Kwaliteit van de lesauto's
De administratie
Het intakegesprek
Kwaliteit van de docenten
Informatie in de studiegids

Er wordt duidelijk en goed les gegeven, Mocht je met een vraag zitten, kan je zowel per mail of tijdens de les er altijd op terug komen en wordt er uitgebreid over gesproken met elkaar.

geen verbeterpunten, Ga zo door!

Kim Lathouwers

Ben echt blij dat ik voor de verkeersacademie heb gekozen. Tijdens mijn hele opleiding (locatie Best) hing er altijd een fijne sfeer. Ook werd ook op een leuke manier lesgegeven. Absoluut een... Ben echt blij dat ik voor de verkeersacademie heb gekozen. Tijdens mijn hele opleiding (locatie Best) hing er altijd een fijne sfeer. Ook werd ook op een leuke manier lesgegeven. Absoluut een aanrader!

De sfeer binnen het bedrijf en de manier waarop er les wordt gegeven is echt top. Ook prima bereikbaar met het openbaar vervoer.

Eigenlijk niet. Is me goed bevallen. Heb nu alweer zin in de bijscholingen :-D

De lessen worden gegeven door deskundige docenten, heb er echt ontzettend veel geleerd.

Je bent geen nummer bij de VerkeersAcademie, de benadering van zowel de docenten als de administratie is zeer persoonlijk.

Rian Deurloo

Het was voor mij een hele leerzame ervaring. De lessen worden op een deskundige wijze gegeven. Ook zijn de mensen erg betrokken met de leerlingen. De leerstof wordt digitaal aangeboden en is heel... Het was voor mij een hele leerzame ervaring. De lessen worden op een deskundige wijze gegeven. Ook zijn de mensen erg betrokken met de leerlingen. De leerstof wordt digitaal aangeboden en is heel prettig om mee te werken. Ik vond het supergezellig en erg jammer dat mijn studie er nu opzit. Speciaal wil ik Rini (leraar) en Betsie (administratrice) bedanken voor de geweldige tijd die heb gehad

Sterke punten zijn dat de les op professionele wijze wordt gegeven

Geen verbeterpunten

Sahin

Fijn bedrijf, fijne mensen en fijne klasgenoten.

Ik kon er met m'n vragen bij iedereen terecht. Ze wisten overal van. En dat is fijn. En de leeromgeving is echt top.

Ze hebben een stageplek voor me geregeld bij een goeie rijschool, maar daar kon ik maar 8 uur per week stagelopen. Dat was jammer, maar daar kon de Verkeersacademie eigenlijk niks aan doen.

Fijne betrokken mensen, die zeker het beste met je voor hebben.

Je bent hier zeker geen nummer!

Geen verbeterpunten kunnen ontdekken :-)

milouda

Met plezier de opleiding gevolgd

Fijne goede docenten

gratis koffie

Koen Meurs

Erg prettig ervaren

Goede uitleg.
Genoeg tijd om bepaalde onderdelen nog te bespreken.
Groote van de klassen precies goed.
Persoonlijk contact, je voelt je geen nummer, ze kennen je bij naam zelfs...
Goede uitleg.
Genoeg tijd om bepaalde onderdelen nog te bespreken.
Groote van de klassen precies goed.
Persoonlijk contact, je voelt je geen nummer, ze kennen je bij naam zelfs bij de administratie.

Met praktijk lessen meer eenheid op de zelfde lijn in de uitleg, onder de instructeurs.
Liever een echt boek in plaats van gekopieerde boeken in een snelbinder.

Informatie voor aanvang van de opleiding laat te wensen over. een kennismaking en uitleg vooraf zou voor mij en vele mede cursisten met mij veel meer duidelijkheid hebben gegeven voor aanvang van de... Informatie voor aanvang van de opleiding laat te wensen over. een kennismaking en uitleg vooraf zou voor mij en vele mede cursisten met mij veel meer duidelijkheid hebben gegeven voor aanvang van de opleiding.
ook de dagverdeleing van de verschillende fasen vind ik vreemd ingedeeld omdat b.v aan fase 1a veel meer tijd word besteed als de rest. ook de prijs voor het aanvragen van een examen is hoog in vergelijking met wat je zelf kan doen via het ibki.
25 euro voor 2x met een muis klikken is snel verdiend.
wel goede en fijne instructeurs al zijn er eind vorig jaar een paar nieuwe bijgekomen voor 1b praktijk waar ik mijn vraagtekens bij heb.
beetje verjonging en wat meerdere culturele achtergronden zou ik ook fijn vinden.
maar geslaagd en dat is het belangrijkste
intake heb ik beoordeeld met slecht wat ik heb nooit een intake gehad

om eerlijk te zijn niet echt.

communicatie vooraf en zou graag wat jongere van meerdere culturele achtergronden instructeurs zien.
en de prijs is vrij hoog voor wat je ervoor krijgt

Weyert de Boer/Rijschool Schagen

Ik heb bij de VerkeersAcademie een leerzame en leuke opleiding gevolgd voor het instructeurschap WRM cat-B.
Mensen met een deugdelijke vakkennis hebben er (mede) voor gezorgd dat ik nu...
Mensen met een deugdelijke vakkennis hebben er (mede) voor gezorgd dat ik nu gecertificeerd WRM & RIS instructeur ben.
Hartelijk dank nogmaals!

Echt een prachtige en gebruiksvriendelijke online studeer omgeving!
Bovendien begeleidt door mensen met verstand van zaken!