Kwaliteit van de lesauto's
Het intakegesprek
Kwaliteit van de docenten
Informatie in de studiegids

Dennis

Reageren heel snel, medewerkers aan de telefoon zijn echt heel aardig. Nemen tenminste de tijd voor je.

Duidelijke informatie, reageren snel, aardige medewerkers

Irene

Na lang wikken en wegen een carrièreswitch gemaakt naar rijinstructeur. Fijn dat de medewerkers van de verkeersacademie me geholpen hebben met de keuze, informatiebijeenkomst was de doorslag. Pluim... Na lang wikken en wegen een carrièreswitch gemaakt naar rijinstructeur. Fijn dat de medewerkers van de verkeersacademie me geholpen hebben met de keuze, informatiebijeenkomst was de doorslag. Pluim voor de leraren! Ze staan ook buiten de lessen om klaar voor vragen en extra tips.

Deskundig, altijd behulpzaam, duidelijke informatie, sterk team

n.v.t.

Rijschool Harold Greven

Na veel zoek werk kwam ik in contact met de Verkeersacademie, heb ik mei 2020 een zoom meeting gehad met de heer Kantelberg waar ik erg enthousiast van werd en heb mij toen opgegeven voor de... Na veel zoek werk kwam ik in contact met de Verkeersacademie, heb ik mei 2020 een zoom meeting gehad met de heer Kantelberg waar ik erg enthousiast van werd en heb mij toen opgegeven voor de klassikale opleiding in Zwolle. Daar hebben wij 2 x in de week les mogen krijgen van Sietse en dat is mij bijzonder goed bevallen.
Sietse gaf heel goed les en heeft mij zeker geholpen te in 1 x te slagen voor instructeur rijbewijs B.
Mijn ervaring met de Verkeersacademie is zeer positief

Klassikaal onderwijs door Sietse

Simulator in Nieuwegein is erg verouderd en kan mijn inziens iets moderner.

rijopleidingvanmarco.nu

Altijd leuk, gezellig en leerzaam

makkelijk toegankelijk

Rocco Ermens

Dankzij de leuke en gezellige, maar vooral leerzame theorielessen van Riny en praktijklessen van Tanja en niet te vergeten de service van Betsie de eerste keer geslaagd voor rijinstructeur B.... Dankzij de leuke en gezellige, maar vooral leerzame theorielessen van Riny en praktijklessen van Tanja en niet te vergeten de service van Betsie de eerste keer geslaagd voor rijinstructeur B. Nogmaals bedankt voor de leerzame tijd.

De kennis van Riny is ongelooflijk. Daarbij brengt hij het met de nodige humor, zodat je ook in de middag bij de les blijft!

nvt

Desiree

Opleiding gevolgd tot rijinstructrice

Duidelijke omschrijving

Nvt

Rijschool Eric van den Eng

Opleiding tot rijstructeur gevolgd.

Professioneel, enthousiast en kundig!

Lars van Elk

Een goede opleider met kundige docenten

Goede docenten die weten waar ze het over hebben

het tempo ligt erg hoog, waardoor het soms een hele klus is om bij te blijven voor de volgende lesdag. Zeker als je naast de opleiding nog een baan hebt.

Rik Kraan/ Autorijschool Johan Bos

De theoretische kennis wordt hapklaar aangeboden met veel alledaagse voorbeelden. Daarnaast houd je je kennis bij via een dagelijkse portie meerkeuzenvragen, wat tijdens de Corona lockdown niet... De theoretische kennis wordt hapklaar aangeboden met veel alledaagse voorbeelden. Daarnaast houd je je kennis bij via een dagelijkse portie meerkeuzenvragen, wat tijdens de Corona lockdown niet verkeerd was. Opleiding als zeer prettig ervaren met enthousiaste docenten.

Aan de praktijkbegeleiding heb ik veel gehad.

Meer aandacht besteden aan praktijkvoorbeelden zonder RIS.

Medina

Opleiders tot het leukste beroep

Gedreven, engelengeduld, bekwaam en begaan vat ongeveer wel de leerkrachten van d.v.a. samen.
Ik heb een klassikale opleiding gevolgd, wat ik een ieder kan aanraden, want de discussies, die nog weleens afdwaalden, waren bijzonder waardevol en hebben mij als instructeur gevormd tot waar ik nu sta. Een voorbeeld wat benoemd werd is 'vetergang'. Als ik geen klassikale les had gevolgd, had ik dit leuke weetje niet in mijn lessen kunnen gebruiken!

Op de informatie bijeenkomst werd gerept van een simulator, wat in de les weer werd tegengesproken omdat het niet realistisch genoeg is. Jammer dat dit genoemd werd bij deze bijeenkomst, want de... Op de informatie bijeenkomst werd gerept van een simulator, wat in de les weer werd tegengesproken omdat het niet realistisch genoeg is. Jammer dat dit genoemd werd bij deze bijeenkomst, want de manier van opleiden is op zich al heel erg de moeite waard.