Eline Smit

Goed geholpen bij de keuze voor ski schoenen en ski's. Inmiddels zijn ze uitgebreid 'getest' in Zwitserland en ik ben er heel erg blij mee!

Han van der Loo namens Familie van der Loo.

Wij zijn ontzettend tevreden met de klantvriendelijke benadering zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit van de service. Daarnaast zijn de prijzen die we betalen zeer aantrekkelijk. Wij zijn ontzettend tevreden met de klantvriendelijke benadering zonder dat dit ten koste gaat van de kwaliteit van de service. Daarnaast zijn de prijzen die we betalen zeer aantrekkelijk.
Bedankt SkiSchuur Ermelo.

Iwan Witmond

Jarenlang hebben deze toppers onze vakantie verzorgd. Heel vriendelijk.. behulpzaam..! Toppers zijn het

Marjan

Hele correcte service en prima nateriaal voor een scherpe prijs! Advies was ook van professioneel niveau.

Johan

Goede persoonlijke benadering. Goed advies, zeker niet altijd gericht om alleen te verkopen. Mensen met passie en verstand van zaken. En lekker dichtbij.

Dennis

Altijd goed advies. Vorig seizoen ski's gehuurd, en dit seizoen hetzelfde model kunnen overnemen.

Hellen

Relaxte en open sfeer in deze knusse schuur met groot assortiment en prettige mensen die me hielpen; eerlijk en deskundig, geen poeha.

Jörg Kraus

Opnieuw topservice en top kwaliteit. Heb al meerdere keren ski materiaal gehuurd bij De Skischuur. Deze keer heb ik voor mijn vrouw en 2 kinderen schoenen en ski’s gehuurd. We werden, ondanks drukte... Opnieuw topservice en top kwaliteit. Heb al meerdere keren ski materiaal gehuurd bij De Skischuur. Deze keer heb ik voor mijn vrouw en 2 kinderen schoenen en ski’s gehuurd. We werden, ondanks drukte voor het hoogseizoen, zeer snel en goed geholpen. Super fijn!
Afgelopen zomer heb ik voor mijzelf een set uit de verhuur gekocht. Als nieuw en zeer tevreden over. Niets dan lof voor De Skischuur!

Anneke Rodenburg

Wat een vriendelijke mensen nemen ondanks de drukte toch alle tijd voor je. Super!