van haeren

Directe antwoorden op concrete vragen en een heel goed advies !

Koos

De Bestrijdingsbrigade was goed bereikbaar, kon snel langskomen en heeft ons probleem (overlast van wespen) snel en effectief opgelost. No nonsens, doen wat ze beloven.

Klinkert

Heel fijn dat u zo snel bij ons kon zijn, en ons van het probleem heeft verlost , heel erg bedankt

Massage van Marlies

Wat een snelle service. Ik belde voor een wespennest en een uur later stond er een hele aardige dame die het nest vakkundig heeft aangepakt. Echt een aanrader.

fam. van Vliet

Geweldig, ons wespennest is mooi verdwenen en kunnen wij rustig langs ons huis lopen.

Karin

Goed en vriendelijk geholpen, wespen waren snel verdwenen, blij mee!

Nico Van de Braak

Vriendelijke en deskundige mevrouw. Die op adequate de wespen heeft verwijderd. ( bestreden)

nijlunsing

Vlotte komst en adequaat geholpen, na een uur moeten ze verdwenen zijn vertelde Fabiola en de wespen waren en bleven gelukkig weg.

NVT

Vriendelijke en klantgerichte dame Fabiola heeft adequaat het wespennest wat diep in de grond zat bestreden. Fijn en persoonlijk contact.

Tom Verduin

Snelle reactie, grondnest wespen naast vijver heel secuur aangepakt en instructies gegeven wat te doen als een wesp met gif in vijver beland.