Kwaliteit van de lesauto's
Het intakegesprek
Kwaliteit van de docenten
Informatie in de studiegids

Mergim selmani

1ste keer kunnen slagen met top hulp van de instructeur.

Hoe de instructeur met de bestuurder omgaat.

Geen mening

Sandra Bloj

Fijne opleiding in Delft, duidelijke communicatie met Nieuwegein en goede docenten

Onze docente, Monique Vos, is een topper! De online theorie is helder en de oefenvragen heel fijn.

Ga zo door

Sonja Driessen

Enthousiast, gedreven en uitermate deskundig. Toptrainers bij de Verkeersacademie!

Ps. Diegene die anders hebben geschreven, moeten misschien maar eens leren kritisch naar zichzelf te kijken. Gewoon niet aan beginnen als je weet dat je het niet afmaakt. Het is niet eerlijk om de schuld daarvoor bij een ander te leggen. Aan de Verkeersacademie kan het niet gelegen hebben.

Top docenten!

Ga zo door!!

Aboualhassan Alghiwi

Ik was 18 jaar toen ik naar de verkeersacademie kwam en had een gesprek met de heer kantelberg, hij heeft me keurige en concrete informatie gegeven hoe het allemaal werkt en wat ik kan verwachten... Ik was 18 jaar toen ik naar de verkeersacademie kwam en had een gesprek met de heer kantelberg, hij heeft me keurige en concrete informatie gegeven hoe het allemaal werkt en wat ik kan verwachten bij de opleiding. vervolgens was ik begonnen met de opleiding en heb veel kennis gekregen van Jeffrey Verdult die alles keurig uitlegt, heel goed les geeft en je zo veel mogelijk probeert te helpen, ook de praktijklessen werden heel goed gegeven door onder andere monique vos en iedereen bij het team van de verkeersacademie die allemaal enorm veel ervaring hebben in het verkeer. Ik raad de verkeersacademie zeker aan. Veel van geleerd

Heel Duidelijk.
Goede les.
Ervaren team.

N.V.T

Annemarie

Mijn ervaring is positief, vooral de deskundigheid van onze docent Monique Vos. Een prettig persoon met veel ervaring. Daarbij de praktijk docenten, veel van geleerd!

Deskundige docenten, goede persoonlijke begeleiding.

Meer uitleg over praktische zaken omtrent de auto. Voorbeeld: de werking van de koppeling, wat gebeurt er bijvoorbeeld als je schakelt achter/onder de pedalen?

Dennis

Zeer slecht en duur

Rekeningen sturen

Slechte les, veels te duur

Marcel Burggraaff

Halverwege 2021 aangemeld voor de informatiebijeenkomst in Delft.
Op deze dag super leuk en netjes ontvangen, hele goede en duidelijke uitleg over alles geweest.
Hierna intern een goede...
Halverwege 2021 aangemeld voor de informatiebijeenkomst in Delft.
Hierna intern een goede contact en begeleiding in alles gehad van De Verkeersacademie door Irene.
Deze heeft in alles begeleid ook m.b.t. omscholen elke dag was er een hele goede contact over hoe en wat .
Door eigen omstandigheden op dat moment, helaas niet verder gegaan, maar raad ik dit bedrijf zeer zeker aan. Als ik in de toekomst zover ben om verder te gaan start ik zeer zeker bij dit bedrijf De Verkeersacademie de opleiding.
In dit bedrijf is elke medewerker/docent heel erg behulpzaam en met goede uitleg ook in en tijdens de cursus , het contact zeer goed, ook afspraken die gemaakt worden , worden nagekomen.
Hele goede mensen die jouw begeleiden van begin tot eind, goede school.

Ik raad dit bedrijf zeer zeker aan.

Groetjes Marcel , bedankt .

Super goede persoonlijke begeleiding gehad in dit bedrijf.

Hans van Best

Intakegesprek gehad om de opleiding te gaan doen; dat was heel duidelijk en informatief

Heldere én duidelijke informatie en goede opzet van de opleiding

Els

Na het behalen van mijn WRM gelijk door gegaan voor de motor, geslaagd en wel dankzij de verkeersacademie. Bedankt voor de top begeleiding.

Leuke docenten en duidelijke leerstof

Ga zo door

Willem Bleijenberg

Zeer goede school, geen verdere uitleg voor nodig. De enige en de beste.

Heel veel kennis en ervaring bij de leraren

Blijven verbeteren