Ens-Houthuijzen

Ze was er snel, en heeft duidelijk uitgelegd hoe we het moesten bestrijden en voorkomen
Erg vriendelijke medewerkster

S.Amghar

Ze waren me redder in nood. Kwam thuis van een weekend weg en ondekte kruipende larveb over plafond en keuken wanden. Man heeft bestrijdingsbrigade online gevonden meteen afspraak gemaakt voor... Ze waren me redder in nood. Kwam thuis van een weekend weg en ondekte kruipende larveb over plafond en keuken wanden. Man heeft bestrijdingsbrigade online gevonden meteen afspraak gemaakt voor volgende dag. Ze hebben alles ingespoten (hele huis en zijn 2 keer geweest) en na enkele dagen geen levend ongedierte meer in gehele huis te ontdekken. Wat was ik blij want bent als de dood voor ongedierte. Ook veel advies gekregen om voedsel voortaan in glazen potten te bewaren om voedselmotten te weren. De voedselmotten bevonden zich in een zak hazelnoten in een keukenkastje waar inmiddels larven waren uitgekomen, die kropen vervolgens de hele keuken door.

De jong

N.v.t.

Jordy

Vakkundig en snel geholpen door Fabiola. Ik zal zeker nog een keer gebruik van maken mocht het nodig zijn.

Fred de Vink

Deskundige uitleg gehad.
Hele huis doorgegaan en op gaatjes in vloer en muren dichtgemaakt.
Kruipruimte behandeld.
Ik heb er een goed gevoel over.

Fabiola vast

Top bedrijf

R.van der Meer

Geweldig en snel..vriendelijke mijnheer..