Kwaliteit van de lesauto's
Kwaliteit van de docenten
Informatie in de studiegids

Charelle

Goede ervaring!

De leraren zijn allemaal stuk voor stuk super gemotiveerd.

Een prettige instituut met ervaren docenten.

Nadat ik de eerste twee examens middels zelfstudie (zonder opleider) had behaald, liep ik toch op bepaalde onderwerpen vast. Na een plezierig gesprek met Gijs Kantelberg heb ik besloten om via De... Nadat ik de eerste twee examens middels zelfstudie (zonder opleider) had behaald, liep ik toch op bepaalde onderwerpen vast. Na een plezierig gesprek met Gijs Kantelberg heb ik besloten om via De Verkeersacademie 'Online Studeren' te gaan volgen en heb de overige 3 examens moeiteloos behaald.

Professionaliteit van de docenten, goede feedback en hulpvolle tips.

Snellere respons van de online mentor.

Arshad Alsoghachi

Niet opgevallen

Voor al met de laatste fase 3a meer uitleg goed uit leg 1e keer was ik gezakt 2de keer heb ik het gehaald en 2de keer heb ik het helemaal zonder jullie gedaan omdat 1e keer missende er belangrijke... Voor al met de laatste fase 3a meer uitleg goed uit leg 1e keer was ik gezakt 2de keer heb ik het gehaald en 2de keer heb ik het helemaal zonder jullie gedaan omdat 1e keer missende er belangrijke punten die ik van jullie niet heb gekregen maar 2de keer ging ik dat zelf uit zoeken via internet en heb wat types gekregen van de exminatore gr

Theo Stegenga

Ik heb de dagopleiding in Amsterdam gevolgd (wrm cat B)

De kennis van de docenten is indrukwekkend.
Ook de bereikbaarheid van de verschillende locaties is prima. (Ook met het ov)

In het intake gesprek wordt er een beetje makkelijk over het examen gedaan. Exacte woorden waren 'er komt iemand van het ibki achterin zitten en die kijkt of jouw rijles ong €46 waard is'. Nou... Er... In het intake gesprek wordt er een beetje makkelijk over het examen gedaan. Exacte woorden waren 'er komt iemand van het ibki achterin zitten en die kijkt of jouw rijles ong €46 waard is'. Nou... Er kwam een behoorlijk protocol bij kijken... Voor mij niet erg, maar ik kan me voorstellen dat een ander dit verkeerd opvat.
Verder staat er in de studiegids dat de VA helpt bij het vinden van een stageplaats.
Dit is niet gebeurd. Bij mijn weten bij niemand in mijn klas. Ook is het wellicht handig te vermelden dat de stages betaald moeten worden en dat de leerlingen rekening moeten houden met een extra uitgave van ong €750.

Guido Heimans / Lesrijden.nl

Vandaag op B2 WRM examen geweest na een theoretische bijscholing van Margreet Verkerk.
Geslaagd met 90 punten!! Bedankt namens Lesrijden.nl

Ga zo door.

Alert, deskundig,flexibel,sociaal. Toppie!!

Jack Stolzenbach van Rijschool Stolzenbach

Heb er vorig jaar mijn instructeursbewijs personenauto gehaald, en inmiddels ook al een bijscholing gevolgd.

Zeer goede begeleiding vanuit kantoor, en hoog niveau van de instructeur(s)

Misschien meer samenwerking met een aantal rijscholen, en dan vanuit de verkeersacademie een stageplek verzorgen.

Lansingerlandrijopleidingen.nl

Jerry de groen

Ik heb de opleiding als zeer aangenaam ervaren.
De lessen waren duidelijk en de leraar wist de les goed in te delen zodat de aandacht aanwezig bleef.
De communicatie tussen leerling en...
Ik heb de opleiding als zeer aangenaam ervaren.
De communicatie tussen leerling en de academie was duidelijk en erg vriendelijk.
Top!!!

Veel kennis van het vakgebied.

Betere wifi :-)