Bent u tevreden over de klantvriendelijkheid?
Hoe beoordeelt u de kennis van de medewerk(st)ers?
Hoe heeft u het contact met dit bedrijf ervaren?

Paul Koets

Leuk, gastvrij en deskundig geholpen! En wat een leuk en lekker borrelplateau om de aankoop van onze eetkamerstoelen te vieren!

Stijl en keuze

Beste meneer Koets,
Beste meneer Koets,
Bedankt voor deze mooie review. Het is geweldig om te horen dat je leuk, gastvrij en deskundig geholpen bent bij de aankoop van je eetkamerstoelen. We hopen dat je veel plezier zult beleven aan je nieuwe eetkamerstoelen en dat je ze vaak kunt gebruiken voor gezellige momenten.

Dercksen, Jolanda

Prettige winkel met zeer vriendelijk personeel. Heel fijn geholpen door Catharien en een collega die onze kamerindeling heeft getekend zodat wij een heel goed overzicht kregen van de toekomstige... Prettige winkel met zeer vriendelijk personeel. Heel fijn geholpen door Catharien en een collega die onze kamerindeling heeft getekend zodat wij een heel goed overzicht kregen van de toekomstige situatie. Goed advies over kleur en stof. Resultaat: een mooie bank en fauteuil, waar we erg naar uitkijken.

Mooie merken en klantvriendelijkheid

Beste mevrouw Dercksen,
Beste mevrouw Dercksen,
Bedankt voor deze vriendelijke woorden! Het is geweldig om te horen dat u een prettige ervaring heeft gehad in onze winkel. Het feit dat u goed advies heeft gekregen over de kleur en stof en nu uitkijkt naar uw nieuwe bank en fauteuil, is fantastisch. We hopen dat u erg blij zult zijn met het resultaat. Als u in de toekomst nog meer hulp nodig hebt, staan we graag weer voor u klaar!

De Koning

Gisteren hebben ze 6 mooie eetkamerstoelen uitgeleverd. Van verkopers tot de chauffeurs, allen vriendelijk professioneel en service gericht ! Hier is de klant nog Koning!
De chauffeurs o.a....
De chauffeurs o.a. Dennis zijn goeie beleefde gasten. Hulde aan het hele team.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Iedereen daar is een.prettige ervaring

Beste meneer de Koning,
Beste meneer de Koning,
Bedankt voor deze prachtige feedback! Het is geweldig om te horen dat u tevreden bent met de service van begin tot eind, van de verkopers tot de chauffeurs. We streven er altijd naar om de klant centraal te stellen en het doet ons goed om te weten dat u dit ook zo ervaren heeft.
We hopen dat u nog vele plezierige momenten zult beleven met uw nieuwe eetkamerstoelen.

Fam. Hartman

Fantastisch geholpen door Jill. Niks was haar te veel om ons te helpen en te adviseren. Ook toen wij voor de zoveelste keer terugkwamen, hielp ze ons met net zoveel enthousiasme. Het advies en de... Fantastisch geholpen door Jill. Niks was haar te veel om ons te helpen en te adviseren. Ook toen wij voor de zoveelste keer terugkwamen, hielp ze ons met net zoveel enthousiasme. Het advies en de mooie tekening van styliste/adviseur Lisa was ook erg welkom en gaf ons een goed beeld hoe de meubels in de ruimte zouden staan.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Deskundig, klantvriendelijk, enthousiast, geduldig, meedenkend

Beste mevrouw Hartman,
Beste mevrouw Hartman,
Dank je wel voor deze fantastische feedback! Het is geweldig om te horen dat Jill je zo goed heeft geholpen en dat haar enthousiasme en toewijding merkbaar waren. Het stylingsadvies en de tekening van Lisa lijken ook van onschatbare waarde te zijn geweest voor het visualiseren van je meubels in de ruimte. We hopen dat je erg blij zult zijn met je uiteindelijke keuze en dat je nog vele jaren van je meubels zult genieten!

Dekker

We zijn heel prettig geholpen door Lisa, Jill & Nico. Meerdere keren zijn wij in de winkel geweest om ons perfecte plaatje bij elkaar te zoeken, waarbij het stylingsadvies van Lisa hele leuke, mooie... We zijn heel prettig geholpen door Lisa, Jill & Nico. Meerdere keren zijn wij in de winkel geweest om ons perfecte plaatje bij elkaar te zoeken, waarbij het stylingsadvies van Lisa hele leuke, mooie en verrassende aanvullingen gaf op hetgeen wij zelf voor ogen hadden. Er werd goed naar ons geluisterd, meegedacht en direct navraag gedaan als wij een vraag hadden. Het was fijn dat tijdens het stylingsadvies van Lisa ook Jill (verkoopadviseur) mee liep om een compleet beeld te hebben van de mogelijkheden. Al met al een hele fijne ervaring en wij kunnen niet wachten tot onze mooie meubels worden geleverd!

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

klantvriendelijk, meedenkend, vakkundig, veel kennis, goede prijs/kwaliteitsverhouding en een mooi assortiment

Beste mevrouw Dekker,
Beste mevrouw Dekker,
Hartelijk dank voor je positieve feedback! Het is geweldig om te horen dat Lisa, Jill en Niko je zo goed hebben geholpen bij het samenstellen van je perfecte plaatje. Het feit dat ze niet alleen naar je wensen hebben geluisterd, maar ook verrassende aanvullingen hebben aangedragen, toont hun toewijding aan klanttevredenheid en expertise. We begrijpen dat je niet kunt wachten tot je nieuwe meubels worden geleverd, en we zijn ervan overtuigd dat ze perfect zullen passen in je interieur.
Alvast veel plezier met je aankoop!

