Daniël Verheij

De Bestrijdingsbrigade heeft een wespennest verwijderd uit onze tuin. Ze reageerden razendsnel op mijn vraag en kwamen de volgende dag al langs. Fijn is de garantie: als het nest na vijf dagen terug... De Bestrijdingsbrigade heeft een wespennest verwijderd uit onze tuin. Ze reageerden razendsnel op mijn vraag en kwamen de volgende dag al langs. Fijn is de garantie: als het nest na vijf dagen terug is, komen ze kosteloos nog eens. Dat was niet nodig, we zijn perfect geholpen!

Ingrid

Top geholpen en goed advies

Aysen

Ik ben heel goed geholpen door Marco voor de muizenbestrijding. Hij heeft naast het leggen van gif ook alle zichtbare kiertjes of gaatjes dichttgemaakt zodat de muizen niet meer binnen kunnen komen.... Ik ben heel goed geholpen door Marco voor de muizenbestrijding. Hij heeft naast het leggen van gif ook alle zichtbare kiertjes of gaatjes dichttgemaakt zodat de muizen niet meer binnen kunnen komen. Hij heeft ook de buitenkant van mijn huis in de tuin nog nagelopen om eventueel gaten te dichten. Erg fijn dat de oorzaak meteen wordt onderzocht en aangepakt. (Met vorige bestrijders werd vaak alleen gif neergelegd en dus niet naar de oorzaak gekeken.)

Fam. Piet

Keurig netjes geholpen met het weghalen van het wespennest en nog een advies gekregen om eventuele muizen weg te houden in ons nieuwe huis.

Roddy

Marco is serieus en weet wat hij doet. Vooraf goede communicatie gehad met hem en hij was prima op tijd. Stelde mij gerust over de situatie en dat het niet lang zal duren voordat ze allemaal dood... Marco is serieus en weet wat hij doet. Vooraf goede communicatie gehad met hem en hij was prima op tijd. Stelde mij gerust over de situatie en dat het niet lang zal duren voordat ze allemaal dood zijn. Het was in de middaguren gebeurt en aan het eind van de dag geen enkele wesp meer gezien. Top Service!!!!

Gert Aanen

Snelle en goede service bij het bestrijden van wespen. Hele vriendelijke en kundige bestrijder, die ook goed uitlegde wat er ging gebeuren en waar we de komende tijd op moesten letten.

Miranda

Helaas last van muizen in huis. In de ochtend gebeld en in de middag is het probleem direct aangepakt. Het is nog even afwachten wat het effect is, maar ik heb goede hoop!

Leon Steenbrink

Uitstekende en professionele service met duidelijke uitleg

Aggie Kobus

Tijdens de verbouwing kwamen twee wespennesten te voorschijn. Diezelfde avond (gezien planning haast) is dame gekomen om deze te bestrijden. Omdat de verbouwers de volgende dag helaas al de net... Tijdens de verbouwing kwamen twee wespennesten te voorschijn. Diezelfde avond (gezien planning haast) is dame gekomen om deze te bestrijden. Omdat de verbouwers de volgende dag helaas al de net ingespoten ruimte los haalden, waren wespen niet allemaal dood. Hiervoor is de dame na telefoontje terug gekomen. Zo vriendelijk en goed geholpen.

H.van Woudenberg

Fabiola was goed op tijd bij ons. Stelde zich keurig voor. Erg vriendelijk.