Bent u tevreden over de klantvriendelijkheid?
Hoe beoordeelt u de kennis van de medewerk(st)ers?
Hoe heeft u het contact met dit bedrijf ervaren?

T. Leliveld

Prachtige winkel en we werden super goed geholpen door Jill!

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Ruime winkel, grote keus en top medewerker

Beste meneer Leliveld,
Bedankt voor deze mooie review, daar zijn wij erg blij mee. We gaan het prachtige compliment doorgeven aan Jill.
Alvast veel plezier van uw nieuwe interieur....
Beste meneer Leliveld,
Alvast veel plezier van uw nieuwe interieur.

Paul

Door verkoopster Joyce zeer vriendelijk, netjes, duidelijk geholpen bij uitzoeken meubelstof voor en aankoop vier eetkamerstoelen

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Klantvriendelijkheid, de tijd nemen voor de klant, goede collectie meubelen

Beste meneer Paul,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling en het mooie compliment aan Joyce. Wij gaan dit snel aan haar doorgeven.
Alvast veel zitplezier van uw nieuwe eetkamerstoelen....
Beste meneer Paul,
Alvast veel zitplezier van uw nieuwe eetkamerstoelen.

Kralt

Ruim aanbod. Zeer vriendelijke en kundige medewerkster.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Klantvriendelijkheid en ruim en betaalbaar aanbad

Beste meneer Kralt,
Bedankt voor deze fijne beoordeling en het mooie compliment aan Daphne.
Alvast veel plezier van uw nieuwe bank.

Hans de Leeuw

Vriendelijk en adequaat geholpen. Wat wil je nog meer?

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Ruime keuze uit meubelen van hoge kwaliteit. Vriendelijke medewerker met kennis van zaken.

Beste meneer de Leeuw,
Bijna niets meer ;-). We willen u alleen nog bedanken voor deze geweldige beoordeling en dat u onze klant bent.
Alvast heel veel plezier van uw nieuwe bank.
Met...
Beste meneer de Leeuw,
Alvast heel veel plezier van uw nieuwe bank.
Met vriendelijk groet,

E. Admiraal

Na constatering van een kleine beschadiging aan eettafel bij aflevering, zeer slechte afhandeling. Tafel werd snel weer opgehaald voor reparatie. Na weken(7) wachten toch maar eens gebeld, bleek de... Na constatering van een kleine beschadiging aan eettafel bij aflevering, zeer slechte afhandeling. Tafel werd snel weer opgehaald voor reparatie. Na weken(7) wachten toch maar eens gebeld, bleek de tafel nog bij de winkel in het magazijn te staan en niet bij de leverancier!! Ik ben erg teleurgesteld was hiervoor altijd tevreden

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Op dit moment voor mij geen sterke punten

Beste mevrouw Admiraal,
Beste mevrouw Admiraal,
Bedankt voor deze beoordeling. U heeft volledig gelijk. Er is bij ons intern iets misgegaan in de communicatie waarvan u helaas de dupe bent geworden, hiervoor onze oprechte excuses. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren. Inmiddels is uw tafel bij de leverancier en we verwachten dat de tafel deze week/volgende weer bij ons zal staan.

GJ de Goede

Super goede service en winkelervaring gehad vandaag. Wij zijn heel goed geholpen door Ruby, ze was heel erg klantvriendelijk en geen enkele vraag was teveel gesteld.
De service van Ruby heeft...
De service van Ruby heeft ons besloten om direct de bestelling te doen.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Service gericht met een duidelijke visie (klantvriendelijkheid)

Beste meneer de Goede,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling. En wat een prachtig compliment aan Ruby, deze gaan wij natuurlijk snel aan haar doorgeven.
Alvast veel plezier van uw nieuwe...
Beste meneer de Goede,
Alvast veel plezier van uw nieuwe fauteuil.

Truus van Iterson

Gastvrije ontvangst door diverse medewerkers waaronder Gijs die ons vakkundig en zeer vriendelijk heeft geholpen. Verrassing om te smullen met een top wijntje.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Kwaliteit, gatvrijheid, ruim assortiment, prima visie op ontwikkeling branch.

Beste mevrouw van Iterson,
Bedankt voor deze geweldige beoordeling. Ontzettend leuk om te lezen dat u zo genoten heeft van de borrelbox. We gaan het mooie compliment aan Gijs doorgeven....
Beste mevrouw van Iterson,
Alvast veel plezier van uw nieuwe fauteuil.

Jaap Krijnen

Prima informatie, duidelijke afspraken.
Leuke medewerkster, Joyce.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Rustige presentatie, veel ruimte.

Beste meneer Krijnen,
Bedankt voor deze mooie beoordeling en het fijne compliment aan mijn collega Joyce.
Alvast veel plezier van uw nieuwe tafel.
Kim van...
Beste meneer Krijnen,
Alvast veel plezier van uw nieuwe tafel.

Winfried

Producten prima, logistiek slecht.

Producten zijn prima.

Beste meneer Winfried,
Beste meneer Winfried,
Bedankt voor deze beoordeling. We nemen uw feedback mee in onze verbeterplannen. Graag hoor ik van u wat u als knelpunten ervaart in de logistiek. Dit kunt u sturen naar kim@deruijtermeubel.nl
Alvast bedankt voor de reactie en veel plezier van uw nieuwe eetstoelen.

Hilde en Oliver

Uitstekend. Fijn geholpen door Lisa en Jill.
Zij namen alle tijd voor het geven van advies; een leuk en goed interieuradvies gekregen.
Niet opdringerig, geduldig, vriendelijk.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Gratis interieuradvies, grote diversiteit voor het inrichten van het huis

Beste Hilde en Oliver,
Bedankt voor deze geweldige beoordeling. Ook voor de mooie complimenten aan beide dames.
Wij wensen jullie alvast veel plezier van jullie nieuwe meubels.
Met...
Beste Hilde en Oliver,
Wij wensen jullie alvast veel plezier van jullie nieuwe meubels.