Bent u tevreden over de klantvriendelijkheid?
Hoe beoordeelt u de kennis van de medewerk(st)ers?
Hoe heeft u het contact met dit bedrijf ervaren?

De Koning

Martin en Ron zijn top adviseurs

Persoonlijke benadering

Beste meneer de Koning,
Bedankt voor deze mooie beoordeling en het prachtige compliment aan beide heren.
Alvast veel plezier van uw nieuwe stoelen.
Kim...
Beste meneer de Koning,
Alvast veel plezier van uw nieuwe stoelen.

Mariska Zeegers

Wat een warm bad, super service door Martin, beleving echt fantastisch. Gied geholpen maar zeker ook ruimte voor eigen inzicht! En naar huis met borrelbox van Zyanos maakt de beleving nog zoveel... Wat een warm bad, super service door Martin, beleving echt fantastisch. Gied geholpen maar zeker ook ruimte voor eigen inzicht! En naar huis met borrelbox van Zyanos maakt de beleving nog zoveel leuker. Met een stralende lach de winkel verlaten, hoe leuk!

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

De klant een beleving geven waar iedereen zich prettig bij voelt

Beste mevrouw Zeegers,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling. Wat leuk om uw enthousiasme te lezen. We gaan het compliment doorgeven aan Martin.
Alvast veel plezier van uw nieuwe...
Beste mevrouw Zeegers,
Alvast veel plezier van uw nieuwe fauteuil.

Paulo de Jong

Al sinds 1992 het bedrijf waar ik nu voor de derde keer mijn spulletjes koop.

Service en vriendelijkheid.

Beste meneer de Jong,
Beste meneer de Jong,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling. Wat leuk om te lezen dat u al sinds 1992 klant bij ons bent. Dat waarderen wij zeer. Volgende keer trakteren wij op de koffie en de appeltaart.
Alvast veel plezier met uw Baenks meubel.

E.B. Kleiterp

Zeer prettig geholpen door Svenja die ons goed adviseerde wat tot een aankoop leidde. Overigens was het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam .

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Een bedrijf met historie, enthousiaste medewerkers en een ruime keuze

Beste meneer Kleiterp,
Bedankt voor deze geweldige beoordeling en het mooie compliment.
Alvast veel plezier met uw nieuwe zitkamer.

Reyntjes

Altijd goed geholpen op

Gewoon goed

Beste meneer Reyntjes,
Bedankt voor deze mooie 5-sterren. Daar zijn we heel blij mee.

Astrid Borst-Koper

Eerst heerlijk kunnen rondkijken en toen vakkundig en prettig advies bij de aankoop

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Het vriendelijk en behulpzame personeel. Ik werd geholpen door Daphne die ons heel fijn en op prettige wijze heeft geholpen en geadviseerd. Ook de andere dames waren behulpzaam. In één wordt geweldig.

Beste mevrouw Borst-Koper,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling.
Alvast veel plezier van uw nieuwe interieur.

Antoinette Bakker

Vriendelijk, gezellig en professioneel

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Vriendelijke personeel en heerlijk borrelplankje 😀

Beste mevrouw Bakker,
Bedankt voor deze prachtige 5 sterren en het mooie compliment.
Alvast veel plezier van uw nieuwe stoel.

Teus en Francoise van Vliet

Zeer hoge waardering van ons! De klant is hier nog echt Koning (als je je ook als Koning gedraagt natuurlijk.)
Al het personeel is super gemotiveerd, niets is te veel gevraagd, hulp en adviezen zijn uitstekend, ook als je een foto van je interieur meeneemt krijg je een heel persoonlijk advies. Heel veel respect en bewondering voor Tiny, die ons uitstekend van advies heeft voorzien en alle mogelijkheden voor ons heeft aangestipt. Wij kregen alle aandacht en niets was teveel voor haar om ons te helpen. Een dag later hebben wij onze order zonder problemen zelfs nog kunnen wijzigen. Geweldig en een aanrader voor nieuwe klanten!!
Tevens een groot compliment voor de Bistro “Zyanos” Koffie, lunch en de Borrelbox en personeel even uitstekend en vriendelijk. Wij kwamen er speciaal voor uit Rotterdam! Familie van Vliet

Aandacht, Kennis van zaken, Goede adviezen, Vriendelijkheid

Beste meneer en mevrouw van Vliet,
Beste meneer en mevrouw van Vliet,
Wauw! Dank u wel voor uw buitengewoon positieve beoordeling! Bij ons staat de klant altijd centraal, en het doet ons enorm veel plezier dat u dit ook zo heeft ervaren. Daarom zijn we ook erg blij te lezen dat u de hulp en adviezen als uitstekend heeft ervaren. We waarderen het zeer dat u zelfs speciaal uit Rotterdam bent gekomen voor onze woonwinkel.
Nogmaals hartelijk dank voor uw prachtige feedback en het delen van uw positieve ervaring. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. Wij wensen u alvast heel veel plezier van uw nieuwe meubelen.

E.rijken

Wij zijn heel goed en vriendelijk geholpen door Ruby, ze vertelde dat nog n beginneling was maar wij denken dat ze zeer geschikt is om meubels te verkopen !

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Goed concept en veel keus

Beste mevrouw Rijken,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling. Wij gaan het mooie compliment doorgeven aan Ruby. Alvast heel veel plezier van uw nieuwe Saunaco kast.
Met vriendelijke...
Beste mevrouw Rijken,

M.w Koper

Goede service, goede uitleg,

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Veel keus, en nette opstelling.

Beste meneer Koper,
Bedankt voor deze mooie 5-sterren beoordeling.
Alvast veel plezier van uw nieuwe bank.