Kwaliteit van de lesauto's
De administratie
Het intakegesprek
Kwaliteit van de docenten
Informatie in de studiegids

De thuisstudie WRM van de Verkeersacademie is overzichtelijk en compleet. Met behulp van deze studie kon ik vlot slagen voor de opleiding tot rijinstructeur categorie B.

De medewerkers zijn bij onduidelijkheden vlot en zorgvuldig in hun informatievoorziening.

Het taalgebruik, spelling en grammatica laat in de leerstof soms te wensen over. Te veel spreektaal en daardoor lastig te volgen.
De juiste procedure rond de praktijklessen fase 3 was mij...
De juiste procedure rond de praktijklessen fase 3 was mij niet helemaal duidelijk. De informatie daarover was niet goed genoeg uitgelegd.

Voldoende begeleiding, stageperiode te weinig begeleiding.

Leerstof

Meer begeleiding bij de stage.

Frank Nijhuis

Goede ervaring fijne docenten die ook altijd aandacht voor de leerling hebben.

De kennis is zeer hoog aanwezig.

NVT

Top opleiding !!!!!! Goede leerzame lessen, goed lesmateriaal. Duidelijke uitleg. O

Jantine Tolsma

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer positief, werd altijd vriendelijk te woord gestaan, kreeg duidelijke antwoorden op mijn vragen

Beter kon ik niet treffen!

Duidelijk en helder in lesgeven...er wordt tijd gemaakt voor de vragen die je hebt en duidelijk uitleg gegeven als je het nog niet snapt :-)

Ga zo door

Paul schipperen

Zeer goed van lesstof en zeer gezellig lessen maar vooral leerzaam. Fijne administratie die alles snel voor je regelen

Goeie deskundige leerkracht

De Verkeersacademie heb ik ervaren als een betrokken en betrouwbaar opleidingsinstituut. Behulpzaam en gedegen.

Met name de betrokkenheid en de eerlijkheid.

Paul Kraag

Mijn verwachtingen komen overeen. Heldere communicatie, documentatie en begeleiding.

Professionele uitstraling en kunde van bedrijf en medewerkers

Meer voorbeelden van uitgewerkte lesplannen ter voorbereiding op de proeve van bekwaamheid. Dit kan behalve voor het examen ook voor het lesgeven in de praktijk prima gebruikt worden.

H.Reitsma

Goede ervaring met de verkeersacademie, goed contact en fijne lessen met de docenten. 2 dagen in de week naar school, goed en prettige lesdagen. De lesdagen op school een vaste docent, en dat is... Goede ervaring met de verkeersacademie, goed contact en fijne lessen met de docenten. 2 dagen in de week naar school, goed en prettige lesdagen. De lesdagen op school een vaste docent, en dat is prettig. Voor de praktijklessen was dit veelal anders.

Persoonlijk contact heel plezierig.

De praktijklessen zijn te weinig voor 1B, vooral als je jarenlang je eigen rijstijl hebt ontwikkeld, zijn de 4/5 lessen echt te weinig. !! Ik zou zeggen, verkeersacademie doe hier iets mee, dit... De praktijklessen zijn te weinig voor 1B, vooral als je jarenlang je eigen rijstijl hebt ontwikkeld, zijn de 4/5 lessen echt te weinig. !! Ik zou zeggen, verkeersacademie doe hier iets mee, dit komt je onderwijsinstelling te goede en het slagingspercentage gaat omhoog.