze legde precies uit wat ze ging doen en vervolgens heeft ze het nest uiterst professioneel verwijderd.
Henny van der Werff (Biddinghuizen)

Reinier Lechner

Zeer vriendelijk, snel en ter zake kundig door Fabiola geholpen. na behandeling geen wespen meer gezien!

Esther Woutersen

Snel ter plaatse, vriendelijke man, goed geholpen.

margot

Wespen waren in augustus vlak voor mijn vakantie ineens heel actief. Fabiola kon gelukkig snel komen. Telefonisch goed bereikbaar, vriendelijk, op tijd, en werkt snel en netjes, duidelijke uitleg.... Wespen waren in augustus vlak voor mijn vakantie ineens heel actief. Fabiola kon gelukkig snel komen. Telefonisch goed bereikbaar, vriendelijk, op tijd, en werkt snel en netjes, duidelijke uitleg. Wespennest was zo gevonden en ze zijn niet meer teruggekomen.

Pieterse

Snelle service en kundige dame!

Charles van Adrichem

Goede en snelle service. We waren binnen een paar uur van onze wespennest af.