Kwaliteit van de lesauto's
Het intakegesprek
Kwaliteit van de docenten
Informatie in de studiegids

Lisanne langejans

Niet altijd de volledige goede info maar voor de rest altijd heel erg aardig en iedereen wilde je graag helpen

Hulp die ze je aan bieden

Informatie beter na checken of dit echt zo is

Guillaume Jansen

Ik ben echt blij dat ik voor de verkeersacademie heb gekozen.
Tijdens mijn hele opleiding in Best hing er altijd een fijne sfeer.ontspannen en leerzaam.
Er word op een leuke manier...
Ik ben echt blij dat ik voor de verkeersacademie heb gekozen.
Er word op een leuke manier lesgegeven, met perfecte instructeurs die weten waar ze het over hebben, je perfect begeleiden tot het laatst en zelfs daarna nog.
Op de administratie in Best,worden al jou vragen behandeld en regelen ze jou administratieve vragen en examens aanvragen en afhandeling na het behalen is perfect ( Betsie bedankt voor alles )
En klassikaal deze studie volgen vind ik absoluut een aanrader!

De manier waarop er les wordt gegeven is echt super...

Ik had achteraf liever de lessen voor mijn examen 3a na mijn stage gehad en voor mijn examen. De twee lessen die voor mijn stage had, heb ik niet zo veel aan gehad.
Geef er eentje en bewaar...
Geef er eentje en bewaar de rest voor na de stage, ter voorbereiding van het examen.

F.R. Friskorn

Prettig, goede leeromgeving, uitstekende docenten

toegankelijkheid van de opleiding,

meer voorbereiding op stage periode fase 3.

Wim

Goede ervaring

In ontspannen sfeer wordt goed les gegeven. Klassikaal is echt een toevoeging.

Meer praktijk fase 3 en meer aandacht aan RIS.

Fred Moerwijk

Prima opleidingsinstituut. Enthousiaste docenten. Opleiding Rijinstructeur B gedaan via Online studie. Vragen werden tijdens de studie snel en vakkundig per mail beantwoord door Patrick.... Prima opleidingsinstituut. Enthousiaste docenten. Opleiding Rijinstructeur B gedaan via Online studie. Vragen werden tijdens de studie snel en vakkundig per mail beantwoord door Patrick. Praktijklessen gereden met verschillende docenten. Soms wat tegenstrijdige informatie van de docenten, maar het voordeel van verschillende docenten is dat men van iedere docent weer iets anders leert.

Veel kennis van het vakgebied. Prima faciliteiten in Nieuwegein. Ik heb inmiddels ervaren dat het opleidingsinstituut een goede naam heeft binnen de rijschoolbranche.

Jammer van de taalfouten in het studiemateriaal bij de Online studie. Eigenlijk een gemiste kans, want door dit op niveau te brengen kan eenvoudig een stap worden gemaakt naar een betere en meer... Jammer van de taalfouten in het studiemateriaal bij de Online studie. Eigenlijk een gemiste kans, want door dit op niveau te brengen kan eenvoudig een stap worden gemaakt naar een betere en meer professionele uitstraling.

Linde van Laarhoven

Fijn bedrijf, leuke medewerkers en deskundige docenten

Al mijn vragen werden altijd goed beantwoord door de docent (Riny). Waarbij hij echt uitgebreid de tijd nam voor mij en de rest van de klas. Ik vond het een fijne leeromgeving. Ze hebben me ook... Al mijn vragen werden altijd goed beantwoord door de docent (Riny). Waarbij hij echt uitgebreid de tijd nam voor mij en de rest van de klas. Ik vond het een fijne leeromgeving. Ze hebben me ook goed geholpen met het vinden van een stagebedrijf. Binnen één dag al. Nogmaals bedankt daarvoor!

Ik heb eigenlijk geen verbeterpunten kunnen ontdekken. Eerlijk waar ;-)

D. Kapma-Drenth

Ervaring: Eerlijk, Persoonlijk en Deskundig.

Zeer veel ervaring en deskundigheid bij docent H. Ruiter

Had graag iets meer gerichte praktijkles willen hebben in bediening pedalen en gekke dingen die je zou kunnen tegen komen door wat leerlingen (kunnen gaan) doen ed.

G. Wierenga

Alleen maar goeie ervaringen.

G. Schmidt

Met veel plezier heb ik de zaterdag-opleiding voor rijinstructeur B gevolgd. Ook mijn volgende opleiding doe ik weer bij De Verkeersacademie.

Bij deze opleider staan mensen centraal. Goede docenten. Prettige sfeer tijdens de klassikale lessen.

Bij de voorbereiding naar de stagebeoordeling zou het prettig zijn om met echte leerlingen aan de slag te kunnen.

Dennis van Aken

Mijn ervaringen waren goed. Telefonisch was de VA goed bereikbaar en stond mij keurig te woord. Indien ik een verzoek had werd ik binnen korte tijd teruggebeld. (op een uitzondering na)
Met...
Met name de kennis van de docenten waren goed. Mooi en prettig leerklimaat en flexibel in de tijden. Kortom ik kijk met een uitstekend gevoel terug op mijn opleiding

Bereikbaarheid

Verouderde lokatie in Zwolle! (smerige toiletten)
Kosten opleiding. Laatste examen kostte 500!! euro (1,5 rijden met een examinator op loktatie)
geen intake gesprek gehad. (ligt...
Verouderde lokatie in Zwolle! (smerige toiletten)
geen intake gesprek gehad. (ligt misschien aan mij, tip wees daarin leading en laat destudent naar de VA komen)