M Mul

Goede communicatie en kon snel een afspraak maken. Probleem met de wespen was snel opgelost

> Paul-Visser

Dat ging heel plezierig, voor mij, niet voor de wespen. Gelukkig ruim voor 12 uur kwam er een aardige mevrouw die het wespennest te lijf ging.

B.D.Sonnenberg

Vandaag, 26 oktober 2023, kwam mevrouw Fabiola Vast namens de bestrijdingsbrigade om een wespennest uit te roeien. Dat ging snel doelmatig en efficiënt. In haar handelen was ze professioneel en... Vandaag, 26 oktober 2023, kwam mevrouw Fabiola Vast namens de bestrijdingsbrigade om een wespennest uit te roeien. Dat ging snel doelmatig en efficiënt. In haar handelen was ze professioneel en transparant. Ik schrijf deze recensie als een tevreden klant.

J. Beishuizen

Aardige dame kwam op tijd geen praatjes vertelde wat ze deed en gaf garantie. Nu even afwachten of de wespen inderdaad uitgeroeid zijn.

Rob Feldman

Wespennest in dakkapel verwijderd.

Michelle Troost

Goede ervaring met de Bestrijdingsbrigade. Vriendelijke man, hij vertelde vooraf precies wat hij ging doen en waarom. Binnen drie dagen waren alle wespen rondom het nest verdwenen.

Jeroen Overing

Wij zijn op hele door hele vrolijke Fabiola van onze ongenode bezoekers afgeholpen.

C. C. Voogt

Prima communicatie , snelle en effectieve actie. Prettige mensen.

H.N. Papôt

Goede uitleg van wat de bestrijding inhield en ook goed afgehandeld