Kwaliteit van de lesauto's
De administratie
Het intakegesprek
Kwaliteit van de docenten
Informatie in de studiegids

Duidelijke uitleg van de lessen, en goede uitleg.

Veiligheidsregio Gelderland Zuid

Ik heb bij de verkersacademie mijn WRM pas voor catagorie B gehaald.

Prettige mensen met veel kennis en kunde en goede faciliteiten.
Ook problemen worden snel en flexibel opgelost !
Een aanrader voor toekomstige rij instructeurs. Je hebt tenslotte goed,...
Prettige mensen met veel kennis en kunde en goede faciliteiten.
Ook problemen worden snel en flexibel opgelost !
Een aanrader voor toekomstige rij instructeurs. Je hebt tenslotte goed, beter en Best !

De koffie gratis verstrekken :-)

Goede opleidingsinstituut

De docenten zijn heel bekwaam en enthousiast

Tijdens de rijlessen de docenten ook een demo laten doen

Peter de Groot

Zeer goed ik kom zeker mijn vervolgopleidingen en mijn cursussen bij de verkeersacademie

Alle medewerkers zijn gewoon goed en vriendelijk. Ze hebben verstand van zaken. De manier waarop Ellen les geeft vonden wij als klas heel prettig. Veel schrijfwerk, maar wel heel helder en duidelijk.

Ik vind dat er een opleiding/cursus moet komen voor als je beginnend instructeur bent die echt aansluit op de praktijk. Nu is er nog een hoop onduidelijkheid hoe te beginnen.Danny liet ons dingen... Ik vind dat er een opleiding/cursus moet komen voor als je beginnend instructeur bent die echt aansluit op de praktijk. Nu is er nog een hoop onduidelijkheid hoe te beginnen.Danny liet ons dingen zien, waardoor we als beginnend instructeur de lessen leuker en vooral makkelijker kunnen maken voor onszelf en de leerling. Tevens vind ik wel dat je in het systeem moet kunnen tot je de opleiding hebt afgerond.

Jan van der Linde

Blended Learning is een uitstekend concept voor iedereen met of zonder baan! De online toepassing is zeer gebruikersvriendelijk, duidelijk en altijd goed toegangkelijk. Tevens is er veel gelegenheid... Blended Learning is een uitstekend concept voor iedereen met of zonder baan! De online toepassing is zeer gebruikersvriendelijk, duidelijk en altijd goed toegangkelijk. Tevens is er veel gelegenheid voor training. In combinatie met de goed verzorgde theorie- en praktijklessen kan ik iedereen de Verkeersacademie van harte aanbevelen!!

Professionele docenten en instructeurs die hun vak uitermate goed verstaan. Daarnaast weet men de vereiste kennis voor de diverse examens op een prettige en effectieve wijze over te brengen. Men is... Professionele docenten en instructeurs die hun vak uitermate goed verstaan. Daarnaast weet men de vereiste kennis voor de diverse examens op een prettige en effectieve wijze over te brengen. Men is goed bereikbaar voor vragen en verzoeken.

Als de info voorziening omtrent de stage en alles wat daarbij komt kijken nog iets beter voor het voetlicht wordt gebracht is het helemaal perfect. Echter, met enig vragen kom je er ook wel uit.

Autorijschool Blonk / Esther Blonk

Ik ben blij dat ik voor de Verkeersacademie gekozen heb. Kwaliteit staat voorop, dat is merkbaar in alles.

Een van de beste opleidingsinstituten in onze branche!
Op een ontspannen manier veel mogen leren van Patrick, top!

In 1 maand tijd de basiscursus en gevorderde cursus gevolgd van Autisme en Ad(H)D, mijn tip aan jullie is proberen het IBKI te bewegen om meer praktijk toe te laten in de cursus; zodat er minder... In 1 maand tijd de basiscursus en gevorderde cursus gevolgd van Autisme en Ad(H)D, mijn tip aan jullie is proberen het IBKI te bewegen om meer praktijk toe te laten in de cursus; zodat er minder theorie herhaald hoeft te worden bij de gevorderde cursus. Ook is 2 volle dagen achter elkaar beter,dan 1,5 dag over 2 weken verspreid....het is een dermate boeiend onderwerp dat je altijd tijd te kort komt ;-)

Alfred Gruisen Live2drive

Zeer professioneel en ze hebben verstand van zaken.

Leraar Riny

Goede stageplaatsen zoeken.

Goede ervaringen en uitstekende lessen. Met een goed gevoel de weg op.

Fijne manier van lesgeven. Opbouwend en leerzaam.

Dammie van't Zelfde

Erg goed geholpen door de Verkeersacademie. Ik was soms best onzeker over mijn rijden, maar zij heeft me een stuk zekerder gemaakt. Daarnaast was het fijn dat zij flexibel was, in het weekend of 's... Erg goed geholpen door de Verkeersacademie. Ik was soms best onzeker over mijn rijden, maar zij heeft me een stuk zekerder gemaakt. Daarnaast was het fijn dat zij flexibel was, in het weekend of 's avonds lessen is geen probleem.

Fijn dat zij flexibel waren, in het weekend of 's avonds lessen is geen probleem.

Perfect lesmateriaal en oprechte docenten.

De docenten zijn kwalitatief erg goed met een oprechte ambitie om je wat te leren. Dit heb ik enorm gewaardeerd.