Bent u tevreden over de klantvriendelijkheid?
Hoe beoordeelt u de kennis van de medewerk(st)ers?
Hoe heeft u het contact met dit bedrijf ervaren?

Steinbruckner

Wij zijn enorm goed geholpen door Ingrid . Goed geadviseerd en alle tijd genomen . Daardoor prima geslaagd .

Denk een stukje service.

Beste meneer Steinbruckner,
Bedankt voor deze fantastische beoordeling en het mooie compliment aan Ingrid.
Alvast veel plezier van uw nieuwe fauteuils.
Kim...
Beste meneer Steinbruckner,
Bedankt voor deze fantastische beoordeling en het mooie compliment aan Ingrid.
Alvast veel plezier van uw nieuwe fauteuils.

de Coninck

Zeer goed en professioneel personeel (Jill)

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Kennis van de producten en klantvriendelijk

Beste meneer de Coninck,
Bedankt voor deze mooie review en het compliment aan Jill.
Wij wensen u alvast veel plezier van uw nieuwe eetstoelen en salontafel.
Met vriendelijke groet,...
Beste meneer de Coninck,
Bedankt voor deze mooie review en het compliment aan Jill.
Wij wensen u alvast veel plezier van uw nieuwe eetstoelen en salontafel.

Reni van kerkwijk overweg

Deze week 2 2zits banken gekocht en heel fijn geholpen door Svenja. Moet nog even wachten tot ze geleverd worden maar heb er alle vertrouwen in. Zeer prettige winkel.

Klantvriendelijk

Beste mevrouw van Kerkwijk Overweg,
Bedankt voor deze fantastische review. We gaan dit mooie compliment aan Svenja doorgeven.
Alvast veel plezier van uw nieuwe zitbanken.
Met...
Beste mevrouw van Kerkwijk Overweg,
Alvast veel plezier van uw nieuwe zitbanken.

P. Van Keulen

Fantastische winkel en top personeel

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Ontvangst, kwaliteit, garantie en service!!!

Beste mevrouw van Keulen,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling.
We wensen u alvast veel plezier van uw nieuwe Baenks fauteuil.

Schuurmans

Twee relax-stoelen gekocht. Giis heeft ons voortreffelijk geholpen. Hij is professioneel, ervaren, geeft uitstekend advies en neemt alle tijd voor je.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Grote sortering, goede kwaliteit van de producten, deskundig, behulpzaam en ervaren personeel. Uitstraling van de zaak en ruim opgestelde producten.

Beste meneer Schuurmans,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling en het mooie compliment aan Gijs. Wij gaan dit zeker aan hem doorgeven.
Alvast veel plezier van uw nieuwe relaxfauteuils....
Beste meneer Schuurmans,
Alvast veel plezier van uw nieuwe relaxfauteuils.

A.F. Hovius

Zeer klantvriendelijk bedrijf met een enorme collectie moderne meubels.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Zeer deskundig personeel, mooie heel uitgebreide collectie moderne meubels.

Beste meneer Hovius,
Bedankt voor deze mooie review.
Alvast veel plezier van uw nieuwe zitbank.

M de Niet

Netjes welkom geheten, en een set van een kast en een tv kast voor onze woonkamer uitgezocht. Toen we de bestelling wilde plaatsen moesten we opeens nog €99,- aan bezorgkosten betalen. Ondanks dat... Netjes welkom geheten, en een set van een kast en een tv kast voor onze woonkamer uitgezocht. Toen we de bestelling wilde plaatsen moesten we opeens nog €99,- aan bezorgkosten betalen. Ondanks dat we voor een fors bedrag bestelde zonder verdere korting moest en zou de verkoper deze kosten in rekening brengen zelfs ondanks dat we 15 minuten verder wonen. We hebben onze bestelling toen geannuleerd.

Welkom

Beste meneer de Niet,
Beste meneer de Niet,
Bedankt voor uw beoordeling en feedback. We hebben qua bezorgen 3 mogelijkheden voor de klant; afhalen, basis bezorging en een luxe pakket. We zullen uw feedback meenemen om onze klanten meer op deze opties te wijzen. We vinden het erg jammer om u als klant hierdoor te verliezen.

Fred Droog

Wij hebben een uitstekende ervaring opgedaan bij de Ruiter. Na eerst advies ingewonnen te hebben bij Lisa, een van de interieur stylisten bij de Ruiter,, zijn we samen met Lisa en Catharien door de... Wij hebben een uitstekende ervaring opgedaan bij de Ruiter. Na eerst advies ingewonnen te hebben bij Lisa, een van de interieur stylisten bij de Ruiter,, zijn we samen met Lisa en Catharien door de showroom gelopen en uitstekende adviezen gekregen. De dames hebben alle tijd genomen, waar wij heel blij mee waren. Bij aanschaf van meubels, ga eerst even langs bij een van de interieurstylisten. Lisa en Catharien verdienen wat ons betreft een 10.

Aandacht voor de klant.

Beste meneer Droog,
Beste meneer Droog,
Bedankt voor deze geweldige beoordeling en het prachtige compliment aan beide dames. Wat leuk om te lezen dat u, net als ons, net zo enthousiast bent over de inerieuradviezen. We gaan de complimenten doorgeven.
Alvast veel plezier van uw nieuwe meubelen.

FHM Klaassens

Prachtig assortiment. Martin geweldige verkoper! Ook geen mogelijk korting. Staan voor service en kwaliteit. TOP !

Personeel, assortiment

Beste meneer Klaassens,
Bedankt voor deze fantastische review. We aan het mooie compliment aan Martin doorgeven.
Alvast veel plezier van uw heerlijke en mooie designbank.
Met...
Beste meneer Klaassens,
Alvast veel plezier van uw heerlijke en mooie designbank.

R.Hameka.

Afleverdatum 13 maart 2023.Was stormachtig die dag en onzeker of de zitbank nog geleverd werd.Gelukkig ging dat goed.De bank was snel en vakkundig gereed gemaakt.Bezorging is het laatste contact met... Afleverdatum 13 maart 2023.Was stormachtig die dag en onzeker of de zitbank nog geleverd werd.Gelukkig ging dat goed.De bank was snel en vakkundig gereed gemaakt.Bezorging is het laatste contact met de klant.We zijn daarom zeer tevreden.
De Ruijter meubelen beschikt over een zeer goed team.

R.HAMEKA
WORMER

Goede sfeer.

Beste meneer Hameka,
Bedankt voor deze mooie beoordeling. We gaan dit prachtige compliment doorgeven aan onze mannen van de bezorging.