Kwaliteit van de lesauto's
Het intakegesprek
Kwaliteit van de docenten
Informatie in de studiegids

John Pouw

De Verkeersacademie heeft mij in een half jaar tijd opgeleid tot rijinstructie B. De ondersteuning van secretariaat, mentor en de praktijkdocenten is goed.

Ik heb de online opleiding gevolgd. De ondersteuning door de mentor is goed. Vragen worden binnen 24 uur beantwoord. Het secretariaat is klantvriendelijk en goed te bereiken bij vragen en gaat... Ik heb de online opleiding gevolgd. De ondersteuning door de mentor is goed. Vragen worden binnen 24 uur beantwoord. Het secretariaat is klantvriendelijk en goed te bereiken bij vragen en gaat klantgericht te werk bij wijzigingsverzoeken. De modulaire opbouw van de lesstof sluit goed aan bij de theoretische- en praktische examens van het IBKI.

Er zitten wat issues in de lesstof (links/verwijzingen naar documenten die niet altijd juist zijn of documenten die inmiddels niet meer helemaal actueel zijn). Nadat ik dit bij de Verkeersacademie... Er zitten wat issues in de lesstof (links/verwijzingen naar documenten die niet altijd juist zijn of documenten die inmiddels niet meer helemaal actueel zijn). Nadat ik dit bij de Verkeersacademie heb aangegeven, hebben zij dit voortvarend opgepakt en in het online lesmateriaal aangepast. Er is duidelijk aandacht voor!

Erik

Staan altijd klaar

Staan altijd klaar. Ben doorverwezen door een rijschool die al jaren zaken met hun doet.

🤔

Paul Hermans

Zeer positief over de Verkeersacademie Nieuwegein. Een kleine 8 jaar geleden daar mijn rijinstructeurspas gehaald in de avonduren. Door de goede en prettige begeleiding heb ik alle examens in één... Zeer positief over de Verkeersacademie Nieuwegein. Een kleine 8 jaar geleden daar mijn rijinstructeurspas gehaald in de avonduren. Door de goede en prettige begeleiding heb ik alle examens in één keer gehaald. Helaas is deze pas nu verlopen omdat ik bij mijn huidige werkgever ben blijven werken met veel plezier en dus het vak rijinstructeur niet ben gaan uitvoeren. Soms zou ik dit graag nog wel eens op willen pakken omdat het een ontzettend leuk en mooi vak is. Maar Verkeersacademie Nieuwegein is zeer zeker een goede keuze als u opzoek bent.

Perfecte leerschool!

André van Adrichem

De VerkeersAcademie is hét opleidingsinstituut om een gedegen opleiding te volgen voor het instructeursvak!

Communicatie, informatievoorziening, lesstof, docent/instructeur was allemaal 'top' geregeld.

Erik

Ik zat eerst bij een andere opleider met een flextraject. Die beloofde vanalles maar bakte er niks van. Ik was voor alle examens gezakt! en daarom ben ik blij dat ik ben overgestapt naar de... Ik zat eerst bij een andere opleider met een flextraject. Die beloofde vanalles maar bakte er niks van. Ik was voor alle examens gezakt! en daarom ben ik blij dat ik ben overgestapt naar de verkeersacademie. Met name de persoonlijke benadering vond ik fijn. Bij vragen werd ik dan ook meteen geholpen. En mede daardoor slaagde ik meteen.

M'n coach. Wat een kanjer is die Danny. Maar ook het fijne contact met zijn collega's. En het leersysteem. Echt honderden oefenvragen en ik kon zo altijd zien hoe ik scoorde. Dt was erg fijn.

Alleen voor mezelf: ik had nooit naar die andere opleider moeten gaan ;-)

Sara

Goede communicatie! Ik volgde de opleiding via online studeren. Vragen via de email werden goed en volledig beantwoord, net zoals dat als je belt dat je goed te woord werd gestaan. Bedankt Tanja,... Goede communicatie! Ik volgde de opleiding via online studeren. Vragen via de email werden goed en volledig beantwoord, net zoals dat als je belt dat je goed te woord werd gestaan. Bedankt Tanja, Patrick, Betsie en Rinie voor jullie hulp en het beantwoorden van alle vragen.

Snel antwoord, uitgebreid uitleg en de antwoorden. Verwijzing naar bepaalde onderwerpen binnen online studeren, waardoor alles makkelijk is terug te vinden.

Soms zag je geen plaatjes of vragen bij online studeren, maar is geen ramp, ik mailde naar mn mentor en hij reageerde supersnel!

MarcoZ

Instructeursopleiding-B gedaan. Zeer kundige docenten die je 'er doorheen slepen'. Ze hebben altijd een antwoord op je vragen en enthousiast.

Kundige docenten en professionele uitstraling. Mooi online leersysteem en bij een vraag online heb je heel snel een reactie terug van de docent.

De teksten in de leerstof bevatten (veel te) veel type- en spelfouten. Even een keer door een deskundige laten lezen en verbeteren zal de professionele uitstraling beter maken.

Lokman

Prof verkeersacademi en goede docenten

Zeer goed

Nee

Etienne

Goede kennis van de docenten, prettig personeel. Directie die de branche goed vertegenwoordigd.

Jazeker ! Niet alleen bij de 1e les gratis koffie en thee maar ook bij de vervolglessen. Als het nou niets tot weinig zou kosten, dan zou ik hier niet over beginnen maar je betaald een behoorlijk... Jazeker ! Niet alleen bij de 1e les gratis koffie en thee maar ook bij de vervolglessen. Als het nou niets tot weinig zou kosten, dan zou ik hier niet over beginnen maar je betaald een behoorlijk bedrag en daar mag je dan ook wel op zn minst een gratis bakkie voor krijgen. En kom nou niet aanzetten met het is dit of we doen het lesgeld omhoog.