Advies wat we kregen vonden we erg fijn.

Jc evers

10/10

Prima ervaring Fabiola was zeer vriendelijk en deskundig, zowel in het uitzetten van doosjes als adviezen over de buitenmuur dichten met spouwssafes. Een aanrader.

J evers

10/10

Mijn ervaringen zijn zeer positief. Zeer snel na het maken van een afspraak, binnen circa 2 tot 3 uur, was Fabiola al ter plaatse. Een zeer voorkomende en kundige vrouw. Ze heeft hier de sporen van... Mijn ervaringen zijn zeer positief. Zeer snel na het maken van een afspraak, binnen circa 2 tot 3 uur, was Fabiola al ter plaatse. Een zeer voorkomende en kundige vrouw. Ze heeft hier de sporen van de muizen gecheckt en lokdoosjes geplaatst op strategische punten. Alle vragen werden vriendelijk en deskundig beantwoord. Een goed bedrijf!

Matthias

8/10

Voor de bestrijding van een huismuis zijn wij snel en vriendelijk geholpen. Fabiola is professioneel en heeft ruim gekeken naar de oorsprong van het probleem. Vele kleine openingen zijn gedicht, de... Voor de bestrijding van een huismuis zijn wij snel en vriendelijk geholpen. Fabiola is professioneel en heeft ruim gekeken naar de oorsprong van het probleem. Vele kleine openingen zijn gedicht, de grote wordt aan onszelf overgelaten, daar zijn ook grotere stalen platen voor nodig. Er is gif achter gelaten en we kregen extra mee voor eventuele extra plaatsen. Na 4 weken zou het probleem weg moeten zijn, zo niet dan werd aangeboden om weer contact op te nemen.

L.Bron

10/10

Snelle service, deskundige aanpak,