Bent u tevreden over de klantvriendelijkheid?
Hoe beoordeelt u de kennis van de medewerk(st)ers?
Hoe heeft u het contact met dit bedrijf ervaren?

Paul

Zeer goed en vriendelijk geholpen door Joyce. Alles was duidelijk en geen druk om te kopen……

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

goed advies en kunde en genoeg personeel

Beste Paul,
Beste Paul,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling en het compliment aan Joyce. Bij De Ruijtermeubel streven we naar een comfortabele en drukvrije winkelomgeving, waarbij de focus ligt op het vinden van de juiste oplossing voor uw wensen en behoeften. We zijn blij dat u dit aspect van uw bezoek hebt opgemerkt.
Wij wensen u alvast veel plezier van uw Rigasbank.
Met vriendelijk groet,

Theo van Zelst

Mooie overzichtelijke showroom waar alle meubels voldoende ruimte hebben en waar wij op een zeer vriendelijke en bijzonder deskundige manier zijn geholpen door mevr. Monique Hoonakker.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Ruim en overzichtelijk met vriendelijk en behulpzaam personeel.

Beste meneer van Zelst,
Beste meneer van Zelst,
Bedankt voor uw lovende woorden over onze showroom en de uitstekende service van Monique. We zijn blij dat u de opstelling van onze meubels en de deskundige begeleiding hebt gewaardeerd.
Wij wensen u alvast heel veel plezier met uw nieuwe Henders & Hazel stoelen en hopen dat ze perfect passen in uw interieur.

Hans Duijster

Zeer. Goed geholpen door Monique hoonakker

Goede producten goed prijs

Beste Hans,
Bedankt voor deze mooie beoordeling. We gaan uw compliment doorgeven aan Monique.
Alvast veel plezier van uw nieuwe bank.

G.E. Otte

Geholpen door Svenja. Zeer deskundig, klantvriendelijk en vriendelijk.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Overzichtelijke showroom, mooie collectie en deskundige medewerkers

Beste meneer Otte,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling en het mooie compliment aan Svenja.
Alvast veel plezier van uw Leolux bankstel.

Ron Gulien

Heel goed

Bekend

Beste meneer Gulien,
Bedankt voor deze prachtige 5-sterren. Alvast veel plezier van uw nieuwe bank en stoelen.

C. Dercksen

De puzzel om een ouder deel van een Hülsta wandmeubel uit te breiden met de huidige collectie heel mooi opgelost met hulp van medewerker Svenja. Zeer prettig geholpen, we zijn heel tevreden!

Klantvriendelijkheid en professioneel

Beste meneer Dercksen,
Beste meneer Dercksen,
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! We zijn blij te horen dat Svenja u goed heeft kunnen helpen bij het uitbreiden van uw Hülsta wandmeubel. Ons team streeft er altijd naar om de best mogelijke oplossingen te vinden voor onze klanten, en het doet ons deugd te vernemen dat u zeer tevreden bent met het resultaat. We zullen uw complimenten doorgeven aan Svenja.
Alvast veel plezier van uw opnieuw ontworpen Hülsta kast.

Middelkoop

Heel goed geholpen door Gijs, goed advies en heeft zelfs een fietspomp geregeld!

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Kwaliteit en je wordt echt geholpen.

Beste meneer Middelkoop,
Beste meneer Middelkoop,
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat u zeer goed geholpen bent door onze collega Gijs. Het is ons doel om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en het is geweldig om te horen dat Gijs u goed advies heeft gegeven en zelfs een fietspomp voor u heeft geregeld.
We zullen ervoor zorgen dat uw complimenten worden doorgegeven aan Gijs en het team. Alvast veel plezier van uw nieuwe carpet.

Els

Zeer kundig en vriendelijk geholpen

Kundig en vriendelijk

Beste Els,
Bedankt voor deze prachtige 5-sterren review. Wij wensen u alvast veel plezier van uw nieuwe bank.

Gouwenberg

Superblij zijn mijn zus en ik met onze nieuwe bank. Gijs heeft ons voorzien van alle informatie zodat wij overgegaan zijn op onze bestelling. Levering en goede service.

Service

Beste mevrouw Gouwenberg,
Bedankt voor deze prachtige beoordeling en het mooie compliment aan Gijs, dat stellen wij erg op prijs.
Wij wensen u en uw zus alvast veel plezier van de nieuwe...
Beste mevrouw Gouwenberg,
Wij wensen u en uw zus alvast veel plezier van de nieuwe bank.

Sandra en Dick

Prima advies

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Werden geholpen door Ron, prima advies, hebben. Onze meubels nu aantal weken en zijn er superbe reden mee. Bedankt Ron😁👍

Beste Sandra en Dick,
Bedankt voor deze mooie beoordeling. We wensen jullie alvast heel veel plezier van jullie nieuwe woonkamer.