Marieke

Ik heb hier een hele fijne bank gekocht. Ik twijfelde over welke maat ik zou nemen. Ik kon het moeilijk voor me zien. Svenja heeft uitgebreid de tijd genomen om het voor mij inzichtelijk te maken.... Ik heb hier een hele fijne bank gekocht. Ik twijfelde over welke maat ik zou nemen. Ik kon het moeilijk voor me zien. Svenja heeft uitgebreid de tijd genomen om het voor mij inzichtelijk te maken. Ze heeft op schaal gemaakt hoe de verhoudingen zouden worden van de meubels in de woonkamer en zelfs nog in de winkelruimte een goed beeld ervan gegeven. Nu heb ik er vertrouwen in dat de bank niet te groot is voor de woonkamer.
De aandacht en vriendelijkheid die je hier hier krijgt waardeer ik zeer. Ze nemen echt de tijd voor je en denken mee.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Vriendelijkheid, oprechtheid, secuur, meedenken.

Beste Marieke,
Beste Marieke,
Wat geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring had bij het kopen van je bank! Wat fijn om te lezen dat Svenja uitgebreid de tijd heeft genomen om je te helpen en je een goed beeld heeft kunnen geven van hoe de meubels in je woonkamer zullen passen. Klantenservice en aandacht voor detail zijn van onschatbare waarde, en we zijn blij dat je dat hebt ervaren. Geniet van je nieuwe bank in je woonkamer!

Marlene Bakker

De Ruijtermeubel heeft een heel mooi, breed assortiment en geeft uitstekend advies. De verkopers / verkoopsters nemen alle tijd voor je en geven de gelegenheid om rustig te kunnen beslissen. Na de... De Ruijtermeubel heeft een heel mooi, breed assortiment en geeft uitstekend advies. De verkopers / verkoopsters nemen alle tijd voor je en geven de gelegenheid om rustig te kunnen beslissen. Na de aankoop gaat de service verder. Door het inplannen van de bezorging en de bezorgers zijn ook vakkundig op hun gebied met het keurig afleveren en viltjes onder de meubels aanbrengen. En als extra plus punt hun beleefdheid en vrolijkheid. Al het verpakkingsmateriaal werd meegenomen. Er was een probleem inzake de bezorgkosten ook dat werd ter plekke opgelost door de bezorgers en het teveel berekende bedrag stond binnen no time op onze bankrekening. Ik kan de Ruyter meubels dan ook van harte aanbevelen. Marlene Bakker

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Klantvriendelijkheid, vakkundigheid de service die niet stopt na de aankoop en het brede en grote assortiment aan meubels en alles wat er verder mee te maken heeft

Beste Marlene,
Beste Marlene,
Bedankt voor je prachtige aanbeveling! Het is geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad bij De Ruijtermeubel, van het brede assortiment en uitstekende advies tot de aandacht en service na aankoop. We hebben klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. Nogmaals bedankt voor deze review en we hopen dat je nog vele jaren van je meubels zult genieten!

Van den Berg-Tromp

Breed assortiment, hele vriendelijke en deskundige medewerkers

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Zeer breed assortiment, goede prijs kwaliteit verhouding en prettig personeel.
Ook de borrelbox die je ontvangt na aankoop werd zeer gewaardeerd

Beste mevrouw van den Berg-Tromp,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback over onze zaak. We zijn blij om te horen dat de borrelbox werd gewaardeerd.
Alvast veel plezier van uw nieuwe...
Beste mevrouw van den Berg-Tromp,
Alvast veel plezier van uw nieuwe meubelen.

Van Harlingen

November bank gekocht, in maart geleverd. 2 poten stuk. Terug. 1 poot stuk. Veer onder bank kapot. Blijft kraken. Bank terug naar leverancier. Nu 11 augustus komt bank retour. Afwachten maar!!!!!!

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Ze stonden bekend om goede kwaliteit

Beste mevrouw/meneer van Harlingen,
Beste mevrouw/meneer van Harlingen,
Onze excuses voor de problemen met uw eerdere bankaankoop. We zijn blij te melden dat de nieuwe bank die op 11 augustus is geleverd volledig in orde is. We waarderen uw geduld en hopen dat u nu volledig kunt genieten van uw nieuwe bankstel.
Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We doen ons uiterste best om uw vertrouwen terug te winnen.

John

Mijn ouders en ik komen al jaren bij De Ruijtermeubel voor een vakkundig advies en goeie kwaliteit.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Vaste vertrouwde medewerkers. Zo kwam ik medewekster Catharien weer tegen, die mij 5 jaar geleden ook perfect had geholpen met een bank, eethoek, salontafel, bijzettafel en een lamp. Ook een paar... Vaste vertrouwde medewerkers. Zo kwam ik medewekster Catharien weer tegen, die mij 5 jaar geleden ook perfect had geholpen met een bank, eethoek, salontafel, bijzettafel en een lamp. Ook een paar maanden geleden weer uitstekend door haar geholpen. Neemt de tijd en denkt goed mee. Waar ik het op een gegeven moment even niet meer wist over een geschikte combinatie heeft zij mij bijzonder goed geholpen net als 5 jaar geleden. Echt top vakkundig en een aanwinst voor De Ruijtermeubel.

Beste John,
Beste John,
Hartelijk dank voor uw jarenlange vertrouwen in De Ruijtermeubel en uw mooie woorden over onze medewerkster Catharien. We zijn verheugd dat u de kwaliteit van onze meubels waardeert en dat u de persoonlijke service van Catharien op prijs stelt.
Wij wensen u alvast heel veel plezier van uw nieuwe zitkamer.