S. Lopez Cano

Goed telefonisch bereikbaar, binnen 1u op locatie en binnen 2 minuten het werk geklaard! Perfect!

Van Maastricht

Goede bereikbaarheid, snelle afspraak gemaakt.

Joyce van Denderen

Vriendelijke mensen. Snel geholpen.

Margreet

Snel gekomen en goede uitleg

Erwin van 't Ent

Top! Snel van het wespennest af👍

Huibers

Gisteren het wespennest ontdekt en gelijk de Bestrijdingsbrigade gebeld. Zojuist is door Stefan het nest ingespoten.
Snelle service en uitleg door Stefan. TOP!

Martje van Os

Snelle service bij bestrijden van wespen. Binnen een paar minuten was het geregeld en geen wespen meer te zien! Fijne communicatie!

Winfred

Goed geregeld. Eind van de ochtend gebeld, diezelfde middag kwam Fabiola langs om het wespennest te behandelen. Mooie beestjes maar helaas voor hen op een voor mij niet handige plek

Z. Toet

Dacht een wespennest onder mijn terras te hebben. Via internet een bedrijf gevonden dat voor een slordige €400 (exclusief voorrijkosten) mij ervan af wilde helpen. Al snel geen goed gevoel. Van de... Dacht een wespennest onder mijn terras te hebben. Via internet een bedrijf gevonden dat voor een slordige €400 (exclusief voorrijkosten) mij ervan af wilde helpen. Al snel geen goed gevoel. Van de prijs kon de helft worden afgedongen, maar vertrouwen in het bedrijf had ik niet meer. Toen De Bestrijdingsbrigade gebeld, die nog diezelfde middag kon komen kijken. Niks geen wespennest in de tuin; de in-/uitgangen worden gebruikt door solitair levende wespen. Behandelen is niet nodig. Alleen de voorrijkosten werden berekend. Met een goed gevoel nam ik afscheid van René... Bedankt!

Leijssen

Binnen 1 werkdag konden ze ook ons wespennest in de tuin al komen bestrijden. Binnen een kwartier was het blijvend verholpen!