Charlotte

Uitstekende service gehad! Ik zou het zeker aanraden.

Familie Hauptmeijer

We hadden een wespennest achter een boeiboord van de garage. De afspraak was heel snel gemaakt. Marco Nederpelt legde duidelijk uit wat hij ging doen en was binnen een kwartier klaar. Aan het einde... We hadden een wespennest achter een boeiboord van de garage. De afspraak was heel snel gemaakt. Marco Nederpelt legde duidelijk uit wat hij ging doen en was binnen een kwartier klaar. Aan het einde van de dag geen wespen meer te zien.

Toonen

Snelle reactie en opvolging!

Particulier

De meneer van de Bestrijdingsbrigade heeft snel en efficiënt het wespennest bestreden die niet makkelijk te bereiken was. Nu afwachten of de wespen niet terugkomen. Hij gaf een heldere uitleg over... De meneer van de Bestrijdingsbrigade heeft snel en efficiënt het wespennest bestreden die niet makkelijk te bereiken was. Nu afwachten of de wespen niet terugkomen. Hij gaf een heldere uitleg over wat de verwachtingen zijn

T de Bruyn

Vlot de afspraak ingepland, kwam op tijd en professioneel geholpen

Privé - Co van der Kaag

Wij hadden een wespennest op het dak. Tegen de avond gebeld met Marco. De andere morgen vroeg kwam hij kijken en heeft direct de klus geklaard. Weg wespen.Super!

Cees Dirker

Wespen in de spouwmuur, contact gezocht met de bestrijdingsbrigade, mevrouw Fabiola Vast kon direct de volgende ochtend komen om de klus te klaren. zeer effectief, geen last meer

Kamphuis

Wij hadden een wespennest zitten in het raamkozijn, welke verwijderd moest worden. Gelukkig konden wij snel een afspraak maken met De Bestrijdingsbrigade en was het wespennest na 1 behandeling... Wij hadden een wespennest zitten in het raamkozijn, welke verwijderd moest worden. Gelukkig konden wij snel een afspraak maken met De Bestrijdingsbrigade en was het wespennest na 1 behandeling helemaal weg! Wat een fijne en snelle service, dank!

Monique

Snel geholpen en zeer vriendelijk

H.F.de Graaff

Snel, professioneel en accuraat met goede voorlichting.