Kwaliteit van de lesauto's
Kwaliteit van de docenten
Informatie in de studiegids

Verkeersschool Davilore

Hans van Wijk

Goede lessen. Jammer dat Patrick weg is. Simulator was een ding waar ik voor kwam. Helaas word je voor de gek gehouden. Die doet het al 2 jaar niet meer

De lessen in de klas zijn heel erg leerzaam.

Misschien toch iets meer tijd in fase 1b stoppen. Je kan als volwassene niet in 3 lesjes ineens heel goed rijden. De bijzondere verrichtingen moeten gewoon allemaal goed uitgevoerd kunnen worden.... Misschien toch iets meer tijd in fase 1b stoppen. Je kan als volwassene niet in 3 lesjes ineens heel goed rijden. De bijzondere verrichtingen moeten gewoon allemaal goed uitgevoerd kunnen worden. Naar een leerling toe kan je het niet maken als je een demo doet en je kan de oefening zelf amper. Punt 2 zorg dat die Simulator het doet of haal hem van internet af. Er word reclame gemaakt met iets wat er niet is.

Reactie De Verkeersacademie:

Bedankt voor je review. Het is waar dat er een storing was aan de rijlessimulator. Gelukkig is hij in december gerepareerd en weer helemaal up-and-running.
Aangezien De VerkeersAcademie de...
Aangezien De VerkeersAcademie de enige is die een rijlessimulator gebruikt duurt het bij de leverancier langer, voordat we een update krijgen in de software. Nu zijn daar afspraken over gemaakt, zodat een volgende update meteen uitgevoerd zal gaan worden.

Erik

Leren is natuurlijk nooit leuk, maar bij de VerkeersAcademie doen ze er alles aan om het wel leuk te maken. Iedere leraar doert zijn best. De app is geweldig en de lesstof duidelijk en... Leren is natuurlijk nooit leuk, maar bij de VerkeersAcademie doen ze er alles aan om het wel leuk te maken. Iedere leraar doert zijn best. De app is geweldig en de lesstof duidelijk en overzichtelijk. Ook zat ik in een leuke klas.

Die app en die online lesstof doen het echt goed. Heeft me echt geholpen.

Ik wilde graag naar de startersdag maar die was snel uitverkocht. Misschien twee keer organiseren, want ik hoorde er echt goede verhalen over.

Soltan

Professioneel , vriendelijk , meelevend en de beste opleider van Nederland! Vriendelijk bedankt voor alles.

Professioneel en betrouwbaar

Heb sommige lessen als prettig ervaren en sommige lessen niet.
Heb sommige lessen als prettig ervaren en sommige lessen niet.
De lessen van H v L heb ik als zeer prettig ervaren. De lessen van E. W fase 1 waren goed de lessen fase 2 waren vreselijk deze man weet niet waar hij over praat bij fase 2. na een aantal keer iets gevraagd te hebben en er een discussie ontstond gooide hij met de muis van de laptop door het lokaal omdat hij niet de discussie kon winnen van een rij instructeur in opleiding .
de lessen in de auto mogen langer en er mag ook wel meer uitleg komen over de dubbele bediening etc. vooral als je als beginner instapt
de dames van de administratie zijn correct en netjes.

E. W aanspreken op zijn gedrag en manier van uitleggen

Reactie De Verkeersacademie:

Bedankt voor je review. Wij gaan direct contact opnemen met de betrokken collega om zijn kant van het verhaal te horen. Wel goed om te zien dat je 4 van de 5 examens in 1x hebt gehaald en inmiddels... Bedankt voor je review. Wij gaan direct contact opnemen met de betrokken collega om zijn kant van het verhaal te horen. Wel goed om te zien dat je 4 van de 5 examens in 1x hebt gehaald en inmiddels al ruim een half jaar over je diploma beschikt.

mijnrijschool.nl

Deelgenomen aan de RIS opleiding. Leuke en leerzame cursus. Docent met veel kennis en duidelijke uitleg. rand zaken/ voorwaarden van de cursus ook prima. Door omstandigheden kon ik de 1e keer niet... Deelgenomen aan de RIS opleiding. Leuke en leerzame cursus. Docent met veel kennis en duidelijke uitleg. rand zaken/ voorwaarden van de cursus ook prima. Door omstandigheden kon ik de 1e keer niet deelnemen maar kon gewoon aansluiten bij de volgende cursus. lang verhaal kort ;) zeer tevreden!!

vakkennis! goede tips en advies

Annemarie Eichelsheim

Een fijn opleidingsinstituut met hele ervaren en deskundige docenten. Ze staan altijd voor je klaar ook 's avonds en in het weekend. Fijn online progamma. Alle examens 1e keer gehaald. In januari... Een fijn opleidingsinstituut met hele ervaren en deskundige docenten. Ze staan altijd voor je klaar ook 's avonds en in het weekend. Fijn online progamma. Alle examens 1e keer gehaald. In januari 2018 gestart en november 2018 was ik klaar, kwam doordat mijn stage in de grote vakantie viel.

Als je tegen dingen aanloopt dan denken ze graag met je mee voor een oplossing.
Ik kan iedereen de verkeersacademie aanbevelen.

Deskundigheid
Altijd bereikbaar via online studeren.

De koffie... 🤔
Jammer dat die niet gratis was in Nieuwegein.

Rick Schaaf

Goede ervaring. Erg professioneel opgezet. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

Kwaliteit opleiders zeer goed te noemen. Aangeboden leerstof sluit goed aan bij het examen. Genoeg praktijkbegeleiding vanuit de Verkeersacademie.

nee

Viola van Zanten

In 9 maanden totaal mijn WRM bevoegdheidspas behaald, ik heb de opleiding als zeer prettig ervaren

Deskundige docenten, lage drempel voor vragen, fijne leer- en les omgeving

Simulator werkt niet meer, iets meer praktijklessen in de auto had fijner geweest

Ik heb alle examens in één keer behaald en vandaag ben ik geslaagd voor mijn laatste examen! Ik heb de opleiding rijinstructeur categorie B gevolgd bij de verkeersacademie vestiging Best.
Dit is mede dankzij de kennis van Riny Reijbroeck en het vertrouwen van Tanja Walter mogelijk gemaakt.
Als aller laatste wil ik Betsie van den Heuvel bedanken. Ik hoop wanneer ik mijn bedrijf kan uitbreiden, een werknemer te vinden die zo toegewijd is als Betsie!

Groet een tevreden rijinstructeur!