Kwaliteit van de lesauto's
Het intakegesprek
Kwaliteit van de docenten
Informatie in de studiegids

Dyanne

Opleiding zit leuk in elkaar. De docenten hebben ontzettend veel kennis van zaken! In het bijzonder Sietse Witmer en Marc Everaers!

Examentraining wordt ruim de tijd voor je genomen! Geen vraag is te gek of te veel

Autorijschool Stein

Prettig, goede praktijklessen gehad van Hans den Haan. Als Hans tevreden is over het niveau dan rol je haast met garantie het examen door.

Verkeersacademie zoekt partners op die kwaliteit leveren

Voor een Groninger zou een locatie in het noorden een goede toevoeging zijn.

Marlous Prinsen

In Zwolle heb ik de klassikale dagopleiding gevolgd onder begeleiding van docent Sietse Witmer. Dit is mij zeer goed bevallen. Sietse is een zeer goede docent die op een inspirerende en kundige... In Zwolle heb ik de klassikale dagopleiding gevolgd onder begeleiding van docent Sietse Witmer. Dit is mij zeer goed bevallen. Sietse is een zeer goede docent die op een inspirerende en kundige wijze lesgeeft. Door zijn fijne manier van lesgeven met praktijkgerichte voorbeelden beklijfde veel opgedane kennis al automatisch. Icm de thuisstudie werkte dat erg prettig. Ook de online leeromgeving ben ik erg over te spreken. Daarbij ook de oefenexamens. Zo kwam ik goed voorbereid voor de examens!

Inspirerend, motiverend, geïnteresseerd, goede begeleiding, humor

Ga zo door!

Maurice

Opleiding rijinstructeur cat. B afgerond, fantastisch opleiding
fase 1+2 (theoretisch gedeelte) verzorgt door Docent Rinie in Best.
Zeer bekwame docent die met leuke interacties en eigen...
Opleiding rijinstructeur cat. B afgerond, fantastisch opleiding
fase 1+2 (theoretisch gedeelte) verzorgt door Docent Rinie in Best.
Zeer bekwame docent die met leuke interacties en eigen ervaringen de hele klas weet te motiveren maar ook persoonlijke aandacht besteed aan studenten. Fase 3 praktijk gedeelte verzorgt door docent Tanja ook een zeer bekwame docent kan studenten zodanig motiveren dat studenten hun rijvaardige kwaliteiten en rijles geven naar voren halen tot een goede eindresultaat.
Ook de dames (Irene en Betsie) op de achtergrond, planning en administratie zeer betrokken bij de studenten.

persoonlijk en betrokken bij studenten.

J.H. van der Veen

De opleiding werd verzorgd door deskundige docenten, die erg prettig waren in de omgang. Daarnaast ben ik erg te spreken over de hulp van het ondersteunende personeel, waarbij ik zelfs in het... De opleiding werd verzorgd door deskundige docenten, die erg prettig waren in de omgang. Daarnaast ben ik erg te spreken over de hulp van het ondersteunende personeel, waarbij ik zelfs in het weekend op adequate ondersteuning kon rekenen.

Goede ondersteuning, prettige sfeer

Aangezien 99 van de 100 leerlingen lessen in een handgeschakelde auto en je daarin ook les gaat geven, vond ik een elektrische auto minder geschikt voor het praktijkgedeelte

Samer Sadek

Super leuke team die samen werkt.

Jullie zijn:
Behulpzaam
zorgzaam
Leergierig
En zeker een team

Hou het zo.

Nathan Lie

Enthousiaste docenten (Monique Vos) die oprecht jou iets willen leren, zodat je na de opleiding stevig in je schoenen staat.

Ervaren theorie en praktijk docent (Monique Vos), duidelijk en heldere leeromgeving.

Meer voorbereidende praktijklessen voor 3a examen.

Zowi Meijer

Ik ben nu bijna een jaar bezig als instructeur na mijn opleiding gedaan te hebben bij de verkeersacademie. Een zeer prettige leerzame ervaring met Monique Vos als docent. Zij weet alles op een goede... Ik ben nu bijna een jaar bezig als instructeur na mijn opleiding gedaan te hebben bij de verkeersacademie. Een zeer prettige leerzame ervaring met Monique Vos als docent. Zij weet alles op een goede en duidelijke manier uit te leggen , met daarbij een hele fijne sfeer in de klas ! zeer aan te raden

begeleiding

Daan de Heij

Dankzij de Verkeersacadmie heb ik alle examens van alle fases van WRM in 1x gehaald.

De docenten zijn gepassioneerd over hun vak en erg professioneel. In het bijzonder wil ik Jeffrey en Monique bedanken voor hun begeleiding. Wat de Verkeersacademie heel goed doet is dat ze zorgen dat je precies weet wat er van je verwacht wordt op de examens en op die manier ga je zelfverzekerd de examens in. Ze doen echter meer dan je slechts door de examens 'heenloodsen', ze willen je echt de kennis geven die je nodig hebt als beginnende rijinstructeur.

Administratieve zaken zijn ook goed geregeld. Je krijgt snel iemand aan de lijn wanneer je belt. Door corona duurde de opleiding langer dan verwacht, maar ze zijn er naar mijn mening goed mee omgegaan.

Gedreven en vakkundige leraren, goede communicatie en administratie, staan klaar om je te woord te staan en te helpen

Ik zou graag iets uitgebreider zijn voorbereid op de stage, maar ik snap dat dit door corona moeilijk kon

André de Bode

Bijscholing RIS instructeur gevolgd op De Verkeersacademie. Zeer interessate en gedegen lessen gegeven door Eric Westra. Niet alleen vakinhoudelijk maar ook bagage meegekregen voor je vak als... Bijscholing RIS instructeur gevolgd op De Verkeersacademie. Zeer interessate en gedegen lessen gegeven door Eric Westra. Niet alleen vakinhoudelijk maar ook bagage meegekregen voor je vak als rijinstructeur.

Kennis en gedegen onderwijs.